PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

diumenge, de gener 14, 2007


CF PALAU DE PLEGAMANS (0) - CF PALAUTORDERA (10)

Partit totalment controlat i dominat per l'equip femení del Palautordera.Victoria amplia i justa d'un equip que ha sortit a encarrilar rapidament el partit i en 9 min. s'ha possat amb un 0-3 al marcador que ha fet que el Palau-solita rapidament es tanques a darrera per evitar una golejada encara més amplia.
Encara que el resultat ha sigut curt per les ocasions creadas i per el domini del partit,ha servit per confirmar la progressio en defensa,ja que en 4 partits (320 min.)nomes s'ha encaixat un gol,i ha servit perque algunes jugadores que fins ara no havian adquirit massa protagonisme en l'equip s'han possat les piles hi han demostrat que en aquet equip tothom te la seva part d'importancia i es important.Era un partit dificil per motivar-se i l'entusiasme i entrega d'una part important de l'equip han fet conseguir una renta important de gols.
Nomes en queda que felicitar l'equip per aquesta victoria i animar-lo per el próxim partit amb el complicat St.Quirze,ja que amb la victoria d'aquet cap de setmana l'equip puja fins la cinquena plaça i esperem que la setmana que bè continui pujant.
Avui els gols estan repartits de la següent manera:MARIA SALUDAS (4),SILVIA DUSET (2),NÚRIA LLAVINA (1),CAROLE (1),ANNA RIERA(1),LAIA RODRIGUEZ (1).Tambe destacar les assistencias de gol de la ROSO (2as.),SILVIA(1a.),NÚRIA LL.(1a.),CAROLE(1a.).

ENHORABONA PER LA GOLEJADA I A DEMOSTRAR QUE SOU DE LES MILLORS DEL GRUP AMB UNA VICTORIA AMB EL ST.QUIRZE!!!

Etiquetes de comentaris:

56 Comments:

Anonymous Anònim said...

Perdó? aquest comentari? jajajajajajajajajajajaja...surrealista no trobeu??

15 de gener, 2007 08:43  
Anonymous Anònim said...

De ser algún despistat que no s'ha enterat que ha entrat al blog de Palautordera....

15 de gener, 2007 09:10  
Anonymous Anònim said...

Bé...doncs després d'aquesta paranoia matinera casi que faré el meu comentari del partit.

Està clar que vam dominar el partit des del principi fins al final. Estic contenta, molt contenta. Reconec que no vull ser crítica aquesta vegada...hem guanyat, que és el que importa. Probablement podríem haver marcat més gols, però estic contenta pel resultat i, sobretot, pel fet de que marquessin la Laia, la Maria i la Sílvia, que ja s'ho mereixien des de feia temps. I no van ser gols de sort, van ser gols treballats i de jugada.

Només em queda dir que ara toca mentalitzar-nos, com va dir en Carlos, de que aquest proper diumenge tenim un partit més que difícil. Si ens concentrem i som conscients de les nostres possibilitats ja tindrem molt guanyat.

Aviam que passa noies, de mentres ja tinc ganes de que anem a dinar aquest diumenge amb vosaltres!!

Un petonàs

15 de gener, 2007 09:29  
Blogger Palau femení said...

Per cert,quedar molt guay l'equip uniformat amb el xandall i les bosses...donar respecte!!

15 de gener, 2007 10:14  
Anonymous Anònim said...

Només ens falta el traje.. amb ell segur que guanyem tots els partits!!! I per cert també falta uniformar a l'entrenador... jeje

15 de gener, 2007 10:18  
Anonymous Anònim said...

Crec que ahir es va jugar bé pero... encara faltava el jugar enrera i tornar a començar. Sé que a vegades no feia falta, pero hagués estat un futbol més vistós, no???

Esperem que aquesta setmana sortim al camp superconcentrades i amb l'objectiu de guanyar com sigui... i demostrar el que som i el que valem...

Petons mmuuaakkss

PD: es que no soc gaire conformista...!!! jejeje

15 de gener, 2007 10:51  
Anonymous Anònim said...

I la próxima setmana,quins partits!!

-Palautordera-St. Quirze
-EF Montcada -Gurb
-Bellavista -UE Vic

15 de gener, 2007 10:53  
Anonymous Anònim said...

