PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

diumenge, de setembre 23, 2007


CF PALAUTORDERA (1) - EF BONAIRE-1ºdiv.(0)

Segon partit amb un primera catalana,amb victoria del CF PALAUTORDERA per 1-0 amb l'EF Bonaire de Terrassa.El gol va ser obra de la Núria Llavina.
Els primers 20 minuts de partit van ser de domini total de les palauenques,realitzant el millor futbol desde q vam començar la temporada,amb circul.lacio rápida de la pilota d'un costat a l'altre i creant moltisimas ocasions de gol q ès van desaprofitar.Aquests 20 minuts de futbol ofensiu mès el treball defensiu del partit de vic,ès la linea q ha de tenir aquest equip.Les jugadores de Terrassa en cap moment van passar de mig camp fruit de la pressió i recuperació ràpida de la pilota.Va faltar l'encert i definició de cara a porta q estavam fent aquesta pretemporada.Despres el partit va ser mès igualat sense q en cap moment la porteria del Palau passes cap problema.Al desaprofitar tantes ocasions de gol i no sentenciar el partit,l'equip de Terrassa va agafar confiança amb el seu joc i les locals van deixar de tindre la pilota amb tanta facilitat.
La segona part va acabar com la primera,amb poc joc per part de tots dos equips i amb timidas arribadas a porta de les de casa.Igualment les de Terrassa no van arribar a intimidar la porteria local.
Ja en el minut 10 de la segona part,despres de robar la pilota el mig del camp del Palau,va agafar la pilota la Núria i en jugada personal,despres d'una carrera de 30 metres,va definir perfectament a la sortida de la portera.
A partir del gol,el Bonaire va començar a desinflar-se i poc a poc,fins al final del partit,el Palau va tornar a tindre el control de la pilota i alguna ocasiò de gol.
...

Etiquetes de comentaris:

21 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bé...aquesta vegada començaré jo doncs...

La veritat és que penso que vam jugar prou bé. D'acord que vam tenir alguns moments en que ens vam perdre, però considero que gairebé tota l'estona les vam tenir acorralades i no sabien que fer. Vam tenir moltes oportunitats d'avançar-nos al marcador...moltes més que elles, que quan arribaven ho feien realment sense perill. En definitiva, considero que vam fer un bon partit en el que no podem oblidar un altre aspecte important: eren de primera i les vam guanyar...

Pel que fa a l'aspecte de la baralla final, només recordar que durant tot el gairebé totes vam ser molt disciplinades. Vam fer cas d'en Carlos i vam callar davant dels comentaris i l'actitud d'un àrbit més que despreciable (és molt difícil jugar amb àrbits que et considera un animal darrere d'una pilota...). A més, vam aguantar la pressió d'un equip desquiciat que no sabia com arribar a la porteria contrària i que anava darrere de les nostres cames i no de la pilota...

No faré cap comentari respecte la baralla final, només vull dir que al cap i a la fi 5 minuts no es poden comparar amb l'actitud que vam tenir durant els restants 70 minuts que va durar el partit...no crec que ho féssim tan malament...només fa faltar pulir alguns aspectes. Estem a principis de temporada...solucionable 100% no creieu?

Un petó

23 de setembre, 2007 21:09  
Anonymous Anònim said...

hola soy tere solodisculparme ante el entrenador carlos y todas mis compañeras ante mi actitud en la pelea pero soy una persona que no puedo aguantarme al ver como estan pegando a una compañera pero bueno tendria que haber puesto paz en vez de ir a revotarme y nada que meri si no llegas a parar a la tia esa nos hubiera dado a noe o a mi pero bueno solo decir que no volvera a pasar nunca mas lo siento

23 de setembre, 2007 22:29  
Anonymous Anònim said...

La crònica del partit, encertadissima. Crec que la falta de definició dels primers 20 minuts van fer que l'equip van ser la clau del partit.. s'hauria jugat molt més comodament.

Penso que a l'equip li falta més concentració durant els 80 minuts.

Respecte al que va succeir al final de partit... doncs posicionar-me en contra del que va passar, no crec que en futbol ni en qualsevol esport hagi de passar el que va passar.

24 de setembre, 2007 10:25  
Blogger Núria said...

Crec que estem en el millor moment per solucionar qualsevol problema. Han passat dues coses bastant fortes en dues setmanes. Tot i que crec que no es pot associar del tot una cosa amb l'altra, sí que penso que estem en una situació de nervis generalitzada que hem d'aturar.

Les crisis (petita crisi solucionable) ens han de fer més fortes.

No cal parlar massa... Es tracta de començar a actuar... i a canviar! I m'hi incloc de totes totes.

Un petó ben fort per a totes.

Ens veiem demà!

