PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dijous, d’octubre 04, 2007


L'ENTREVISTA A...SILVIA DUSET





18 PREGUNTES-18 RESPOSTES


La mig centre de l'equip.



1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT?
El "BÀSQUET", l'esquí, l'snow, el futbol sala i ara aquest futbol amb el
camp tant i tant gran.
2-PER QUE JUGUES HA FUTBOL?
Per fer algo, perquè si no fes res em sentiria malament i així faig esport,
conec gent i a part és un dels esports més baratos.
3-ERA EL QUE T'ESPERAVES?
Sincerament no m'esperava res en concret, bé, de fet em va sorpendre la
serietat i el bon nivell per part de l'entrenador, em pensava que tot plegat
seria menys seriós, inclús la motivació i les ganes de jugar i entrenar de
les meves companyes també m'ha sorprés, així ke m'hi he hagut d'adaptar.
4-LA TEVA OPINIó SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI...
Com tots els esports femenins sembla ke estiguem al 3r món, falta molt i
molt per evolucionar i que ens tinguin en comte, és molt trist!
5-I DEL FUTBOL MASCULI?
Massa diferència entre sexes, hauriem de fer justicia i no pagar a ningú per
jugar!!!!!!! fem boicot!!!!
6-QUINA éS LA TEVA REFERENCIA FUTBOLISTICA (jugador/ora amb qui
t'identificas al camp)?
Michael Jordan, ai no! de futbol?!... mmmmmm..... doncs no sé..... és ke jo
de futbol no hi entenc massa!
7-EL TEU EQUIP PREFERIT éS...
El Barça!! perquè per mi , amb l'excusa d'aquest joc anomenat futbol,
representa el meu país CATALUNYA! gràcies a ell catalunya es coneguda arreu
del món. Encara li haurem d'agrair algo al futbol i tot.
8-QUè DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENI DEL PALAU?
Les ganes i la il.lusió per jugar, això em va sorpendre molt!! i volguer
entrenar kuan no toca!!! mare de Déu!!!!
9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR?
El millor .... cada dia ke hi ha bon rotllo a l'entreno i riem i xerrem i al
fer el partidillu final tothom s'ho passa bé, això m'encanta!!! El pitjor...
les baralles que hi ha hagut últimament i els crits entre nosaltres al mig
d'un partit, no m'agrada gens.
10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA...
Doncs com una segona oportunitat per tirar endevant akest equip i per veure
com hem millorat, tot i ke vam deixar el llistó massa amunt, ara viam ki té
nassos de superar-lo!! ke costava kedar malament el primer any? ara seria
més fàcil superar-lo!! i eske sou massa ambicioses!! buffffff!!! ja ens
podem posar les piles!!
11-QUè CAMBIARIeS O MILLORARIeS DE L'EQUIP?
L'equipatge!! i petos nets!!!!
12-I AL CLUB?
Del club... doncs no sé massa coses, per no dir ke no sé res, només ser ke
tenim un president molt simpàtic i això ja és molt!!!
13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL...
Dormir!!!
14-ESTUDIES O TREBALLES?I DE QUè?
Vaia pregunta!! està molt passada de moda, així Carlos no lligaràs mai! ja
t'ensenyarem com lligar amb altres frases!
15-EL TEU PLAT PREFERIT éS....
I això té algu a veure amb el futbol? ... vaia tela de veritat!!
16-I LA TEVA BEGUDA?
Com que veig ke insisteixes doncs mira te la contesto... coca cola light.
17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA....
"Carpe diem" (que vindria a dir algo com: aprofita cada minut de la teva
vida, viu intensament perke mai sabràs kuan es pot acabar) per això a
vegades falto a entreno, perke aprofito per viure moments que no m'agradaria
deixar escapar i dedicar-los a la meva parella, espero ke tothom entengui i
hem perdoni els cops ke falto, però per mi es molt important).
18-SELECCIONS CATALANES,SI O Si?
SI i tant!!! però JA!!!!!

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jajajaj!!! m'ha fet tan riure la resposta sobre la pregunta "Estudies o treballes"!! t'has sortit Sílvia, aquesta vegada t'has marcat un punt dels bons!!

Ets genial!!!

05 d’octubre, 2007 17:03  
Anonymous Anònim said...

La Xiu amb la seva linea...tindrem q crear una secciò per ella sola...."la contracronica de la Xiu"....èxit assegurat.

carlos

06 d’octubre, 2007 12:10  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home