PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dissabte, de febrer 23, 2008


CF PALAUTORDERA (4)-SC YF JUVENTUS ZURIC(1)

IMPRESSIONANT PARTIT DE LES PALAUENQUES AMB L'EQUIP SUÍS!!

Alineació: Tere,Susan(Olga),Pili,Núria G.,Paula,Silvia,Carole,Maria(Txell),Carla(Alina),Núria Ll.(Meri),Anna(Clara).

Gols: Núria Ll.(2),Meri(2).

AMB UN JOC DE PILOTA DE MOLTA QÜALITAT,LES PALAUENQUES HAN FET DISFRUTAR DE BON FUTBOL,A LA MULTITUT DE GENT QUE S'HA APROPAT AL CAMP DE FUTBOL AQUESTA NIT.

EL FUTBOL TECNIC DE LES PALAUENQUES VA PODER AMB EL FUTBOL FÍSIC DE LES SUÍSSES (mira que eran altes algunes).UN EQUIP DE NACIONAL,QUE ESTAR DE STATGE PER TERRAS CATALANES,NO VA PODER AMB UN PALAUTORDERA BEN PLANTAT AL CAMP (felicitats a totes les jugadores per l'adaptació al canvi de sistema de joc) I QUE VA FER UN DELS MILLORS PARTITS DE LA TEMPORADA.DAVANT LA DIFICULTAT DE JUGAR AMB UN EQUIP D'UN FUTBOL MOLT DIRECTA I DE FORÇA FISICA,LES LOCALS VAN IMPOSSAR EL SEU CRITERI I VAN DOMINAR EL PARTIT.ELS CONTRACOPS DE LES SUÏSES,VAN SER CONTROLATS PER UNA EXCEPCIONAL TERE I UN GRAN TREBALL DEFENSIU DE LES PALAUENQUES.

FELICITATS PER FER-ME DISFRUTAR AVUI,PERÒ NO OBLIDEU QUE EL QUE VAL SON ELS 3 PUNTS I EL PARTIT DE DIUMENGE AMB EL RIUDEPERES.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ostres! Si tenim el Carlos super content!!!

(jo crec noies, que hauriem d'intentar jugar sempre així, d'aquesta manera ens estalviem les bronques, val la pena, oi?)

No sé vosaltres, però a mi akest partit em va matar, més del normal, estic valdada, no sé si m'hauré recuperat per jugar demà.

massatgista on ets????

jajajaja

23 de febrer, 2008 17:05  
Blogger Albert said...

Carlos, no ha pogut ser:
prats 0 - 3 Vic

ja et passare informes dl sta.eulalia!

23 de febrer, 2008 20:27  
Blogger Teresa said...

Com ha dit l'albert 0-3. I només em queda una cosa per dir: m'encanta com juguen aquestes noies i llàstima q hem de ser les seves víctimes que sinoó dóna gust veure-les jugar jaja.

Sort amb el riudeperes!

23 de febrer, 2008 22:41  
Anonymous Anònim said...

molt bé, així m'agrada! ho sento no vaig poder venir, ja que estava de cangur(practicant).

24 de febrer, 2008 12:18  
Blogger Muntsa said...

Torelló 0 Gurb 3, Paula i Núria, ho hem intentat, però no ha pogut ser. A la mitja part anàvem 0-0!!!

24 de febrer, 2008 21:06  
Anonymous Anònim said...

Els nervis Muntsa...si anàveu 0-0 els nervis us van traïr!!!

Llàstima!!!

25 de febrer, 2008 10:38  
Blogger Muntsa said...

Si Paula, els nervis i el cansament em sembla que ens van passar factura, però també s'ha de reconèixer que el Gurb no té pas un mal equip, només s'han de mirar els resultats que tenen.
A veure si diumenge guanyem a Sant Quirze.

25 de febrer, 2008 12:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home