A mi em va molar moltíssim el partit de diumenge, m'ho vaig passar molt bé, ens la vem passar i tocar molt, crec que fins ara mai haviem obert tant el camp ni haviem fet córrer tant la pilota... Potser també és perquè ho podiem fer, les rivals ens van deixar molts espais, a mi per exemple quasi no em marcaven...Vaig intentar anarme'n de l'u contra u, vaig intentar centrar molts més cops que de costum, vaig provar de fer passes que fins ara no havia fet i sobretot amb vaig sentir amb molta confiança per xutar a porta...va ser genial, m'hauria agradat molt que totes haguessiu disfrutat tant com jo, tinc la moral pels núvols, em sento amb molta força per entrenar ben dur aquesta setmana i golejar al sant Quirze, ho podem fer però hem de jugar amb alegria, a passar-nos-ho bé, com si estiguessim fent un exercisi de conservació a l'entreno...ens riem molt i ho fem de conya...m'explico oi?... Vinga fins després!!!

...Missae...

15 de gener, 2007 11:00  
Anonymous Anònim said...

Aquesta vegada com a espectadora però no meyns implicada amb l'equip, he pogut gaudir d'aquet partit on tot i el dolent joc i la mala colocació de l'equip local no va treure ni vistositat ni efectivitat al nostre joc, per tot aixó us vui fel.lititar a totes pel treball realitzat i animar-vos per als proxims dificils partits.

Enhorabona!!! Endavant Palautordera Femení!!!!!!!!

15 de gener, 2007 12:19  
Anonymous Anònim said...

Carlos, que sàpigues que a mi hem varen criticar una vegada per haver possat els resultats com tu.. o sigui com si sempre es jugués a casa... Advertit!!!

15 de gener, 2007 13:33  
Anonymous Anònim said...

Personalment crec ke va ser el partit que m'he sentit més dins del joc. Es clar que no em marcava ningú, potser per això ho vaig tenir tant fàcil per xutar en varies ocacions. Espero poder marcar algun gol amb un equip bo al davant, això si que em faria il.lusió.
Crec que va ser un partit dificil mentalment perque tot i el començar bé... i havia el perill d'acabar contagiant-nos del joc de l'equip rival (que sempre passa) i vam aconseguir jugar al nostre joc. Em fascina molt veure com les meves companyes s'esforcen tant per arribar a una pilota, s'enfronten a dos o tres, reben patades i elles s'aixequen i segueixen lluitant per la pilota i no es rendeixen mai. Noies us admiro. M'encanta jugar amb vosaltres.

15 de gener, 2007 15:18  
Anonymous Anònim said...

ai! me deixat de posar el nom

xiu

15 de gener, 2007 15:19  
Anonymous Anònim said...

Aquests partits ens demostren que podem arribar més enllà del que nosaltres ens pensem. Posar a prova els nostres límits, agafar confiança i seguretat. I el més important de tot, disfrutar del futbol. Ara, posem-nos les piles, i no ens relaxem, que el Sant Quirze vindrà amb molta canya!

Paula, ets un sol.

Amunt palau!

15 de gener, 2007 16:17  
Anonymous Anònim said...

Pel que veig avui si que parleu. Com es nota que heu guanyat

15 de gener, 2007 16:27  
Anonymous Anònim said...

La porra per la Núria Llavina,la Paula s'ha quedat molt a prop.jajajajaja!!

15 de gener, 2007 17:56  
Anonymous Anònim said...

És que quan una és realista acostuma a, si més no...apropar-se!! jejeje

15 de gener, 2007 22:25  
Anonymous Anònim said...

És que quan una és realista acostuma a, si més no...apropar-se!! jejeje

15 de gener, 2007 22:26  
Anonymous Anònim said...

És que quan una és realista acostuma a, si més no...apropar-se!! jejeje

15 de gener, 2007 22:27  
Anonymous Anònim said...

És que quan una és realista acostuma a, si més no...apropar-se!! jejeje

15 de gener, 2007 22:27  
Anonymous Anònim said...

Casi que no em funcionava...ai quina vergonya que sento ara mateix...:(
No vaig de guais eh?????

15 de gener, 2007 22:32  
Anonymous Anònim said...

K fort la Sara !!

16 de gener, 2007 09:18  
Anonymous Anònim said...

Qui ets??

16 de gener, 2007 09:20  
Anonymous Anònim said...

