PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimecres, de novembre 14, 2007


ENTREVISTA A...CLARA CARDONA


18 PREGUNTES-18 RESPOSTES


EL FIGO(cule)DEL FEMENÍ PALAUTORDERA






1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT?

Tot i que el meu esport preferit des que tinc criteri ha estat el futbol, he dedicat la major part de la meva vida al volei. De fet, he estat més de mitja vida practicant aquest esport! Des de sempre a casa meva hem estat una família molt esportiva i a l’hora de triar l’extraescolar vaig dir que volia fer volei, segurament perquè la meva germana gran en feia...i ja sabeu, a vegades imites la gran. No s’entén massa, perquè des de molt petita ja mirava el futbol, tenia la samarreta (i la tinc encara!, algunes l’heu vist) del Hristo, era de les poques nenes que jugava al futbol al pati, i a l’hora d’educació física si fèiem un partit de futbol m’escollien de les primeres...però vaig triar el volei. 11 anys he estat jugant a aquest esport i vaig decidir penjar les genolleres, les malles curtes, la samarreta de tirants i els pavellons ara farà dos anys, quan jugava a la Vall d’Hebrón.

Durant un temps anava tirant en un gran equip de futbol (les pajaras), però notava que necessitava moure’m i fer esport, per la qual cosa vaig decidir acceptar encantadíssima l’oferta de jugar al Palau.

A banda, vaig practicar l’esquí (per culpa del meu pare, muntanyero de tota la vida), fins que me’n vaig cansar i vaig decidir passar-me a l’snow. En vaig aprendre a base de caure de cul a terra i tornar-me a aixecar, i ara m’encanta! També podria dir que practico ping-pong, bàsquet, tennis i atletisme, però això són simplement aficions i hi jugo de tan en tan.

2-PER QUÈ JUGAS HA FUTBOL?

Com he dit, aquest és el meu esport preferit, disfruto un munt, i tot i que mai a la vida he estat en un equip de futbol resulta que sempre se m’ha donat força bé. I de fet tot aquell esport on hi hagi una pilota: mai he estat en un equip de bàsquet, però em dones una pilota i et faig unes xuleries; mai he estat en una pista de beisbol, però em llences una pilota i la batejo...

3-ERA EL QUE T'ESPERAVAS?

Vaig conèixer aquest equip gràcies (o per culpa...és broma, poma!) a la Maria. Encara que no ho recordeu, us havia vingut a veure a algun partit i em venien unes ganes de saltar en aquest fantàstic camp i començar a tocar la pilota....uuuf. El que em va sorprendre més va ser aquest bon rollo a l’equip. És genial.

4-LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI...

Desgraciadament està molt per sota del futbol masculí i està molt infravalorat. Molta gent malparla del futbol femení sense haver vist ni un sol partit i critica sense cap mena de fonament. Tot i que encara queda molt camí per recórrer crec que la cosa ha millorat.

5-I DEL FUTBOL MASCULI?

M’encanta. És un esport que mou masses i dia rere dia va guanyant aficionats. És brutal la passió amb què es viuen molts partits i moltes finals.

Malauradament, però, el futbol també porta notícies negatives, no només per la violència al camp i entre aficionats sinó també perquè el futbol masculí s’està convertint cada vegada més en una empresa on el diner és el més important.

6-QUINA ÈS LA TEVA REFERENCIA FUTBOLISTICA (jugador/ora amb qui t’identifiques al camp)?

Jaja, doncs no tinc cap referència. Que en triï un?Pff..qualsevol que opti per la passada abans que pel gol. M’encanta passar la pilota i jugar per l’equip..



7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÉS...

Buf, sens dubte el Barça! De tota la vida que he tingut aquest club al cor! Des de petita que guardo retalls de diaris (ara ja tenen aquell groc antic) de les victòries més importants del Barça, i a la paret hi tinc un quadre que diu “Aquí hi viu un del Barça”! No sóc de les que no sopen o es posen de mal humor si el Barça perd, però sí de les que es posen nerviosíssimes i no poden dormir dies abans de partits importantíssims (els partits de quarts, semifinals i sobretot la final de la Champions en són un exemple...ho vaig passar fatal!)



