PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dilluns, de desembre 03, 2007


RESULTATS JORNADA 8 (2/12/07)

PRADENC,F.C. ''A'' - VALLES, C.AT. ''D''
3 - 0
SANT JULIA DE VILATORTA,C.F. ''A'' - SEVA, U.E. ''A''
3 - 2
PALAUTORDERA, C.F. ''A'' - TONA, U.E. ''A''
9 - 0
Descansa - BELLAVISTA MILAN, C. ''A''
-
TORELLO, C.F. ''A'' - Pª BLANC BLAVA LA ROCA ''B''
0 - 8
TARADELL, U.D. ''A'' - BASE VICREMEI, C.F. ''A''
1 - 9
GURB, U.D. ''A'' - SANTA EULALIA RONÇANA, C.F. ''A''
5 - 4
SANT QUIRZE BESORA, U.D. ''B'' - RIUDEPERES C.F. AT. ''A''
0 - 6

Etiquetes de comentaris:

21 Comments:

Anonymous Anònim said...

RESULTATS TRAVESSA:
paula 6/7
carlos 6/7
carole 7/7
maria 7/7
albert 6/7
Núria Ll. 7/7
Núria G. 6/7

04 de desembre, 2007 09:38  
Anonymous Anònim said...

UNA VEGADA QUE LA FAIG, UNA VEGADA QUE FAIG EL "LLENO".

SI L'ENCERTO, L'ENDEVINO, COM DIRIEN A TV3.

04 de desembre, 2007 09:56  
Anonymous Anònim said...

Joder nena...quina machine..a l'igual que les xules de la Carole i la Maria!!!

04 de desembre, 2007 11:21  
Anonymous Anònim said...

Ai las, i doncs què et pensaves????
jijijijij

04 de desembre, 2007 11:32  
Anonymous Anònim said...

Maria has tornat a marcar?¿? mu be, mu be!!!

AL Palau tb, molt bé, genial per la victoria!!

MUKA

PD_Paula ja vaig veure pantalons de la Missae....tens tota la raó!!!

04 de desembre, 2007 15:18  
Anonymous Anònim said...

Jejejejejej...merci Muka per pensar el mateix!!!

Vau guanyar suposo no???

04 de desembre, 2007 15:32  
Anonymous Anònim said...

Muka que vaig marcar... però saps on vaig jugar la majoria del partit?? de lliure!!! m'hauries d'haver vist... pijtor que el partit del dijous passat...jejjje

A mi m'ha costst més d'una travessa aconseguir-ho però he fet el plè!!!! (no sé si s'escriu així...) Carole, tu i jo sempre igual eh?.. entrepà de formatge?? jjejje

...Missae...

04 de desembre, 2007 17:06  
Anonymous Anònim said...

Jajajaja ! Maria, m'has fet molt riure !!

04 de desembre, 2007 19:24  
Anonymous Anònim said...

Hola!

avui a la pagina de la federació fica que el St.Quirze va guanyar 6-0 al Riudeperes, coso que m'estranya i seria més normal el ke hi havia abans de 0-6.

uenu vaig fallar en el pronostik del nostre partit!

04 de desembre, 2007 21:58  
Anonymous Anònim said...

Doncs si que és una sorpresa i més 6-0... però si ho han rectificat... Deu ni do, no?...

Cac, m'encanta fer-te riure...jjejje

...Missae...

04 de desembre, 2007 23:24  
Anonymous Anònim said...

Albert...segur que aaribarà algun dia que faràs com la maria i la Carole del nostre equip, que les encerten totes!!

Ara, hi haurà una petota diferència, que elles encerten de "xurra" i tu ho faràs amb criteri!!!

Jejejejeje

p.d. que s'enfadin!!!!

05 de desembre, 2007 09:25  
Anonymous Anònim said...

Albert crec q és una errada de la federaciò,igualment intentarè comprobar-ho.

Teresa amb podrias dir quan jugueu el partit amb el Bellavista q teniu ajornat?.

carlos

05 de desembre, 2007 10:27  
Anonymous Anònim said...

jo també les faig seguint un criteri.. el meu. A més nena jo en sé un piló de futbol i la Carole també... "envida coxina é lo k tiene..."

...Missae..., orgullosa que la Paula es piqui perquè sóc una "machine".

05 de desembre, 2007 10:48  
Anonymous Anònim said...

Primer de tot, Paula, no entenc la paraula "petota" (jajajajaja). En segon lloc, jo he fet un 100% d'encerts i tinc el millor percentatge comparat amb la resta. 1 cop i la clavo. O sigui, no tornis a oblidar mai més el meu nom o si no no vinc a dinar amb tu al "japo".

Núria, l'ofesa.

05 de desembre, 2007 12:24  
Anonymous Anònim said...

petota=petita...jejejeje...és el que comporta haver d'escriure ràpid xavala...

Núria, em perdones? de fet...has vingut amb mi al japo...tard, però has vingut...

Idiota!

05 de desembre, 2007 15:41  
Anonymous Anònim said...

Eih, bessones, no us enfadeu per el blog... que ja en tinc prou a casa nostre !!!
I Paula, no et fiquis amb la Maria i jo... lo que té l'envidia !
Que la gent que llegeix el blog no es pensi que hi ha mal rollo entre nosaltres eh !!! Es que, a vegades, la confiança fa fastic ;-)

05 de desembre, 2007 15:55  
Anonymous Anònim said...

jejejejej...Carole...tu estigues tranquila que la Núria i jo ja estem arreglades...de fet...ni m'havia enterat de que s'havia enfadat amb mi fins que he llegit el blog...

és tonta!!!! la Núria eh??

Pels qui no ho saben...és la meva germana. Suposo que ara ja entendreu els motius d'aquests piques doncs....;)

05 de desembre, 2007 15:58  
Anonymous Anònim said...

Amb la Núria vale que et piquis.. però la Carole i jo què t'hem fet???... a i Núria, no vagis de crack que segur que has tingut potra...jjejje kina rabia t'he fet no??

...Missae...

05 de desembre, 2007 16:04  
Anonymous Anònim said...

Volia dir quatre paraules...


carlos

05 de desembre, 2007 16:58  
Anonymous Anònim said...

jajaj Carlos, ets un crack !!!

05 de desembre, 2007 18:11  
Anonymous Anònim said...

Poca feina teniu eh!! es pot saber de ke treballeu tots?

xiu (l'estressada)

08 de desembre, 2007 23:10  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home