PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dilluns, de gener 29, 2007


CF PALAUTORDERA (2) - CF BELLAVISTA M. (0)

SE HIZO JUSTICIA!!

TRABAJO,COLOCACION,OFICIO,FÚTBOL = CF PALAUTORDERA

Gran partido el jugado ayer por el equipo femenino del Palautordera. Continuación del partido que se jugo alli en el que una vez más solo hubo un equipo que quiso jugar al fútbol,el Palautordera. Esta vez ni el ANTI-FÚTBOL,ni la presión al arbitro,ni la provocacion les sirvio al bellavista para poder con el equipo de casa,donde en todo momento supo estar dentro del partido,sin perder ni un solo momento la concentración a pesar del juego sucio del Bellavista y que controlo durante los ochenta mínutos el encuentro.
Todas las lineas del equipo,empezando por la porteria,que las pocas ocasiones que tuvierón las resolvio con acierto ( impresionante parada a mano cambiada de la Tere en el primer tiempo con el 1-0),una increible e infranqueable defensa que estuvo concentrada sin bajar la guardia ni un solo segundo y que supo en todo momento anular el ataque del equipo rival hasta aburrirlo,un medio campo que en todo momento dio equilibrio,trabajo y juego al equipo y que supo leer perfectamente el partido.Ademas,utilizó las bandas con criterio e incluso los goles llegarón por banda,empezando la jugada por la derecha y finalizandola con gol por la izquierda. Y esta vez sí,gran trabajo el realizado por las delanteras del equipo,convirtiendose en las primeras defensas cuando no teniamos el balón y sacrificandose en ataque para el beneficio del equipo dando la asistencia de los dos goles y presionando constantemente la salida del equipo ríval.
En lineas generales,gran partido,completo,con ochenta mínutos bien jugados,con el equipo bien colocado,con equilibrio y sin distancias entre linias,con trabajo y sacrificio ,en la linea del dia del St.Quirze,acercandonos al objetivo de equipo que estamos buscando !!
Los goles fueron de la Maria Saludas a pase de la Rosò Morato y de la Anna Riera a pase de la Núria Llavina.

ENHORABUENA CHICAS!!

Enhorabuena por no perder los papeles ni caer en la provocación de un equipo que solo se dedico a romper balones,pegar patadas y insultar al arbitro para justificar su impotencia de no poder con vosotras.

FELICIDADES !!

Felicidades por hacer vibrar a la gente que ayer se acercó al campo de fútbol con vuestro juego.

JUSTICIA !!

Porque alli merecimos ganar y empezamos la segunda vuelta con dos puntos más que la primera y asegurando la quinta plaza. Una vez más la porteria a cero!!

SOLO CON SACRIFICIO Y DEDICACIÓN SE CONSIGUEN LOS OBJETIVOS !!

GRACIAS....por hacerme disfrutar y sentir orgulloso de poder entrenar este equipo!!

Etiquetes de comentaris:

29 Comments:

Anonymous Anònim said...

El partit va ser simplement genial!! M'ho vaig passar tan bé dins el camp! em sembla que totes vam disfrutar com mai. A la mitja part en Carlos ens va dir que mira, que si havíem de jugar a cop de pilota que ho féssim, que a l'entreno ja tindríem temps de jugar com ens agrada. Però ni això van aconseguir que féssim, vam fer el nostre joc, el de tot de pilota i passades per terra, jugant la pilota en l'espai i utilitzant les bandes com mai ho havíem fet.

Personalment, estic molt contenta pel joc d'ahir...l'atac va ser completament eficient i lluitador, el centre elegant i inmillorable i la defensa...la meva debilitat...entendreu les altres que vulgui agraïr a les meves companyes de defensa la gran feina que vam fer totes plegades. La Pili lluitadora tota l'estona, la Cristina controlant el centre i ajudant a la Sílvia i la Carole constantment, la Núria impecable com sempre i la Noe, insuperable...ja ho sabem!! i la Tere!! genials les seves parades, tot i que poques, eficients 100%!!

