PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimecres, de gener 31, 2007


AVUI...LA PORRA DEL PARTIT !!

U.E.VIC - C.F. PALAUTORDERA
I diumenge ??

dilluns, de gener 29, 2007


CF PALAUTORDERA (2) - CF BELLAVISTA M. (0)

SE HIZO JUSTICIA!!

TRABAJO,COLOCACION,OFICIO,FÚTBOL = CF PALAUTORDERA

Gran partido el jugado ayer por el equipo femenino del Palautordera. Continuación del partido que se jugo alli en el que una vez más solo hubo un equipo que quiso jugar al fútbol,el Palautordera. Esta vez ni el ANTI-FÚTBOL,ni la presión al arbitro,ni la provocacion les sirvio al bellavista para poder con el equipo de casa,donde en todo momento supo estar dentro del partido,sin perder ni un solo momento la concentración a pesar del juego sucio del Bellavista y que controlo durante los ochenta mínutos el encuentro.
Todas las lineas del equipo,empezando por la porteria,que las pocas ocasiones que tuvierón las resolvio con acierto ( impresionante parada a mano cambiada de la Tere en el primer tiempo con el 1-0),una increible e infranqueable defensa que estuvo concentrada sin bajar la guardia ni un solo segundo y que supo en todo momento anular el ataque del equipo rival hasta aburrirlo,un medio campo que en todo momento dio equilibrio,trabajo y juego al equipo y que supo leer perfectamente el partido.Ademas,utilizó las bandas con criterio e incluso los goles llegarón por banda,empezando la jugada por la derecha y finalizandola con gol por la izquierda. Y esta vez sí,gran trabajo el realizado por las delanteras del equipo,convirtiendose en las primeras defensas cuando no teniamos el balón y sacrificandose en ataque para el beneficio del equipo dando la asistencia de los dos goles y presionando constantemente la salida del equipo ríval.
En lineas generales,gran partido,completo,con ochenta mínutos bien jugados,con el equipo bien colocado,con equilibrio y sin distancias entre linias,con trabajo y sacrificio ,en la linea del dia del St.Quirze,acercandonos al objetivo de equipo que estamos buscando !!
Los goles fueron de la Maria Saludas a pase de la Rosò Morato y de la Anna Riera a pase de la Núria Llavina.

ENHORABUENA CHICAS!!

Enhorabuena por no perder los papeles ni caer en la provocación de un equipo que solo se dedico a romper balones,pegar patadas y insultar al arbitro para justificar su impotencia de no poder con vosotras.

FELICIDADES !!

Felicidades por hacer vibrar a la gente que ayer se acercó al campo de fútbol con vuestro juego.

JUSTICIA !!

Porque alli merecimos ganar y empezamos la segunda vuelta con dos puntos más que la primera y asegurando la quinta plaza. Una vez más la porteria a cero!!

SOLO CON SACRIFICIO Y DEDICACIÓN SE CONSIGUEN LOS OBJETIVOS !!

GRACIAS....por hacerme disfrutar y sentir orgulloso de poder entrenar este equipo!!

Etiquetes de comentaris:

dissabte, de gener 27, 2007


28/01/07

CUMPLEAÑOS SONIA HURTADO

dimecres, de gener 24, 2007


AVUI...LA PORRA DEL PARTIT!!!

CF PALAUTORDERA - CF BELLAVISTA M.


Farem justicia i guanyarem despres del partit d'anada??

dilluns, de gener 22, 2007


CF PALAUTORDERA (0)- ST.QUIRZE B.(2)

NO VA PODER SER !!
Partit igualat en que el Sant Quirze va demostrar la seva experiencia i ofici en la categoria.Amb pocas ocasions de gol,l'equip visitant va aprofitar millor les seves oportunitats i amb dos unics xuts a porta desde fora l'area va marcar.Va ser un partit de molta intensitat física i de mig camp.El Palautordera va intentar apropar-se a la porteria rival pero el Sant Quirze estava molt bé col.locat al camp.L'equip de casa ho va intentar durant tot el partit amb un gran esforç físic que no va ser recompensat amb el resultat,injust un 0 a 2,era un partit de 0 a 1 o 0 a 0.Aixì finalitza la primera volta en el que l'equip femení acabar amb cinquena posicio i amb el repte d'acabar la lliga entre les cuatre primeras plaças.
Ara toca pensar amb el Bellavista.

ENHORABONA PER LA PRIMERA VOLTA I PER DEMOSTRAR AHIR QUE AMB EL RESULTAT ADVERS L'EQUIP MAI ES VA RENDIR!!

