PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dilluns, de desembre 18, 2006


CF.CALDES M.-(0) CF.PALAUTORDERA-(4)

VICTORIA CON SABOR AGRIDULCE!! Este seria mi titular para un periòdico.Agridulce porque despues de disfrutar de una gran primera parte,a mi personalmente me supo a poco la segunda.
Una gran primera parte donde el equipo nos hizo disfrutar de un buen fútbol ,jugado aun gran nivel y con jugadas de gran elaboración,ejecución y finalización.Por ponerle un pero a la primera parte quiza se nos hizo corto el resultado, pero màs por la actuación de la portera rival que por errores nuestros.Una primera parte de lo mejor que hemos visto en campo de tierra y donde el equipo salio a ganar el partido desde el primer mínuto.Se jugo con mucho criterio,moviendo el balón por el suelo y de un lado al otro y haciendo un buen juego de equipo,trabajando todas en la recuperación del balón y sin contagiarse del juego aereo local.Los goles de la primera parte fueron de ROSÒ MORATO (2) y de L'ANNA RIERA.

La segunda parte fue otra historia,quiza el equipo se gusto mucho la primera parte y salio muy relajado la segunda.La falta de ambición ,las continuas interrupciones del árbitro por las jugadoras locales,que se jugaron 8min. menos...hizo que el equipo solo marcara un gol y de penalti (gol de la NÙRIA LLAVINA ).Se creò alguna ocasiòn de gol màs pero el equipo le falto la segunda parte chispa y acabo contagiandose del equipo rival.
Igualmente felicitaciones por la victoria y por hacer disfrutar al cuerpo tècnico (gracias jesus por tu colaboración este domingo) del juego de la primera mitad.Seguimos teniendo el reto de ser regulares durante 80 min.,algo que seguro se conseguira en el 2007.

ENHORABUENA A TODAS POR LA VICTORIA!!

POR FIN DOS PARTIDOS GANADOS SEGUIDOS Y 160 MIN. SIN ENCAJAR UN GOL!!

FELICIDADES Y A CONTINUAR ASI!!

Etiquetes de comentaris:

21 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ole Palau Femení!! cada dia nem a més!! tot i que encara ens queda un repte (ser regulars durant 80 minuts..) el partit d'ahir va ser prou vistòs. Tanmateix, li dono la raó a en Carlos, la segona part fou més aviat una part de circunstàncies, de manteniment...extrany per l'actitud guanyadora que estem agafant últimament...així doncs, només em queda donar ànims per seguir endavant amb aquesta actiud!!

VISCA EL PALAU!!

18 de desembre, 2006 10:05  
Anonymous Anònim said...

Jo tornaré a ser critica una setmana més, per que una setmana més m'he quedat amb aquell regust de boca... tot i la victoria de l'equip.
Com ja haviem comentat... és injust per aquelles que no hem jugat a la mitja part en que s'ha jugat correctament.. així que hem de començar a fer un pensament...

Petons

18 de desembre, 2006 10:10  
Anonymous Anònim said...

Carlos, avui entrenem a les 20:45 o a les 21:00? ja em diràs...

18 de desembre, 2006 11:07  
Anonymous Anònim said...

AVUI ES 21:00H A 22:15

18 de desembre, 2006 11:08  
Anonymous Anònim said...

Doncs a l'avis que vas posar al Blog posa a les 20:45

18 de desembre, 2006 11:12  
Anonymous Anònim said...

Per cert,avui es important la vostre assistencia perque parlare una amb una del que ha sigut fins ara la vostre trajectoria a l'equip desde el 28 d'agost fins ara.

18 de desembre, 2006 11:13  
Anonymous Anònim said...

El meu comentari sobre el partit:
En acabar el partit diumenge passat contra el Caldes no estava gens satisfeta. Personalment vaig trobar a faltar "la xispa" que ens fa disfrutar a fons de cada jugada (dic la xispa perquè no sé com definir-ho, per això ho poso entre cometes). Però després hi he estat pensant i jo crec que està força bé el resultat ja que s'ha de tenir en compte que divendres la majoria de l'equip va sortir de festa i dissabte moltes de les que haviem sortit ens vem llevar aviat al igual que diumenge, per tant jo crec que vem entrar al camp una mica més cansades que de costum, no vull dir fisicament, sino que al llevar-te tan aviat tens la sensació d’estar més cansada. També hem de tenir en compte el factor del camp de sorra, que és veritat que ens fa baixar una mica el rendiment.
També, jo ho reconec, personalment no devia estar gaire concentrada ja que em vaig deixar les botes i sincerament, no vaig acabar d'entrar al partit ja sigui pel cansament o per la final del mundialet de clubs, no ho sé, em sap greu. Vull disculpar-me també per la meva reacció durant la primera part, no penso posar cap excusa perquè no en tinc cap, no es tornarà a repetir, em sap molt de greu. Perdoneu-me.
Una altre cosa que vull destacar és la millora de l'actitut envers l'arbitre. Crec que ens vem saber controlar estupendament i cada cop acceptem millor que es pot equivocar i no hi podem fer res, és veritat que guanyàvem i que no era ni de bon tros tan dolent com el del Gurb però la millora es va notar i per això ens felicito, sobretot a les més rondinaires...jjejje.

En resum hem de seguir treballant per aconseguir aquesta mentalitat guanyadora que partit rera partit ens demana en Carlos, no n'hi ha prou en voler-la, tota constància requereix un esforç i l'hem de fer perquè el pròxim cop no podem conformar-nos amb un 0-4 si podem guanyar de més. El gol era la nostra assignatura pendent, jo crec que en aquests darrers partits l'hem aprovada , però ara ens toca treure nota. Vull aprofitar per felicitar a les porteres que un partit més van mantenir la porteria a zero, van estar encertades els pocs cops que es va obrir forat a la defensa.