Paula k bo!!!! k fas tas rayat o k? jjejjje ara em mira totom xk m qmensat a parti al mig d la sala d pcs...jjje
ale no la caguis més...o si k és mol bo...dw....fins després
...Missae...

16 de gener, 2007 13:15  
Anonymous Anònim said...

l bllvta & s. kze an mptt. a x tts!!!!!!!!!!

M'agrada escriure com tu, Maria, jajaja

Ara com deu mana: El Bellavista i el San Quirze han empatat. A PER TOTESSSSSSSSSSSSSS!

Núria, LA QUE HA GUANYAT LA PORRA

16 de gener, 2007 14:51  
Anonymous Anònim said...

Ara no podem tornar a fallar,es la nostra oportunitat,DIUMENGE CUARTAS!!

16 de gener, 2007 14:55  
Anonymous Anònim said...

I SI PERD EL MONTCADA AMB EL GURB....millor guanyem diumenge i ja parlarem!!

16 de gener, 2007 14:58  
Anonymous Anònim said...

Jajajajajajajajaja...Maria, t'magino rient a la Sala d'Ordinadors...jajajaj...és que a mi m'ha passat alguna vegada i la veritat, és bastant "embarazoso" jajajajaaj!! mira que sóc burra a vegades eh? em vaig flipar amb el botó "aceptar" perque anava molt lent...i com que ja sabeu que no tinc massa paciència doncs "dale que te pego a l'aceptar!!!"

I mira, ha passat que el nom de Paula surt més vegades del compte aquesta vegada!!

Ara recordo pq reia tan el dia dels ordinadors!! jajaajajaja, ja torno a riure, va ser el dia que precisament tu, Maria, vas enviar l'email del porter pelut...d'en Carlos..jajajajajaj

Bueno nenes, vai a treballar, he de donar fruits!!

Mua!!!

p.d. Núria, m'has estressat intentant escriure com la Maria...de fet, Maria, també m'ha costat un ou desxifrar el teu missatge!!

16 de gener, 2007 15:22  
Anonymous Anònim said...

LES QUE ESTEU INTERESSADAS EN ENTRENAR LA PRÓXIMA TEMPORADA UN EQUIP DE NENES PETITES,TENIU QUE PARLAR AMB MI PER FER UNA REUNIÓ AMB EL PRESIDENT.

16 de gener, 2007 16:16  
Anonymous Anònim said...

jo vui !

16 de gener, 2007 17:19  
Anonymous Anònim said...

EL ST. QUIRZE VA GUANYAR 3-0 EL PARTIT ATRASAT CONTRA EL LOURDES,ARA VAN 3as.

16 de gener, 2007 17:19  
Anonymous Anònim said...

vale Laia conto amb tú,ja parlarem

16 de gener, 2007 17:20  
Anonymous Anònim said...

Iiiiiii, això es per que no ens confiem, no??????

16 de gener, 2007 17:27  
Anonymous Anònim said...

correcta!!

16 de gener, 2007 17:28  
Anonymous Anònim said...

correcta!!

16 de gener, 2007 17:28  
Anonymous Anònim said...

correcta!!

16 de gener, 2007 17:28  
Anonymous Anònim said...

Tu també t'has rallat????

16 de gener, 2007 17:31  
Anonymous Anònim said...

s'ha tornat boig!!Aprofito per desitjar una pronta recuperació a la SUSANA ANDIA i a la SUSAN HERNANDEZ i q aviat tornin a jugar amb nosaltres!!
ANIMS I A RECUPERAR-SE BE!!

16 de gener, 2007 17:41  
Anonymous Anònim said...

vui informar-me'n!!

16 de gener, 2007 18:08  
Anonymous Anònim said...

Nuria, no, no ta srtit b, no en sas gaire...jjjejje, nkara k sntenia bastan...si t'hagués de pntua et poso un 6, x la vluntat dintntaru...po sen justa et suspenia... ueno si vleu mu qrare...po si ya us va b axi a mi tmb, escric mes rpid...

Carlos si us falten noies per entrenar les nenes també podeu contar amb mi, també em faria ilusió...

Jo tmb speru k la susana i la susan puguin trna aviat..un peto i rqpreuvus rpid...

X cert, stic segura k guañarm al st. qrze!!!!

...Missae...

17 de gener, 2007 10:50  
Anonymous Anònim said...