8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENI DEL PALAU?

Per sobre de tot el bon rollo. Podria destacar també el bon joc perquè crec que som un molt bon equip, però sempre que penso en aquest equip el primer que em ve al cap és el bon rollo. M’ha passat moltes vegades que altres amigues que juguen en equips m’expliquen els mal rollos que hi ha a l’equip, al club, entre jugadores..etc. i és en aquest moment que me n’adono del bon equip del quart formo part.

Perquè us en feu una idea, quan jugava a volei, tenia el pavelló a cinc minuts de casa a peu. Si faig la bogeria de fer quilometres i quilometres de cotxe o de tren tres cops per setmana és perquè realment m’encanta!

9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR?

De bons moments n’he tingut molts, tinc en molt bon record el primer dia que vaig entrenar a l’equip. No només perquè vaig disfrutar moltíssim sinó també pel bon rollete que es respirava.

I el pitjor moment? Claríssim, el mal de genoll. Quin odi!

10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA...

La veig amb mola il·lusió per part de tot l’equip. Ja l’hem començat i de moment els bons resultats ens acompanyen (i que duri!). Crec que totes estem molt motivades i això queda demostrat en el moment de saltar al camp.

L’any passat ens vam quedar a les portes de pujar a primera, però aquest any, si fem bé les coses des del principi, estic segura que ho aconseguirem. Això sí, cal anar partit a partit i no adormir-nos.

11-QUÈ CAMBIARIAS O MILLORARIAS DE L'EQUIP?

Doncs ara mateix res. Crec que som un equip grandíssim.



12-I AL CLUB?

Uhm...per què nosaltres no podem jugar amb les pilotes del primer equip?!

13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL...

El primer de tots és estar amb els meus amics i les meves amigues. M’és igual on sigui perquè la veritat és que a tot arreu m’ho passo molt bé, mentre sigui amb la meva gent. Em xifla escoltar música. Podria estar hores i hores només escoltant música, sense fer res més. I també dormir. M’encanta ficar-me al llit i pensar que l’endemà no em sonarà el despertador, que puc dormir “fins que el cor em digui prou” i que al despertar-me em quedaré encara més estona fent mandra.

14-ESTUDIES O TREBALLES?I DE QUÈ?

Estudio periodisme a la UAB, i tot i ser una carrera que decepciona força, m’encanta per la bona gent que hi he trobat. Per vocació, em vull especialitzar en periodisme esportiu, i l’any passat vaig estar treballant en un programa de futbol a la ràdio, on hi feia locucions en directe (ja he superat el trauma d’escoltar la meva pròpia veu!). Aquest any, però, he decidit prioritzar el futbol al Palau per damunt de tot. I és que he tingut l’oportunitat de treballar a alguns llocs, però vaig preferir el futbol. I la decisió ha estat encertadíssima. Per tant, ara no treballo; això sí, en breu curraré a TV3 Esports!!!

15-EL TEU PLAT PREFERIT ÉS....

Qualsevol cosa que porti formatge! I els bolets també m’encanten. M’agrada molt una bona amanida, però sobretot sobretot sobretot les croquetes i les mandonguilles de ma mare..són brutals!


16-I LA TEVA BEGUDA?

Aigua, llet, coca cola...i, como no...la CLARA !!!

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA....

Ho sento, aquí fallo perquè no em assoliré el nivell de la Rosó o la Maria amb les seves cites filosòfiques. Personalment crec que s’ha de fer allò que vingui realment de gust, perquè sinó després te’n penedeixes.

L’any passat, en un moment d’estrès a la uni, amb uns colegues ens vam crear el lema de “Podrem amb tot. No sabem com, però podrem”.

18-SELECCIONS CATALANES,SI O NO?

Evidentíssimament! Xavi, Puyol, Cesc, Valdés, Bojan...està claríssim què passaria si algun dia hi hagués un Catalunya-Espanya!. I no només futbolísticament parlant! Només cal mirar el bon nivell del bàsquet, l’handbol i el hockey català!

