PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimarts, d’octubre 02, 2007


L'ENTREVISTA A...PAULA LLAVINA


18 PREGUNTES-18 RESPOSTES

Entrevista a la lliure i segona capitana de l'equip senior femení.







1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT? handbol, futbol sala i futbol 11

2-PER QUÈ JUGUES A FUTBOL? doncs perquè és l'esport que m'ha agradat més des de sempre...no només per ell en sí, sinó també perquè es tracta d'un esport en equip

3-ERA EL QUÈ ESPERAVES? molt més del que m'esperava. Áctualment el futbol m'aporta molt més que jugar cada cap de setmana o entrenar fins altes hores de la nit. Hem creat un grup i una pinya difícil de desfer...crec que he guanyat molt en l'aspecte social. De fet, l'aspecte esportiu sempre l'he satisfet jugant a esport (ja sigui a handbol com a futbol sala), però la necessitat de jugar actualment a futbol és també pel fet d'haver trobat una gent que m'omple tan...

4-LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENÍ... Fa poc em van fer aquesta mateixa pregunta i vaig ser optimista equivocadament. Precisament aquest mes de setembre de 2007 han estat fent el mundial de futbol femení a Shangai. Algú n'ha tingut coneixement? per poder veure algun partit les meves amigues van haver de fer les mil i una...ja que sempre és preferible centrar-se en la lliga italiana o alemanya abans de difondre quelcom tan interessant com un mundial, sigui femení o masculí. És vergonyós, i a sobre hem d'escoltar comentaris masclistes de diversos periodistes que desconeixen totalment que significa FUTBOL FEMENÍ. Primerament, no es pot comparar amb el futbol masculí, ja que al cap i a la fi és el mateix esport, però hi ha moltes diferències internes que si no es coneixen millor no parlar...I en segon lloc, millor que es quedin fent cròniques del futbol masculí i ho deixin en mans de persones que, des del primer moment, vegin el futbol femení com quelcom que s'ha de respectar. És molt injust tot plegat, ens tenen deixades de la mà de déu, les notícies sobre futbol femení apareixen a l'últim quadrant de qualsevol pàgina dels diaris...si és que surt, evidentment. Sabeu que? el mundial l'han guanyat les alemanes. Han jugat contra el Brasil...que han aprofitat la final per manifestar-se en contra de no poder tenir una lliga de futbol femení professional (A Brasil!!! a un dels paradisos del futbol!!!). Sabeu on he trobat la informació? a la secció d'esports del diari "el metro". La notícia no ocupava més de un quart del quart del quart d'una pàgina. Ah! i estava després d'haver passat pàgines i pàgines de la "desgraciada" derrota de l'Alonso a la Fórmula 1. I com aquestes notícies, tants d'altres aspectes del futbol femení que són completament ignorats i despreciats, i és que ens queda molt de temps per què ens tinguin mínimament en compte. Inaguantable...

5-I DEL FUTBOL MASCULÍ? M'agrada...m'agrada molt el futbol masculí. De nou, torno a dir que ho veig com quelcom diferent al futbol femení. Tanmateix, i no vull fer-me massa tòpica perquè suposo que molta gent opina el mateix, considero que s'ha perdut l'essència del futbol en sí. El futbol masculí ja no es veu per si sol com a futbol...el futbol mascuí inclou màrketing, compres de jugadors a preus desorbitats, clàusules de rescisió aberrants, jugadors sempre lesionats, rumors constants als diaris esportius...en fi...que ha perdut aquella gràcia i senzillesa (sempre partint de la base que es tracta d'un esport de masses...) que el caracteritzava. És una llàstima...i el pitjor de tot és que jo cada any també espero amb ànsia veure com serà la nova samarreta del Barça, que no baixa de 60 ?...

6-QUINA ÈS LA TEVA REFERÈNCIA FUTBOLÍSTICA (jugador/ora amb qui t'identificas al camp)? bé, quan vaig començar no sabia ben bé on acabaria jugant, però crec que des del primer dia que el meu entrenador em va col.locar de lliure, a partir d'aquell moment m'hi vaig veure i m'hi vaig sentir molt a gust. De LLIURE em sento LLIURE!!! Igualment, si haig d'escollir un jugador que m'agradi molt aquest no juga precisament de lliure. No m'assemblo gens a l'Iniesta, però ja m'agradaria!!