Després de l´incident de l´altre dia, només volia adressar-me a certes persones i dedicar-lis quatre paraules.
Com es de suposar deixo l´eKip.

A la Maria (Rufy): per haver-me demostrat que t´interesava la meva opinió encara que avegades no hi estiguesis d´acord.

A la Pili (Chili): porque te mereces jugar más aunque cierta persona no lo considere. PILI TITULAR. eres una crak.

A L´Anna (Hooligan): perque mai perdis aquest somriure que et caracteritza tant.

A La Noe (Hooligan 1): perque algun dia tindré la teva força de voluntat.

A la Paula: per ser la primera persona en cridar el meu nom 285 vegades en 40 minuts.

A la Susan: perque considero que ets molt bona persona, llàstimna que no ens haguem conegut més.

A L´EriK: perque arribaràs lluny.

A la Rosó: perque quan no esperaves a ningú apareixies tu.

P.D. sóc conscient que hi haurà gent que els hi farà gràcia aquest comentaris , però segurament es la gent que no he nombrat.....tot i axí m´inporta ben poc.

By Vendetta
"REBEL WITHOUT A CAUSE"

17 de gener, 2007 21:12  
Blogger Palau femení said...

Un conte:

Hi havia una vegada un senyor q estava fent un tour turístic per Europa.Quan va arribar al Regne Unit,va comprar a l'aeroport una mena de guia dels castells de les illes.Alguns tenien dies de visita i uns altres,uns horaris molt estrictes.Però el q cridava més l'atenció era el q es presentava com "LA VISITA DE LA TEVA VIDA".A les fotos semblava un castell normal, pero se'l recomenava especialment...S'hi deia q, per raons q després es comprenderien,les visites no es pagaven anticipadament,però q havia q pactar previament una cita,és a dir,el dia i l'hora.Intrigat per la diferència de la proposta ,l'home va acordar una hora de visita.
Tot sempre funciona igual,n'hi ha prou q tinguis una cita amb una hora precisa pq tot es compliqui.Aquell cas no va ser una excepció i va arribar deu minuts tards de l'hora pactada.Es va presentar a un home q l'esperava i li va donar la benvinguda.
-Els altres ja han anat passant amb el guia?-va preguntar.
-Els altres?-va contestar l'home-No.Les visites son individuals i no oferim guies.
Sense mencionar res de l'horari li va parlar d'algunes coses del castell q havia de parar una atenció especial.Les pintures,les armadures,les màquines de guerra,catacumbes,etc.Dit això, li va donar una cullera i li va demanar q la sostingués horitzontalment.
-Pq?-va preguntar el visitant.
-Nosaltres no cobrem per la visita,per evaluar el cost de la passejada tenim aquest sistema.Cada visitant porta una cullera com aquesta plena fins a dalt de sorra fina,exactament cent grams.Després de recórrer el castell pesem la sorra q queda en la cullera i per cada gram q ha perdut li cobrem 0'1€,per avaluar el cost de la neteja-li va explicar.
-I si no perdo ni un gram?
-Ah,llavors li sortira la visita gratuïta.
Sorprès per la proposta i confiat amb els seu pols va començar la visita.Va pujar les escales molt poc a poc fixant la vista a la cullera i quant va arribar a la sala de maquines, va preferir no entrar per por q el vent li faria volar la sorra i va decidir tornar a baixar.Quan va passar per costa de les armadures es va adonar q per veure-les amb detall era necesari inclinar-se agafant-se a la barana.No era perillós per la seva integritat pero corria el perill d'abocar el contigut d la cullera,o sigui q ho va mirar desde lluny.Una cosa semblant li va passar amb les escales de les masmorres.Aixi q caminar content pel passadís cap al punt de sortida on l'esperava l'home de l'entrada.Allà va buidar el contingut de la cullera i va esperar el dictamen de l'home.
-Sorprenent,ho felicito,no ha perdut ni un gram,com vostè havia predit,li ha sortit gratis.
-Gràcies...-li va dir
-Q,ha gaudit de la visita?-va preguntar l'home.
El turista va dubtar i va decidir ser sincer.
-La veritat es q no gaire,estava tant ocupat parant compte amb la sorra,q no he tingut temps de mirar el q m'havia indicat.
-Peò...quina barbaritat!!Miri,faré una excepció.Li tornare a omplir la cullera,pq es la norma,però ara oblidis de quant aboca,falten dotze minuts pq arribi el següent visitant.afanyi's i torni abans de q ell arribi.
Sense perdre temps,va començar a córrer cap a la sala de maquines,va fer una mirada ràpida a tot el q havia i va baixar més q corrents cap a les armadures ,omplint les escales de sorra.No es va quedar ni un moment pq els minuts passavem i al inclinar-se per veure les masmorres se li va caure la cullera i va abocar tot el contingut.Es va tornar a quedar sense veure les masmorres i va córrer cap a la sortida q l 'esperava l'home de l'entrada,a qui va donar la cullera buida.
-Bé,aquest cop sense sorra,però no s'amoïni q hem fet un tracte.Com anat?Li agradat la visita?
El visitant va tornar a dubtar.
-La veritat es q no -va dir- he estat tant ocupat mirant l'hora per arribar abans q no ho fes l'altre visitant,q he perdut tota la sorra i tampoc n'he gaudit gens.
L'home de la porta li va dir:
- HI HA ELS QUI RECORREN EL CASTELL DE LA SEVA VIDA MIRA QUE NO ELS COSTI RES,I NO PODEN GAUDIR. N'HI HA D'ALTRES Q S'AFANYEN TANT PER ARRIBAR L'HORA,Q S'HO PERDEN TOT SENSE GAUDIR-NE. ALGUNS APRENEN LA LLIÇO I PRENEN EL TEMPS Q CALGUI PER CADA RECORREGUT. DESCOBREIXEN I GAUDEIXEN DE CADA RACÓ,CADA PASSA. SABEN Q NO SERÀ GRATUÏT,PERÒ ENTENEN Q ELS COSTOS D VIURE VALEN LA PENA.


