PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dilluns, de desembre 10, 2007


Resultats jornada 9

Resultats mès o menys esperats.
Sorpresa per mi l'empat del Vic Remei(partit molt igualat) i la golejada del Pradenc ja que esperava un partit mès igualat.Tambè no esperava una golejada tant amplia de la Roca,ja que encara q és un dels millors equips de la lliga,esperava un Taradell mès fort.Riudeperes per mi un equip q donarà q parlar la segona volta,va guanyar per golejada com esperava.Bellavista guanya el partit per l'error del Torellò amb l'horari i del partit de Sta.Eulalia no tinc informacío de pq s'ha suspes.


PRADENC,F.C. ''A'' - SANT JULIA DE VILATORTA,C.F. ''A''
5 - 0
SEVA, U.E. ''A'' - PALAUTORDERA, C.F. ''A''
1 - 3
TONA, U.E. ''A'' - Descansa
-
BELLAVISTA MILAN, C. ''A'' - TORELLO, C.F. ''A''
3 -0(No presentat)
Pª BLANC BLAVA LA ROCA ''B'' - TARADELL, U.D. ''A''
7 - 2
BASE VICREMEI, C.F. ''A'' - GURB, U.D. ''A''
1 - 1
SANTA EULALIA RONÇANA, C.F. ''A'' - SANT QUIRZE BESORA, U.D. ''B''
(0 - 0) Ajornat
3 - 2
VALLES, C.AT. ''D'' - RIUDEPERES C.F. AT. ''A''
1 - 16

Etiquetes de comentaris:

13 Comments:

Blogger Teresa said...

Hola Carlos, el partit contra el Bellavista Milan encara o l'hem jugat, dèien el 14 de gener però encara no és segur.

I respecte a la nostra golejada al Sant Julià a mi també em va sorprendre, perquè tot i que a la pretemporada les vam guanyar sabiem que havien tingut baixes que per aquest partit no hi serien i els hi teniem força respecte.
Però vam fer una bona primera part i al descans ja anàvem 4-0 per sort nostre jeje.

Deew!

10 de desembre, 2007 18:43  
Anonymous Anònim said...

El partit del Vic contra el Gurb va ser força emocionant, la veritat.

En Carlos diu que no, però de les que vam anar, gairebé totes opinem que el Vic podria haver fet molt més per guanyar, poden fer-ho molt millor per mi! crec que no van tenir el dia...

I pel que fa al Gurb, deu ni do l'atacant que tenen, una mica de velocitat i seria imparable! de fet, el mateix passa amb la 18 del VIC, té molta tècnica!!

Ara bé, les que em van agradar de veritat van ser la 12 i la 14 del Gurb...quina tècnica i quines passades que feien. Realment crec que el Gurb ha millorat. No sé si ja hi eren quan van jugar contra nosaltres, però trobo que ho van fer molt bé.

Ho havia de comentar tu...es que són bones!!

En definitiva, que es va veure un bon partit, bastant emocionant a més. Resultat final , l'empat, que crec que és el millor resultat que podia esperar el palautordera.

Això cada vegada va més fort nenes, a posar-nos les piles eh????

10 de desembre, 2007 18:51  
Anonymous Anònim said...

Hola Teresa,

Felicitats una vegada mès per la victoria.Nosaltres desde el començament,veient el vostres resultats,parlavem de q sou un equip a tindre en compte.Veien els vostres resultats i la vostre ascensió,amb recordeu a nosaltres quan vam començar l'any passat.Espero deportivament,q tingeu una petita parada aquesta setmana i torneu la ratxa la setmana q ve.

Per cert,tenin en compte q tens un blog molt visitat(les jugadores del Palau son asiduas visitants)i q poca gent parla de la segona femenina,a veure si aconseguim promocionar,ja q estar molt oblidada.

10 de desembre, 2007 19:12  
Anonymous Anònim said...

Paula,ja amb semblava estrany q amb donesis la raò...