7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÉS...el Barça

8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENÍ DEL PALAU? el conjunt compacte que hem creat i que espero que no es desfaci...ah! i "lo" bé que ens ho passem juntes!!

9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? jejejeje....les colònies a Rocallaura en general. Ja sé que no és un partit de futbol, però és que hi ha tans moments compartits que no els puc deixar de banda!!! I EL PITJOR? la derrota contra el sant Quirze, que ens va fer perdre les esperances de pujar a primera

10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA...Al principi amb incertesa...ara cada vegada estic més segura de que podem arribar lluny. No sé si pujarem a primera o no, però crec que totes tenim molt clar que jugant amb humilitat i partit a partit les coses aniran bé. Veig un equip molt potent i amb moltes possibilitats...un equip molt compensat i que no decau amb els canvis (més aviat es puja!!). Farem quelcom bo crec jo...

11-QUÈ CANVIARIES O MILLORARIES DE L'EQUIP? Treuria el reglament intern...
12-I AL CLUB? Des del primer moment que van apostar pel futbol femení és inviable que ara em posi exigent i comenci a demanar canvis al Club...

13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL...el cinema, llegir i el bon menjar...

14-ESTUDIES O TREBALLES? I DE QUÈ? Estudio i treballo. Ara mateix començaré un Màster en Edició i estic treballant a una Acadèmia i a una casa de colònies fent activitats de lleure. Treballo allà on s'em crida!!!

15-EL TEU PLAT PREFERIT ÉS....buff...qualsevol cosa que porti formatge

16-I LA TEVA BEGUDA? sense alcohol la cocacola zero. Amb alcohol un bon vi negre...

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA....viu i deixa viure

18-SELECCIONS CATALANES,SI O NO? evidentment, descarat...(polèmica la pregunta??? nooooooooooo...jejejej)

Etiquetes de comentaris:

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ai quina vergonya que m'està fent...primer pel fet de ser la primera (poca feina...vaig respondre ràpid...jejejej) i en segon lloc perquè no estic acostumada a això!!!

Collons quin tall...aixxxxxx....

03 d’octubre, 2007 00:09  
Anonymous Anònim said...

Paula q estar molt bè...

CARLOS

03 d’octubre, 2007 17:22  
Anonymous Anònim said...

Paula, saps què? Crec que estas feta per ser famosa i perquè no parin d'entrevistar-te...jjejje.... és una entrevista molt bona... hi haura una segona entrega?... quina emoció!!

03 d’octubre, 2007 22:57  
Anonymous Anònim said...

a mi també m'ha agradat molt la teva entrevista aixi que no vagis de modesta ! jejej
Quina catalana estas feta !

04 d’octubre, 2007 09:22  
Anonymous Anònim said...

Jajajaj...Carole tu si que cada dia ets més catalana...he flipat amb l'espressió "no vagis de modesta!!!"

Pots parlar millor siusplau?? estic tan orgullosa!!!

Guauuuuuuuuuuuuu!!

p.d. Maria, podria ser famosa? uff...no m'hi veig eh?

04 d’octubre, 2007 10:39  
Anonymous Anònim said...

espressió: expressió...

Joder...

04 d’octubre, 2007 10:40  
Anonymous Anònim said...

ueno paula, com que d'aquí res ja seràs famosa comença a pensar com firmaràs el teu autògraf...posaràs allò tan cutre de "Con cariño"? jiji

04 d’octubre, 2007 21:56  
Anonymous Anònim said...

Definitivament, i amb aquestes últimes paraules de la Clareta...em sembla que mai de la vida estaré preparada per ser famosa...

Aviam, he rebut ofertes de Super Lliga...casi que em quedo al Palau, on els únics aficionats que tenim són els nostres estimats familiars i amics més propers...

Visca l'afició del Palau que no exigeix autògrafs!!

Amb tot l'amor del món...

05 d’octubre, 2007 17:02  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home