P.D:Es q no tenia ganes de emprenyar-me!! Es un bon consell.

18 de gener, 2007 01:17  
Anonymous Anònim said...

JODER! IMPRESIONANT!

18 de gener, 2007 09:43  
Anonymous Anònim said...

Un bon consell per que se l'aplico tothom que vulgui, no???

18 de gener, 2007 10:21  
Anonymous Anònim said...

Fa estona que penso en si contestar o no...molta estona.

Al final he decidit que si, i ho decidit perquè realment estic molt trista, casi que estic escrivint això i em venen ganes de plorar.

No estic disgustada ni enfadada. Qui em coneix sap que no sóc gens rencorosa i que d'aquí dos dies no m'enrecordaré d'aquest atac personal cap a mi...estic trista, aquesta és la paraula que defineix en aquests moments el meu estat d'ànim.

Sabeu que si crido no és per atacar-vos...si ho faig és per unió, per intentar fer un joc millor entre totes...sempre en equip, sempre juntes (com a mi m'agrada i a vosaltres també, suposo). Hem creat una pinya impressionant, i si de tan en tan crido no és perquè sigui una súper professional del futbol (els meus mistos constants ho demostren). Em considero una persona humil, sense cap tipus de maldat...una persona bona, que no busca mai mals rotllos i que mai...però mai...jutja a les persones...

Sento si alguna vegada algú s'ha sentit atacat pels meus crits. En Carlos sovint em diu que cridi, que és part de la meva feina, que porti a l'equip perquè jo, juntament amb la portera, sóc la que té una visió més general del que passa al camp. Potser m'ho he pres massa a la valenta, però que sapigueu que a mi em fa molt mal haver-vos de cridar, i que a vegades, després dels partis, m'agradaria demanar-vos perdó a totes. Però no ho faig...no vull demanar perdó per no resultar empalagosa...però de veritat que és el que sento.

Torno a repetir que no m'he sentit atacada. Si que m'ha fet una mica de mal el fet de que les altres al.lusions a persones concretes hagin sigut positives i la meva la única negativa.

No crec que em coneguis...ni que tampoc crec que sàpigues valorar el que li costa a una persona com jo haver-vos de cridar. Ho passo malament, però és la meva feina perque en Carlos m'ho ha fet entendre així. I no deixaré de fer malament la meva feina...si és positiu per l'equip no ho deixaré de fer.

La meva feina no és deixar de cridar. La meva feina és deixar de fer mistos...

Res més. Tinc els ulls plorosos...sóc una persona molt sentida, que hi farem. De veritat que m'he sentit molt malament al veure el meu nom en aquest escrit. En el fons sempre m'ha agradat passar desapercebuda...