Ens veiem avui a l'entrenament...
VISCA NOSALTRES!!!!!

...Missae...

18 de desembre, 2006 11:40  
Anonymous Anònim said...

jo vull felicitarvos a totes encara que no vaig poder venir:D

18 de desembre, 2006 16:36  
Anonymous Anònim said...

Qui ès :D ??

18 de desembre, 2006 16:58  
Anonymous Anònim said...

hola chica yo tambien keria FELICITAROS por ese pedazo de partido aunk por mi parte no ize mucha cosa ya k soy la portera,pero mejor pork eso kiere decir k estamos jugando bien.Keria decirle a karol k no se desanime cada partido ya k es una jugadora esencial y k animo un besazoooooooooo para todas y nus vemos demaaaaaaaaaaaaa muakkkkkkkkkk TERE

18 de desembre, 2006 21:45  
Anonymous Anònim said...

Ningù sap qui ès :D ?

19 de desembre, 2006 11:07  
Anonymous Anònim said...

Aquest anonim deu ser l'Eric, i el nom no és :D, sino que es un icono del messenger que riu.

19 de desembre, 2006 16:05  
Anonymous Anònim said...

Empat del Bellavista i cinquenas empatadas a punts!! amb un parell de gols aquet diumenge milloraria l'averatge amb el bellavista.

OJO AMB EL LOURDES QUE ESTAR REMONTANT POSICIONS!!

20 de desembre, 2006 10:43  
Anonymous Anònim said...

SEMPRE PRESIONANT!!! ARA JA DESCANSEM FINS AL GENER DEL 2007.. PER TANT.. NO PODEM MILLORAR L'AVERAGE FINS LLAVORS.. A MÉS NOSALTRES TAMBÉ ESTEM REMONTANT POSICIONS !!!!

20 de desembre, 2006 11:06  
Anonymous Anònim said...

Que guaiii!!!

20 de desembre, 2006 11:41  
Anonymous Anònim said...

Es que per un gol no estem mès amunt!!

20 de desembre, 2006 12:17  
Anonymous Anònim said...

On estar el comentarì de la setmana del fan nº1??

20 de desembre, 2006 12:57  
Blogger cf palautordera said...

CF.CALDES M 0 - PALAUTORDERA 4
TIKI-TAKA DEL PALAUTORDERA

Per diversos motius he trigat més de lo normal en deixar les meves impressions en aquest blog.
Diverses sensacions que he experimentar han fet que en principi no volgues trencar aquest ambient d´autocrítica constant que té aquest equip.
No sé si moltes de vosaltres teniu coneixement de que fa anys que sóc entrenador de futbol. En aquests moments estic entrenant al juvenil de preferen a Granollers, en un mal moment de resultats per cert.
Diumenge vaig tenir la sort de compartir la banqueta d´un equip guanyador, que es un pinya i que a més no es conforma mai i desprès de l´exibició de futbol que vaig veure, i de l´autocrítica que continuo veient entenc quin es el problema que estem tenim al meu equip. Per tant no crec que jo hagi de possar el contrapunt d´aquesta autoexigencia continua, per que no vull fer res que us pugui perjudicar. Puc veure com el Carlos no está content de la segona part, (ell ja sap la meva opinió), que la núria g. no està contenta dels seus dos últims partits, que la Maria reconeix que no va entrar al partit com ho havia d´haver fet......
Jo no vull donar cap opinió que faci que us pogueu relaxar, per tant us animu a seguir amb aquestes ganes de fer-ho cada cop millor, de no conformar-se mai i us dono les gracies per donar-me aquest exemple.
Per una altra part si que us he de dir que vaig disfrutar d´un partidas i que hem trec el barret davant d´aquest entrenador que ha aconseguit que un equip jugui tant bé en tant poc temps, que lluita per que un equip femení pugui jugar tàcticament com qualsevol equip masculí (cosa de la que molts teniem dubtes). A principi de temporada jo us anava a veure per que jugaba susana; a partir del partit de diumenge us anirè a veure això i perque tinc assegurada una bona estona de futbol.
Enhorabona!!!!!!

P.d. lo millor del partit va ser el delegat!!!!!

20 de desembre, 2006 13:29  
Anonymous Anònim said...

PAULA "portera" DIMISSIÓ!!!
paula dimissió!!!
Deixa a la porteria a la TERE i a la MERY que ho fan de puta mare!!

No pot ser que intentis parar els xuts sense moure't de la línia de gol!!! ets un cas!! vaig riure molt ahir!! llàstima de no portar la càmara!!!

jejejejeje no t'emprenyis però com a portera no et veig futur... ara com a defensa ets "el muro" no passa ni una!!

un petonas

xiu

20 de desembre, 2006 14:44  
Anonymous Anònim said...

Jajajajajaja....gràcies gràcies xiu, gràcies per dedicar-me aquestes línies, m'he sentit realment molt especial i protagonista per una estoneta!!

La veritat és que tens raó. Tanmateix, he de dir en favor meu que ahir feia molt fred, i que això va influir bastant en el meu gran joc com a portera. Potser no vaig fer el partit de la meva vida, però...oi que em quedaven bé els guants??? em sentia tope de professional tio...una passada!!

Paula, la que només mira per la seva estètica....jejeje

Muaaa!!!

20 de desembre, 2006 18:25  
Anonymous Anònim said...

Bueno si era per la teva estètica t'haig de dir ke estaves molt guapa amb els guants... però res més!! jajajajjajajajaja

i si... feia molt fred... molt!!!

cuida't!!

muaaa

xiu

25 de desembre, 2006 14:57  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home