Etiquetes de comentaris:

29 Comments:

Anonymous Anònim said...

Que curradíssima per favor!!.. M'encanta, com es nota que estàs estudiant periodisme, saps fer molt bona una entrevista amb unes preguntes que són molt...jjje( no t'ofenguis Carlos!!)
Però una cosa?, què és això del Figo de l'equip?, a més el Figo culé , el que ens va trair.. mmm.. no m'agrada.. jo diria que és el futur Hristo, la samarreta n'és una senyal, només li falta la mala llet, però ja l'ensanyaré...

Clareta espero que el tema del genoll s'acabi ràpid i que no sigui res important. A i per cert, el teu lema m'ha agradat, encara que no sigui molt "filosòfic", jjeje...

Petonets

...Missae...

P.D.:Núria, he utilitzat un "en", jjje, però ho he fet bé no?...

14 de novembre, 2007 00:39  
Blogger Núria said...

jajajajajjjajaa Maria m'has fet riure molt. Sí, està ben usat....

jajajajajjajajajjaja

Clara, felicitats per l'entrevista. Crec que ens deixes en evidència a totes les q hem fet servir la teoria pregunta curta - resposta curta. FELICITATS!!!!! Tens nòvio???

jajajjajajjajajajajjaja

(segueixo rient..............)

14 de novembre, 2007 09:17  
Anonymous Anònim said...

Clareeeeeeeeeeeeeeeetttaaaaa!!! de puta mare l'entrevista no??? jejejeje...bé, en certa manera diu bastant de tu, la veritat!!

Núria, pots parar de fer preguntes del rotllo TENS NÒVIO???? jajajaja...m'ha fet molt riure!!

Bueno, així m'agrada, que la gent s'enrotlli, que val la pena. Jo també vaig deixar clar que la teoria pregunta curta-resposta llarga està de puta mare. Les hem deixat en evidència Clareta!!

Muaaaaaaaaa

14 de novembre, 2007 10:09  
Anonymous Anònim said...

ôsti! ke catalanista que ets, no ho sabia pas... ara em caus encara més bé!! ah! m'ha fet molta gràcia allò que has dit de ke t'agrada la "Clara" molt bo!
Es nota que ets periodista (o estas en procés) vaia pallissa de palaures una rera l'altre!! bufff kuanta informació!

Molt bé crack!!!

xiu

14 de novembre, 2007 12:37  
Anonymous Anònim said...

per la xiu:jaja es clar que soc catalanista!!! i molt!!! això ni es posa en dubte!!!! si no fos pq per les vacances de nadal no hi sóc,segur que aniria a veure la nostra selecció jugar contra Euskadi! jejjeje I ueno, la Clara..aix. k t'he de dir, si es k està molt bona! jijiji
i per la resta: k sapigueu que he rigut molt amb la pregunta de la nuria i la corresponent resposta de la paula! jejeje

clarins!

14 de novembre, 2007 17:11  
Anonymous Anònim said...

Clara, molt bona la teva entrevista ! ets tan catalana !!
per cert, que petita semblas en la foto !!!! jejej

14 de novembre, 2007 17:29  
Anonymous Anònim said...

Clara...qui està bona, la Clara o la Clara??

jajajajajajajjajaa

Ric tant amb mi mateixa!!! jajajajajajaj

14 de novembre, 2007 20:22  
Anonymous Anònim said...

jaja totes dues, ket pensaves!
jajajajajajjaaja
firmat:
les clares
jajajajaja

14 de novembre, 2007 20:26  
Blogger Núria said...

quines imbecils (amb accent no gràfic a la i, a què no ho sabíeu?????)

14 de novembre, 2007 21:01  
Anonymous Anònim said...

núria sabem que t'ha agradat..
jo

14 de novembre, 2007 21:09  
Anonymous Anònim said...

QUI ETS? No et fan por les majúscules?

14 de novembre, 2007 21:47  
Anonymous Anònim said...

qui és qui?

