PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimecres, de novembre 07, 2007


LA TRAVESSA...jornada 5

TONA, U.E. ''A'' - SEVA, U.E. ''A''
BELLAVISTA MILAN, C. ''A'' - PRADENC,F.C. ''A''
Pª BLANC BLAVA LA ROCA ''B'' - SANT JULIA DE VILATORTA,C.F. ''A''
BASE VICREMEI, C.F. ''A'' - PALAUTORDERA, C.F. ''A''
SANTA EULALIA RONÇANA, C.F. ''A'' - Descansa
RIUDEPERES C.F. AT. ''A'' - TORELLO, C.F. ''A''
SANT QUIRZE BESORA, U.D. ''B'' - TARADELL, U.D. ''A''
VALLES, C.AT. ''D'' - GURB, U.D. ''A''

Etiquetes de comentaris:

11 Comments:

Anonymous Anònim said...

TONA-SEVA 1
BELLAVISTA-PARDENC 1
PBB.ROCA-ST.JULIA 1
BASE VICREMEI-PALAUTORDERA 2
RIUDEPERES-TORELLO 1
ST.QUIRZE-TARADELL 2
VALLES-GURB 2

07 de novembre, 2007 10:58  
Anonymous Anònim said...

TONA-SEVA 2
BELLAVISTA-PARDENC 1
PBB.ROCA-ST.JULIA 1
BASE VICREMEI-PALAUTORDERA 2
RIUDEPERES-TORELLO 1
ST.QUIRZE-TARADELL 2
VALLES-GURB 2

Crec que aquesta setmana les encertaré totes...
...Missae...

07 de novembre, 2007 12:27  
Anonymous Anònim said...

La meva travessa d'aquesta setmana:
TONA-SEVA 2
BELLAVISTA-PARDENC 2
PBB.ROCA-ST.JULIA 1
BASE VICREMEI-PALAUTORDERA 2
RIUDEPERES-TORELLO 1
ST.QUIRZE-TARADELL 2
VALLES-GURB 2

07 de novembre, 2007 16:32  
Anonymous Anònim said...

TONA-SEVA 2
BELLAVISTA-PRADENC 1
PBB.ROCA-ST.JULIA 1
BASE VICREMEI-PALAUTORDERA 2
RIUDEPERES-TORELLO 1
ST.QUIRZE-TARADELL 2
VALLES-GURB 2

07 de novembre, 2007 16:41  
Anonymous Anònim said...

Anda!!! si juguem contra el Vic que guai! escolta Carlos la manta per la banqueta ki la porta? eske allà ens fotrem de fred. (ara entre tu i jo... si portem moscatell a la banqueta passa algo? per fer passar el fred només)
Bueno la travessa m'importa ben poc, així ke aki s'acaba el meu comentari.

un petó molt gran per tothom.
xiu

07 de novembre, 2007 22:23  
Anonymous Anònim said...

ôstia!! ara he vist això de la classificació... es veritat ke anem primeres? o ho has makejat? Per mi ja es podria acabar la lliga avui mateix. La meva iaia estaria orgullosa de totes vosaltres! i del Carlos i l'Èric també!!

xiu

07 de novembre, 2007 22:27  
Anonymous Anònim said...

Ei xiu no et rendeixis! Fes la travessa dona... Va que algun resultat segur que encertaràs a més, així jo no quederé última... va fes-ho per mi...

...Missae...
(amb cara de peneta per convencer la Xiu)

07 de novembre, 2007 23:29  
Anonymous Anònim said...

Xiu sigas solidaria amb la Missae,per companyerisme!!...i aixì m'agrada,q estiguis informada un dimecres d'on juguem dissabte.

08 de novembre, 2007 09:59  
Anonymous Anònim said...

mira doncs per casualitat eh! ah! bueno i si no m'hauria asseventat avui perke hi ha una alumne d'aki l'institut de sant quirze que també juga al vic i contra nosaltres. És que no m'en lliuro d'una!

La meva travessa és:
TONA-SEVA 2
BELLAVISTA-PARDENC 1
PBB.ROCA-ST.JULIA 1
BASE VICREMEI-PALAUTORDERA 2
RIUDEPERES-TORELLO 1
ST.QUIRZE-TARADELL 2
VALLES-GURB 2

jaajajajajajajjaaja
ei ke me le currada eh!!!! de res maria!!!

salut!!

xiu

08 de novembre, 2007 14:19  
Anonymous Anònim said...

Jajajajajaja!!! Xiu, m'he imaginat la banqueta amb una manta de cuadros ben mona, rotllo antic saps? i després l'ampolla de ratafia o de moscatell, amb un puret cadascuna a la boca i pantalons llargs de pana!! i narinant!!!

Jajajajaja

Visca el fred!!!

08 de novembre, 2007 16:48  
Anonymous Anònim said...

Si riu riu! però jo kuan fa fred prefereixo està a la banketa i si es en akesta situació, manta a kuadros i moscatell, millor ke millor! ja us deixo jugar a vosaltres, no ens enfadarem pas per jugar totes, no? sóc bona companya.

A més, encara em dura l'encostipat. No sé pas si venir a entrenar.

xiu

08 de novembre, 2007 19:55  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home