ANIMS I A CONTINUAR MILLORANT !!

Etiquetes de comentaris:

dijous, de gener 18, 2007


ANIVERSARI D´EN CARLOS 19/01/07



Perquè fins fá póc, tenia dubtes: QUIEN ES QUIEN....







I si encara no l´heu vist així, es que no l´heu fet emprenyar prou.......

i posted by Sergi, no by Carlos

dimecres, de gener 17, 2007


AVUI...LA PORRA DEL PARTIT !!

CF Palautordera - ST Quirze B.

Guanyarem??

diumenge, de gener 14, 2007


CF PALAU DE PLEGAMANS (0) - CF PALAUTORDERA (10)

Partit totalment controlat i dominat per l'equip femení del Palautordera.Victoria amplia i justa d'un equip que ha sortit a encarrilar rapidament el partit i en 9 min. s'ha possat amb un 0-3 al marcador que ha fet que el Palau-solita rapidament es tanques a darrera per evitar una golejada encara més amplia.
Encara que el resultat ha sigut curt per les ocasions creadas i per el domini del partit,ha servit per confirmar la progressio en defensa,ja que en 4 partits (320 min.)nomes s'ha encaixat un gol,i ha servit perque algunes jugadores que fins ara no havian adquirit massa protagonisme en l'equip s'han possat les piles hi han demostrat que en aquet equip tothom te la seva part d'importancia i es important.Era un partit dificil per motivar-se i l'entusiasme i entrega d'una part important de l'equip han fet conseguir una renta important de gols.
Nomes en queda que felicitar l'equip per aquesta victoria i animar-lo per el próxim partit amb el complicat St.Quirze,ja que amb la victoria d'aquet cap de setmana l'equip puja fins la cinquena plaça i esperem que la setmana que bè continui pujant.
Avui els gols estan repartits de la següent manera:MARIA SALUDAS (4),SILVIA DUSET (2),NÚRIA LLAVINA (1),CAROLE (1),ANNA RIERA(1),LAIA RODRIGUEZ (1).Tambe destacar les assistencias de gol de la ROSO (2as.),SILVIA(1a.),NÚRIA LL.(1a.),CAROLE(1a.).

ENHORABONA PER LA GOLEJADA I A DEMOSTRAR QUE SOU DE LES MILLORS DEL GRUP AMB UNA VICTORIA AMB EL ST.QUIRZE!!!

Etiquetes de comentaris:

dimecres, de gener 10, 2007


AVUI...LA PORRA DEL PARTIT !!

C.F.Palau-solita - C.F.Palautordera
Tornara l'equip a fer-nos disfrutar de fútbol?

AVIS IMPORTANT PER L'EQUIP FEMENI !!

Les jugadoras del equip femeni ja podran recollir a partir de divendres el xandall i la resta de material.

dilluns, de gener 08, 2007


CF PALAUTORDERA 1- UE LOURDES 1

Partido flojo el disputado ayer en casa,aunque solo existio un equipo,el Palautordera,en ningún momento se tuvieron las ideas claras y estuvimos contagiados de su forma lenta de jugar y sin ideas.Se dispusieron de muchas ocasiones de gol pero la excesiva precipitacion a la hora de finalizar las jugadas y los continuos errores propiciarón que hasta el min. 70 no se consiguiera el gol por obra de CAROLE en un chut desde fuera del àrea.Antes del gol ,la misma jugadora,desde un chut desde fuera del àrea ,tiro una pelota al larguero.
El Lourdes que se dedico a ralentizar el partido y a perder tiempo al ver que eran inferiores,sacaron un punto del unico error que se cometio en defensa en el ùltimo mìnuto de partido.
Falto la actitud,entrega y sacrificio que ultimamente nos tenia acostumbrados el equipo,tampoco se vio el juego fluido y de buen fútbol que veiamos en los ultimos partidos.Se volvieròn a perder 2 puntos ante un equipo muy inferior ( y ya son seis!!) por falta de criterio y de imponer un estilo de juego propio sin contagiarse del rival.
Se vio al equipo cansado y justo fisicamente,aunque el Lourdes desde la primera parte mostro estar mal fisicamente.
Esperemos que pronto el equipo coja el nivel demostrado en el mes de diciembre.
Solo con una mentalidad ganadora se consigue la regularidad!!

Etiquetes de comentaris:

dimarts, de gener 02, 2007


2007...L'ANY DEL FÚTBOL FEMENÍ

BON ANY !! I la porra del partit:

C.F PALAUTORDERA-U.E.LOURDES