14 de novembre, 2007 22:07  
Anonymous Anònim said...

Quin exit clara!!ja et vaig felicitar quan la vaig rebre,estar molt bè,a pesar de les preguntes(eh!Maria)

15 de novembre, 2007 08:42  
Anonymous Anònim said...

Esteu fatal!!

xiu

15 de novembre, 2007 13:59  
Anonymous Anònim said...

molt molt molt llampades!

15 de novembre, 2007 14:45  
Anonymous Anònim said...

CCC qui etsssssssssssssss?

15 de novembre, 2007 16:47  
Anonymous Anònim said...

ccc?... clara cardona capdevila?... no sé... potse si no?

...Missae...

15 de novembre, 2007 16:56  
Anonymous Anònim said...

premio!

15 de novembre, 2007 17:41  
Anonymous Anònim said...

Has ganado unas vacaciones en santa maria de palautordera, en una finca aireada junto a un bar y con un pedazo de jardin con hierva artificial y espersores para ke veas crecer la hierba en tus ratos libres!

15 de novembre, 2007 19:56  
Anonymous Anònim said...

Ei aquesta és....ostres ara no recordo si es la portera o la que juga amb mi al camp!!! Crec que és la jugadora, mmmm..si, oi?¿?

Em fa gràcia les entrevistes que feu cada "x"temps, mira així us coneixeu millor!!

Au ens veiem ara en res!

Molts records Nur, esque en l'altre post no vaig enrecordar-me.

Xinxana com portes el morat?¿? jajaj, ets una pupes!

15 de novembre, 2007 20:45  
Anonymous Anònim said...

Uixxx...sóc la MUKA!
:)

15 de novembre, 2007 20:46  
Anonymous Anònim said...

jje... as flipat o no am el morat??.. sas k si.. jjje ens veiem...

16 de novembre, 2007 00:48  
Anonymous Anònim said...

Joder...com vaig poder dubtar amb lo del CCC...em sento ignorantttttttttttt!

Maria, em fas ràbia per endevinar-ho!

16 de novembre, 2007 10:41  
Anonymous Anònim said...

a més recordo que en un moment o altre del viatge de madrid va sortir lo de ccc....aixxxxxxxx

16 de novembre, 2007 14:29  
Anonymous Anònim said...

Ex extrany akest morat teu i més encara la manera en que te'l vas fer, pq no vaig ser capaç d'entendre l'explicació que vas donar-me!! Xinxana realment et van fer el morat o has sigut tu sola que has caigut?¿? jejejeje....!!

Molt bo el partit d'ahir!!
Amunt Pajares, anims Palau!

MUKA

16 de novembre, 2007 16:04  
Anonymous Anònim said...

Muka, ja sé que esperes amb impaciència el meu super mega mail. Tranki, ara m'hi poso. xD
Lo de qualitatiu i no quantitatiu m'ho vai ficar al cap. Ho tindré present. Seré breu, jejeje
clara

16 de novembre, 2007 16:32  
Anonymous Anònim said...

Clara...és que jo també recordo "lo" del ccc!!! concretament ens trobàvem quasi davant del teatre que m'ho vas comentar!!

I per això em fa ràbia cony!!!

Muka, s'ha fet molt pesada amb "lo" del morat?? perquè amb nosaltres ho ha arribat a ser un muuuuunt!!!!

16 de novembre, 2007 17:35  
Anonymous Anònim said...

Nose si veureu akest post ja que contesto una mica tard pr....si, m'ho va comantar varies vegades, jejeje....jo crec k en el fons li agrada tenir aquest cop!!

Xinxana que es broma (bueno no es broma, si que n'ho vas estar dient, ptr tranki k jo t'escolto, tus ves dient, jiji..) pr ja que pregunten pos.....dic la veritat, ja que akella nit vas dir-m'ho varies vegades!!!

MUKA

20 de novembre, 2007 16:21  
Blogger Unknown said...

tremendaaaaaaaaa!!!! xD

15 de febrer, 2011 13:48  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home