Núria

24 de setembre, 2007 12:22  
Anonymous Anònim said...

Doncs ara em toca a mi, encara que a mi m'agrada fer les coses personalment i dir les coses de cara a cara però suposo que igualment tindre la ocasió de fe-ro.
Jo m'agradaria demanar disculpes a tot l'equip per el meu comportament i les meves accions ,em va sortir de dintre , em sento molt malament per el que va passar; realment aquest cop va ser una reacció per la cara que portava a aquella tia y em la mala llet em la que anava atacar a una de les meves companyes, se que i hauria mil maneres mes de parar aquella tia però va ser el primer que em va sortir i del moment,i no em va agradar gents ,jo només vull dir que per la meva part i per la meva pròpia consciència no ho tornaré a fer , ja ser que pensareu que no hi ha per tant i que no fem un drama d'això realment no vull que així u penseu , però per mi a l'altura de la meva vida ara mateix u considero ridícul i crec que es una actitud de 16 anys, i com no posant el meu punt!!!!!!!! El meu cul i la meva edat no estan per aquests trotes que llavors no tinc força para mis salto de cama , menys mal que sempre tinc el Red Bull a mà.
.Jo personalment penso que som un gran equip y que tenim que arribar netament fins el final, i que aquest any estic segura de que sarem les millors y que tenim que guanyar per el millor futbol i em la millor disciplina de tots els equips ,inclou-nos entra nosaltres mateixes i els Entrenadors crec que som una pinya i que hauríem de respectar-nos ens tots els sentits i seguir tal com ara només per això jo ja crec que es un bon equip.
Gracies per ser el meu equip!!!!!!!!!!!!!

25 de setembre, 2007 10:36  
Anonymous Anònim said...

NO SOC ANONIM

25 de setembre, 2007 10:38  
Anonymous Anònim said...

Doncs ara em toca a mi, encara que a mi m'agrada fer les coses personalment i dir les coses de cara a cara però suposo que igualment tindre la ocasió de fe-ro.
Jo m'agradaria demanar disculpes a tot l'equip per el meu comportament i les meves accions ,em va sortir de dintre , em sento molt malament per el que va passar; realment aquest cop va ser una reacció per la cara que portava a aquella tia y em la mala llet em la que anava atacar a una de les meves companyes, se que i hauria mil maneres mes de parar aquella tia però va ser el primer que em va sortir i del moment,i no em va agradar gents ,jo només vull dir que per la meva part i per la meva pròpia consciència no ho tornaré a fer , ja ser que pensareu que no hi ha per tant i que no fem un drama d'això realment no vull que així u penseu , però per mi a l'altura de la meva vida ara mateix u considero ridícul i crec que es una actitud de 16 anys, i com no posant el meu punt!!!!!!!! El meu cul i la meva edat no estan per aquests trotes que llavors no tinc força para mis salto de cama , menys mal que sempre tinc el Red Bull a mà.
.Jo personalment penso que som un gran equip y que tenim que arribar netament fins el final, i que aquest any estic segura de que sarem les millors y que tenim que guanyar per el millor futbol i em la millor disciplina de tots els equips ,inclou-nos entra nosaltres mateixes i els Entrenadors crec que som una pinya i que hauríem de respectar-nos ens tots els sentits i seguir tal com ara només per això jo ja crec que es un bon equip.
Gracies per ser el meu equip!!!!!!!!!!!!!

25 de setembre, 2007 10:59  
Anonymous Anònim said...

no SER EL QUE FAIG DE VERITAT

25 de setembre, 2007 11:00  
Anonymous Anònim said...

Està molt bé que us excuseu dient que aquest comportament no és propi de persones de la vostra edat, però no podeu dir que això és propi de noies de setze anys, tenint en compte que hi havia jugadores al camp amb aquesta edat que no hi van intervenir en aquesta baralla. Clar que això és una taca negra que costarà d’esborrar, però el que podeu pensar en positiu és que això és pre-temporada. Espero que totes pugueu rectificar i oblidar el que va passar en el partit i després, humildement, jugar els partits amb la passió i la unió que us caracteritza i arribar a dalt del tauler de classificació. Per això us dono els meus ànims. Noies, vosaltres podeu, però no torneu a caure en aquesta situació. Si la gent ha de parlar de vosaltres, que no sigui per el partit del dissabte, sinó per el treball en equip que porteu.
Gràcies per llegir el meu comentari... Simplement sóc un seguidor de l’equip.

25 de setembre, 2007 19:53  
Anonymous Anònim said...