Totes vam ser genials, tan al camp com a la banqueta. Els hi vam donar una lliçó de joc,però per sobre de tot, una lliçó d'Humanitat i de modals. de fet, això és el que m'ha quedat a mi...

A topeee!!!

29 de gener, 2007 10:33  
Anonymous Anònim said...

Per cert Carlos...els passes de gol em sembla que van anar al revés:

Maria Saludas amb passada de la Rosó Morató i Anna Riera amb passada de la Núria Llavina

29 de gener, 2007 10:36  
Anonymous Anònim said...

Tens rao Paula...ara ho canviare!!

29 de gener, 2007 10:39  
Anonymous Anònim said...

Ufff!!! Una mica tocades algunes.. pero amb un regust de boca molt i molt bo!! Va ser un partit super intens,de contensió per no caure en el Joc del Bellavista, pero alhora de lluita per aconseguir fer justicia.. va ser genial!!! I també agrair-li a en Carlos, el plantejament del partit.. per primera i no única vegada et varem fer cas!!!

Un petonàs a tothom!!! Muaks

29 de gener, 2007 10:41  
Anonymous Anònim said...

Ahir vam ser un equip de fútbol amb majúscules.
Començant per uns i acabant per l’afició.
M'ho vaig passar molt be, excepte al final i estic contenta perque no vam caure a la seva trampa i els hi vam demostrar com es juga a fútbol i com s'ha de comportar la gent. (Ara ganes no m'en faltaven per fer-li una clau de les meves)
Però els tres punts es queden a casa.
Avui podríem fer judo o karate a l'entreno.
Jejejeje

29 de gener, 2007 11:09  
Anonymous Anònim said...

Jajajaja...la veritat és que si Anna...potser el "Mishet Murri" o en "Kaito" de Bola de Drac serien uns bons mestres d'arts marcials...ens prepararien per aquestes sorpresetes inesperades!!

Kina porrrr que vaig passar!!

29 de gener, 2007 11:38  
Anonymous Anònim said...

Serà millor que lo del karate ho deixem per altres... nosaltres que el sabem fer és el que varem demostrar ahir al camp....!!! FUTBOL!!!!

29 de gener, 2007 11:47  
Anonymous Anònim said...

El partit contra el bellavista va ser genial, vaig disfrutar moltíssim perquè s'havia de treballar molt i molt... érem millors si, però per demostrar-ho vem haver de lluitar durant els 80 minuts que va durar el partit, també em va agradar moltísim el fet de que l'equip va saber estar perfectament al seu lloc, no va ser fàcil ja que algunes som de sang calenta però entre les companyes, el públic i els entranadors ens vem controlar...
Vull felicitar a la Tere ja que ens va salvar el partit, si ens haguéssin empatat, no sé si hauriem aconseguit guanyar... També vull destacar el partit de la Núria Ll. i la Rosó, ens vem passsar molt la pilota i ens van crear molts espais, va ser fantàstic noies, el millor partit que us he vist, em veu fer sentir molt còmode al camp. També vull destacar la bona actitud que vas tenir Núria, et felicito perquè controlar-se en un partit així no és fàcil, gràcies per l'esforç....
El mig i la defensa també veu estar genials, dedebò (no us ofengueu ara...)sino no les hauriem guanyat pas...
Ara contra el Vic hem d'estar igual, lluitant fins a la mort!!! Hem de començar a preparar el partit avui mateix, només les guanyarem si ens esforcem i creiem en nosaltres, i jo hi crec molt... Vinga fins després...

...Missae...

29 de gener, 2007 11:50  
Anonymous Anònim said...

Paula tens un missatge per tù a l'apartat de la Sonia.

29 de gener, 2007 12:00  
Anonymous Anònim said...

Felicitats a totes pel partidàs!

Ahir vam ser un equip en majúscules, i vam demostrar a la gent que ens ve a veure setmana rere setmana que som un equip de futbol i no de "karatekas".

Estic molt contenta i no m'ho puc treure del cap. Però recordem: aquest diumenge toca el Vic. De nou ens hem de concentrar i mostrar el millor de nosaltres. Estic convençuda que podem fer un bon paper, però ens hi hem de posar des d'avui. Concentració i màxim rendiment.