"En Carlos diu que no, però de les que vam anar, gairebé totes..."

10 de desembre, 2007 19:33  
Anonymous Anònim said...

i no eren la 4 i la 2... jo no recordo que fossin la 14 i la 12.. nosé... bé adéu...

...Missae...

10 de desembre, 2007 20:01  
Anonymous Anònim said...

No Maria...em sembla que la que va errada ets tu. Aviam, acostumo a cagar-la sempre jo, perquè de memòria en tinc ben poca (com la d'un peix...), però em sembla que aquesta vegada l'encerto...

Ai ara no sé...bé és igual no passa res, que hi havien dues que em van agradar molt!!!

10 de desembre, 2007 20:23  
Blogger Teresa said...

Ei Carlos,

si, estaria bé promocionar segona, tot i que és més difícil perquè hi ha molts grups.. però he pensat que cada setmana tal com faig amb alguns de primera, ficaré cròniques de partits de segona. I com que vosaltres feu una crònica força bona i extesa li ficaré, us sembla bé?

10 de desembre, 2007 20:45  
Anonymous Anònim said...

Hola Núria!

donks si, air estava al camp del Vic mirant el partit, de fet ja vaig veure una colla amb el xandall del Palautordera. Estava amb l'afició del Gurb, just entrant al camp.
Va ser un empat merescut i crec que el Vic no va està al seu nivell i el Gurb va sortir amb moltes ganes.

10 de desembre, 2007 21:26  
Anonymous Anònim said...

Amb sembla molt bè Teresa,a veure si entre tots li donem l'importancia q es mereix la segona.

En quant al comentari de la Paula sobre el partit de Vic,ja vaig comentar q per mi va ser un resultat just,ja q el gurb va disposar d'ocasions de gol i el Vic Remei no va jugar amb l'intensitat q van jugar contra nosaltres i, com ùnic equip invicte,continua sent el màxim favorit.
Estar clar q ha diferencia de l'any passat on estava el gran Vic,aquest any serà una lliga emocianant,igualada i molt competitiva entre 4 o 5 equips,i fins al final no és decidira res.

10 de desembre, 2007 21:47  
Anonymous Anònim said...

Ai pobre, avui a l'institut m'ha vingut una alumne amb cara de pena i m'ha dit: "diumenge vam empatar (és del vic) i va ser culpa meva, vaig ser jo ki vaig marcar el gol en propia porta,... volia ke l'entrenador em canvies i tot."
Jo ja li vaig dir ke punxaria el vic un dia o altre, però m'ha sabut molt greu kuan m'ha dit això. Jo crec ke el vic és el millor equip de la lliga, i m'agradaria saber com entrenen al planter perque tots els equips surtin tant competitius i tant bons.

Xiu, esperant resposta.

11 de desembre, 2007 12:40  
Anonymous Anònim said...

Xiu tinc la resposta en ment,però a tù no t'agaradaria.Te q veure amb el rotllo d'entrenar i tot això.

11 de desembre, 2007 12:44  
Blogger Pere said...

Si no vaig errat la 4 va fer un senyor partit contra el Taradell, marcant un gol de falta i tot! Respecte al joc del Vic sembla que ultimament flaquejen, potser és excés de confiança, però està clar que tenen equip per guanyar bé a gairebé tot arreu.

11 de desembre, 2007 18:17  
Anonymous Anònim said...

No Carlos, si no ho deia pas per mi, ho deia pel meu equip! que m'agradaria que n'aprenguessin un munt i siguessin les millors, jo ja estic pensant en retirar-me, la meva filosofia de vida no inclou entrenar tant (ja ho deus notar), tinc altres objectius i motivacions, jugo a futbol per passar l'estona ja ho saps. Ara, que m'ho passo de conya amb vosaltres i a vegades m'hi esforço i tot! hauries d'estar content de ke a vegades vinc i tot!

12 de desembre, 2007 12:41  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home