18 de gener, 2007 11:35  
Anonymous Anònim said...

LA VERITAT PAULA,NO VULL PARLAR GAIRA D'AQUET TEMA,PERO NO VULL Q ET SENTIS MALAMENT.AQUESTA PERSONA AMB AQUESTS COMENTARIS L'UNIC Q VOL FER ES DESUNIR L'EQUIP,JA Q ELLA MAI NO HA ESTAT UNIDA AMB ELL.EN SORPREN L'ALABANÇA A ALGUNES PQ DILLUNS MATEIX PARLAVA MALAMENT DE TOTES,INCLUS TROBO TRIST Q OMPLIS EL COTXE DE L'ENTRENADOR AMB ESCUPINADAS COM VA FER I AMB UN LIQUID(SEMBLAVA COCA COLA).TÚ FAS LA TEVA FEINA,I MOLT BE PER CERT,AIXI Q CONTINUA AIXI I MANTENIM EL GRUP UNIT,ARA S'HA DE DEMOSTRAR LO FORT Q ES.

18 de gener, 2007 12:05  
Anonymous Anònim said...

Jo penso que es la millor defensa que tenim.. i espero que continuis cridant el nom de totes mooooollllllllttttt de temps.....


Muuuuuuaaaaaaaa

18 de gener, 2007 12:10  
Anonymous Anònim said...

Que fort!!!!
Es super fort!!!

18 de gener, 2007 12:18  
Anonymous Anònim said...

Gràcies Carlos

Núria

18 de gener, 2007 12:46  
Anonymous Anònim said...

Jo també vull dir algo, i és que potser si que la Sara té una part de culpa més important que els altres, de fet estic segura que moltes de les seves reaccions són desproporcionades, exagerades, i molestes. Sé que la Sara crema molt, pot crispar els nervis i tot el que volgueu, però també heu d'entendre que mai l'heu intentat escoltar, mai us heu posat al seu lloc. no dic que l'hàgiu marginat, no dic que li hàgiu putejat, no dic que us heu portat malament amb ella, el que dic és que no us heu portat del tot bé. No li heu permès començar bé, de zero com jo, crec que la Sara sempre ha de portar a sobre tots els prejudicis que ja tenieu d'ella, que segur que s'ha guanyat a pols, però pertanyien al seu passat. No heu valorat el fet de que era un nou projecte del que podia estar molt ilusionada... segur que moltes de vosaltres no sabeu ni com se sent, no he vist casi mai a ningú demanar-li el seu punt de vista, no he sentit a ningú dir-li "que et molesta?", no he sentit a ningú dir-li "per què fas això", jo ho he fet, i el resultat ha estat que m'entenc molt bé amb ella, puc parlar amb ella tranquilament, donar-li la meva opinió i dir-li que no em sembla bé la manera que té de reaccionar davant de certes situacions, si tot l'equip li hagués demanat que es controlés ella potser ho hauria entès, si totes haguessim parlat amb ella sabriem que és el que li provoca aquests rampells. no vull dir que totes hauriem de supeditar-nos a les seves neures, perquè és evident que no, això és un equip de futbol i encara que no estiguin escrites hi ha normes, límits de sentit comú que s'han de respectar. em sembla molt bé el "jo sóc així i a qui no li agradi que no miri" però no dins un equip de futbol i això la Sara ho sap i ho té clar, però no voleu veure que dins l'equip totes som d'una manera de ser diferent i el caracter d'algunes persones molesta o putjea molt a la Sara, ha intentat de respectar-les però entre els nervis que això li produïa i aquest rebuig que es podia notar cap a ella han fet que es radicalitzés en el seu punt de vista fins al punt d'arribar a fer totes les tonteries que ha fet i que evidentment condemno i no busco justificar en cap moment, perquè jo li he dit que l'entenc però no comparteixo la seva manera de fer les coses...sé que s'ha equivocat, us ho dic perquè vull que vegeu que també us entenc, però també l'entenc i a mi si que em sap greu que hagi deixat l'equip...
El que vull que quedi ben clar és: PAULA NO EN FACIS CAS!!!! és evident que aquí la Sara s'ha tornat a equivocar, el misstge de despedida esta i em sembla molt bé però no em sembla gens bé el missatge que t'ha deixat, no calia aquest atac cap a tu, i ja saps, sempre t'ho dic, a mi cridam, cridam sempre i no deixis de fer-ho mai...