No estic gaire d'acord amb el comentari de q ès una taca negra q costarà d'oblidar.Qui coneix aquest equip sap q realment són grans persones q desde el mateix moment q va passar s'en va empenedir del q van fer.No defenso el q va passar,ja saban la meva opinió i els canvis q hi hauran a partir d'ara.Però com diu el refran....Por un perro q mate,mata perros me llamaron.....i no ès el cas d'aquestas noies.Viuen el futbol com mai havia vist a ningu viurau,i ser q no tornara a passar.Pero un fet aillat no ès una taca negra,un partit no canvia tota una temporada com la pasada q els arbits venian a felicitar-nos per l'excelent comportament al camp.Ha passat i s'ha de passar pagina,i jugant a futbol i deixar de parlar d'aquet tema fara q ningù s'enrecordi d'aqui un temps.Un error q no ès tornara a cometre,no fa falta ensanyar-se mès amb el tema,son persones,i com tots,tambè s'equivocan.

Parlem de futbol.....

carlos

26 de setembre, 2007 00:14  
Blogger Unknown said...

Bueno bueno bueno, jo vaig venir aquí al palau a jugar a futbol i a passar-m'ho bé! com suposo ke totes les 21 ke estem aki, per tant anem a apendre més futbol i més tècnica ke falta ens fa! (almenys a mi)
Perke com es para una pilota ke vola 30 metros pel cel i llavors et vaixa directe en picat cap a tu com un camicaze i a sobre l'has de parar per controlar-la?

26 de setembre, 2007 13:05  
Blogger Núria said...

Sílvia, només es tracta de posar-te les teves ulleres de sol perquè no et vingui el "rayo de sol uooo, me trajo tu amor uooo... llegó y me dio su querer, que tanto y tanto busqué, y al fin, tendré!!!!".

Visca el futbol. Visca el Palau!!!!!!!!!!!!

26 de setembre, 2007 13:43  
Anonymous Anònim said...

genials....

26 de setembre, 2007 14:55  
Anonymous Anònim said...

molt bo Xiu i Nuria. No puc parar de riure.

26 de setembre, 2007 15:18  
Anonymous Anònim said...

Jajajaj..."que grassia que teneis amores!!!"

És que Sylvi, realment et cagues de por quan veus la pilota que arriba...alguna vegada l'he tocat amb el cap i després he estat 5 minuts rascant-me'l...no sé, penso que d'aquesta manera marxarà el dolor que em queda. Digeu-me rara va!!!!!!!!

Tinc ganes que sigui dissabte per jugar. Demà dijous ni morta...que correm...joder!!!!!!!!!!! s'ha de fer no??

26 de setembre, 2007 16:33  
Anonymous Anònim said...

bones a tots i responc especialment a la Meri..

considero que ni elles ni nosaltres varem saber controlar la situació en la mesura exacta, perquè són moments en què les reaccions s'avançen a la reflexió. Que ens serveixi d'experiència perquè no caiguem 2 cops a la mateixa pedra. El futbol és un joc i l'educació un principi de valor moral. Per fotre òsties, ja existeix el boxe. I per disfrutar, la vida.

I ara, a treballar, que encara estem lluny.

energia positif i abraçades!

27 de setembre, 2007 13:26  
Anonymous Anònim said...

Bé, jo vull comentar que ens agradaria molt que el primer equip femení vingués a veure, des de la grada, el partit entre els bases femenins. Són noietes que hi posen molta il·lusió i encara que hem treballat poc segur que serà un partit emocionant!!! Que l'hora no sigui un impediment, que ja sabem que "quien madruga, dios ayuda" (és així no?)... vinga gràcies per endavant...

27 de setembre, 2007 16:58  
Anonymous Anònim said...

Bueno, bueno, bueno així l'única resposta a controlar un camicaze caigut del cel es tocar-la amb el cap i després estar 5 minuts rascant'el? vaia tela, jo pensava ke en savia molt poc de futbol però aki las mendas de les meves companyes en saben menys ke jo! inclús la ke no es vol mullar s'en enriu de nosaltres (eh Anna?) vaia cracks!!! així poc n'apendré!

xiu

27 de setembre, 2007 20:26  
Anonymous Anònim said...

És que optem per no mullar-nos...en sabem tan que tenim por d'ofendre sensibilitats masculines, com per exemple la d'aquell masclista argentí que va deixar per terra el futbol femení del seu país...

NO PUC OBLIDAR ELS SEUS COMENTARIS!!!!

28 de setembre, 2007 19:00  
Anonymous Anònim said...

Paula rencorosa....

carlos

29 de setembre, 2007 11:47  
Anonymous Anònim said...

LA PAULA TÉ RAÓ!!! FORA ELS TIOS MASCLISTES!!!!

IGUALTAT I RESPECTE PER AMBDÓS SEXES!!

VISCA LA PETANCA!!! vull dir el FUTBOL!!

xiu

29 de setembre, 2007 20:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home