Gràcies Maria pels teus ànims. La bona actitud ens ajudarà a totes. N'estic convençuda. He fet els primers passets...

Anna... com tens el...? ;?

Fins ara noies!

Núria

29 de gener, 2007 12:06  
Anonymous Anònim said...

Bufff! kin partit!! això si ke és currar-se un partit, tant físicament com ja haviem demostrat, però aquest cop fins i tot ho varem demostrar mentalment. Al veure alguns partits en que moltes de nosaltres perdiem els papers per res, ahir vaig patir molt perke a ningú no se li anés l'olla i la lies. Estic molt orgullosa de totes vosaltres! tothom va saber aguantar la pressió i la mala baba del bellavista que buscava constantment la reacció brusca d'alguna de nosaltres (ho vaig comprovar almenys al mig del camps amb la Carole que va haver de fer molt esforç per no tornar-s'hi), però ningú va caure en el parany. Bé, del final millor no parlar-ne (ho deixarem a part).

Gràcies per l'esforç que moltes de vosaltres vareu haver de fer per reprimir els atacs verbals i gràcies per demostrar que som un bon equip i que cada dia creixem més com a jugadores i com a persones. Gràcies Núria LL per no rendir-te. També felicitar a la Tere, vaia porterassa ke tenim!! ets genial!!

I gràcies a l'entrenador-massatgista per socorrens tants cops al mig del camp! jeje

xiu (Tinc les cervicals xungues avui no vindré a entreno, ho sento)

29 de gener, 2007 14:03  
Anonymous Anònim said...

El "kiwi" esta millor, pero fa una miketa de mal...
Som les millors!!!!!!

29 de gener, 2007 14:04  
Anonymous Anònim said...

Es cierto que no sabemos lo que tenemos hasta que lo perdemos, pero tambien es cierto que no sabemos lo que nos hemos estado perdiendo hasta que lo encontramos.
El genio se compone del dos por ciento de talento
y del 98 por ciento de perseverante aplicación.
SOIS GENIALES!!!!!
Gracias a todas por habernos entretenido tanto y con tan buen fútbol como el de ayer.

29 de gener, 2007 15:21  
Anonymous Anònim said...

Susana el club de los treinta del equipo te estamos esperando,para cuando tu vuelta.

Aqui,si que vale el anónimo.

29 de gener, 2007 15:25  
Anonymous Anònim said...

Jejeje, segur que és algú que té treinta i tantos!!! Ehhhh 31,32,33,34,35,36,37,38 o 39????

29 de gener, 2007 15:29  
Anonymous Anònim said...

Una vegada més la Núria Llavina i aquesta vegada la Paula,han encertat la porra.Núria digam el resultat d'aquet cap de setmana,siusplau??
Un dia quan tingui temps fare un ranking a veure qui ha encertat més resultats.

29 de gener, 2007 15:35  
Anonymous Anònim said...

Ens hauriem de jugar algo... o fer un bote.. per que tingui una mica d'alicient, no????

29 de gener, 2007 15:42  
Anonymous Anònim said...

hola chicas mi opinion es k fue UN PEAZO DEPARTIDO espectacular,este partido tenia muchisimas ganas de ganarlo y asi fue y un resultado merecido.FELICIDADES a todas espero ver al mismo equipo este domingo contra el vic.AHHH sobre lo k paso al final del partido no me arrepiento de nada.Bueno si de no haberles dados mas ostias porque mira k fueron guarras espero no encontrarnos con ningun equipo mas asi TERE

29 de gener, 2007 20:02  
Anonymous Anònim said...

Felicitats per la victoria, tan moral com futbolística. Sento molt haver perdut als papers, però no em vaic poder contenir i vaic defensar-me. Espero la pròxima no respondre de la mateixa manera i finalitzar un partit com cal. Ho sento molt de veritat.

29 de gener, 2007 23:17  
Anonymous Anònim said...