Núria, espero que el cor ja no et bategui tant ràpid... parlo de tu xk se k t'agrada... protagonista!!!!...jjejje...ja saps que sempre escoltaré el que hagis de dir i després et fotré el rollo del mil diente tot el contrari...

...Missae...

18 de gener, 2007 12:49  
Anonymous Anònim said...

Paula, si em permets la opinió d'un pare d'un jugador que fa de lliure, deixem que et digui que el que a tu et passa és el "síndrome del lliure o central" efectivament part de la teva feina és ordenar la defensa i si no l'ordenes no fas la teva feina be (i l'ha de fer l'entrenador des de la banqueta però amb menys eficiència). Als lliures o centrals dels equips de base els passa molt, els sap greu cridar als companys, fins i tot pateixen per si s'enfaden (es crida per tal que et sentin) especialment si no son liders naturals i han d'aprendre a ser-ho una mica. Però això ho superen amb el temps i el reconeixement dels companys. No et preocupis el que sents és normal i segur que les companyes t'entenen i respecten. Jo, des de la grada t'entenc, respecto i reconec la teva feina que no és gens fàcil (també reconec, entenc i respecto la feina de totes les demés jugadores i entrenadors, però ara toca animar a la Paula)Francament, Paula, la meva modesta opinió és que ho fas molt be... i els mistos, son mistos. Qui no en fa de mistos?
Fins i to ni ha que els fan i no se n'adonen, perquè mistos ni ha de molts tipus i molt pitjors.

Pel demés tranquila.

Antoni

18 de gener, 2007 12:55  
Anonymous Anònim said...

Moltes gràcies Antoni, t'agraeixo sincerament els teus comentaris!! M'agrada sentir-me dins d'aquest grup del que parles...realment no sabia que hi hagués aquest símptoma o síndrome!! M'agrada formar part d'aquest col.lectiu, veig que no sóc tan extranya!!

Maria, no hi donaré més voltes...ja saps que en penso d'aquests comentaris que has fet, de fet n'hem parlat més d'una vegada, amb petites discussions incloses. Tanmateix, deixa'm comentar-te que les coses, els problemes, es parlen...si des del principi es parlés no hi hauria problemes. Tu i jo sabem qui era la intermediària de qui..i jo no parlo amb intermediaris, parlo directament i sense embuts.

Ho deixo aquí, no parlaré més sobre el tema, s'ha acabat

18 de gener, 2007 13:29  
Anonymous Anònim said...

Escolta'm carlos i aquesta historia? Estar força bè,dona que pensar.

18 de gener, 2007 15:12  
Anonymous Anònim said...

D'un escriptor q vaig llegir aquet estiu.
I tú qui ets?A veure si es acostumen a signar.

18 de gener, 2007 15:53  
Anonymous Anònim said...

La culpa es teva per deixar que la gent sigui anonima...!!!

18 de gener, 2007 15:59  
Anonymous Anònim said...

La meva intenció era no escriure cap missatge més i oblidar-me per complert del tema......però, realment m´ha cridat l´atenció un escrit d´en Karlos i després de molt meditar he decidit contestar.

Primer de tot, no ecric amb cap mala intenció i no vull que ningú mal interpreti les meves paraules, com ja va passar anteriorment, (vaya) sense ofendre a ningú.

Només dir que no em passa per el cap la desunió de l´eKip, tinc altres coses més importants en que pensar. A part que seria un objectiu bastant dificil.

Respecte a parlar malament de totes elles, ho trobo una exageració, ja que només vaig citar el nom d´una i aquesta persona ja ho sap prou be.

I això, que dius de la coca-cola i les escupinades ho trobo una mica irònic, "Total vaig anar a comprar una cocacola al mig del poble i em vaig dedicar a tirar-la al teu cotxe mentres escupia, sona una mica absurd, no? La veritat no vaig dedicar el meu valuós temps ni els meus diners en fer això.

- La meva interpretació es que em vols deixar més malament davant l´eKip, per sortit més ben parat.
I et recordo que jo et vaig provocar, però tu tampoc vas ser un innocent.

P.D. per part meva deixo finalitzat el tema.
* excepte excepcions......


by Vendetta

"REBEL WITHOUT A CAUSE"

19 de gener, 2007 17:07  
Blogger Palau femení said...

.

19 de gener, 2007 18:02  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home