Laiona!! no vas ser tu la que va començar i, evidentment, si t'emputxen (paraula típica pels palauencs...), és evident que el que has de fer és defensar-te. Et torno a repetir que jo, des de la distància, em vaig espantar moltíssim, però encara m'hagués espantat molt més si haguessis deixt que et rematés amb les seves puntades de peu.

Xula, és normal que et defensessis...només faltaria!!!

30 de gener, 2007 08:49  
Anonymous Anònim said...

estic d'acord amb la Paula, si t'ataquen t'has de defensar, jo crec que vas actuar bé... No et sentis malament pel que vas fer, a més tampoc li vas fer res... un petonet grunchi!!!!

Per cert aneu molt en compte per la drecera, acabo de tenir-hi un accident, m'han envestit per darrera mentre estava parada, encara tremolo, quasi bé no m'he fet mal però m'he espantat moltíssim...vigileu molt, no vull que us passi res i si heu de parar deixeu distancia amb el de davant, si el del meu darrera ho hagués fet jo ara estaria tan contenta... quideu-vos molt...fins després...

...Missae...

30 de gener, 2007 14:07  
Anonymous Anònim said...

A mi em va passar el mateix ahir pero, del sentit contrari.. un trrailer que sortia de la deixalleria... a tota hostia va girar per incorporar-se sense mirar i vaig haver de parar el cotxe per no menjarl me'l..

La gent està una mica flipada...

30 de gener, 2007 14:17  
Anonymous Anònim said...

Vaya tela noies...men'alegro que no hagi sigut res...ai m'he espantat una mica eh? déu ni duret amb la drecera, és de armas tomar!!

Ja vigilaré Maria!! sobretot per la zona del sotrac que tu i jo coneixem!! jejeje

Muaaa

30 de gener, 2007 14:58  
Anonymous Anònim said...

no a sigut al sotrac... a can nofre a sigut vigila d veritat...

30 de gener, 2007 15:34  
Anonymous Anònim said...

Som la tercera millor defensa de la lliga!! Diumenge a demostrr-ho!!

30 de gener, 2007 18:57  
Anonymous Anònim said...

ENHORABONA PEL PARTIT. LA VERITAT ES QUE LI VAREU FOTRE UN BANY A AQUELLES "FARRUQUITES" DE BELLAVISTA.
NO M'EXTRANYA, ALLÀ DESDE SEMPRE NOMÉS HAN GUANYAT PER LA FORÇA MENTRE QUE AQUÍ, MENTRE HI HAGI EN CARLOS, SEMPRE GUANYAREU PEL FUTBOL ( I SI US GUANYEN SABREU ENCAIXAR LES DERROTES HONRADAMENT).
PER CERT, MOLT BE EN DEFENSA L'ALTRE DIA.
M'HO VAIG PASSAR TAN BE QUE AQUESTA SETMANA SEGURAMENT FARE EL PRIMER DESPLAÇAMENT PER VEURE EL FEMENI ( EL MASCULI DEL PRIMER EQUIP QUE HI VAGI L'AFICIONAT PALAUENC JA QUE AMB VOSALTRES S'AVORREIX).
FELICITATS PEL PARTIT I SENSE POR A CAMP DEL LIDER.
ADEU

30 de gener, 2007 19:52  
Blogger Núria said...

Hola Carlos... em demanes que posi el meu resultat, però és que no m'agrada barrejar temes i estic esperant a que posis el post de la porra....

Ara per ara, avanço la meva previsió vident: 0-0.

Sempre acabo dient les coses... Si és que en el fons sóc una impacient..

Núria, la impacient antifarruquita

31 de gener, 2007 09:24  
Anonymous Anònim said...

Miquel, gracies per el recolzament que vas fer desde la grada... t'esperem aquesta setmana a Vic!!! Ah, i que sàpigues que tinc un blau a la cama.. que vaig fer "cuento"

31 de gener, 2007 09:49  
Anonymous Anònim said...

Que fort em sembla la petita sanció que li varen possar a la jugadora del Bellavista... només 2 partits... que fort!!! Si aquesta setmana han descansat li compte com a 1 partit???

06 de febrer, 2007 13:42  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home