PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimarts, de desembre 11, 2007


ARTICLES A LA WEB DEL TARADELL

Destaquem: la migcentre del Palautordera

Paral.lelament a la secció "Hem seguit:" estrenem també aquest "Destaquem", on parlarem de jugadores que ens han cridat l'atenció pel que sigui. D'entrada dir que les dades de que disposem de la resta d'equips són bastant pobres i per tant, no farem una ressenya exhaustiva, sinó més aviat un simple comentari.
El diumenge al matí pujàvem tot cofois cap a Seva, amb la ferma intenció de veure jugar una noia que seguim des del primer dia que vam veure el seu joc. Estem parlant de la migcentre del Palautordera, que porta el 10 i es diu Carole (ho porta escrit als pantalons (gran ajuda, molt bé el Palautordera amb això)).Això si, ens vam quedar amb el moc perquè la protagonista no va pujar a Seva, i per tant és obvi que no la vam veure jugar.
La vam descobrir un dia, que ben empanats nosaltres volíem anar a veure un partit que ja s'havia jugat, i vam acabar al camp del Gurb, veient el seu partit contra el Palautordera (lògic¬¬). Va ser allà, en un camp de sorra, on vam veure una noia rosseta que portava el número d'en Maradona i es movia amb una elegància i una naturalitat increibles. Veies com recuperava la bola, la protegia, se n'anava d'una, aixecava el cap i pam! col.locava una passada a l'espai boníssima, amb tota l'avantage per la seva companya per encarar porteria.
D'aquestes accions n'hem vist un munt, i com que ens ha encantat els dies que l'hem vist jugar hem decidit encetar aquesta secció amb ella. Si en voleu saber alguna cosa més, us remeto al bloc del Palautordera, on li van fer una interessant entrevista. Us deixo el link a continuació:
Fins aquí aquesta primera entrega de les moltes que esperem fer!

Hem seguit: Seva - Palautordera

Estrenem una nova secció amb l'objectiu de fer-nos ressò dels altres equips de la lliga, i és que al llarg del cap de setmana acabem veient diferents partits, i creiem convenient fer-ne ressó en aquest petit espai.
Aquest cap de setmana varem decidir anar a veure el Seva - Palautordera, empesos pel bon joc de les palauenques en anteriors partits, amb l'esperança de veure un bon espectacle. El partit es presentava molt desnivellat, doncs el Seva és un equip format aquest any i el Palautordera ja fa temps que juga, però no ho va ser tant, a jutjar pel 1-3 final.
Les claus d'aquest resultat van ser principalment que, d'una banda el Seva va realitzar un partit molt correcte, seriós en les seves accions, i el Palautordera va venir amb nombroses baixes.
El partit es va resoldre al primer temps, doncs s'hi va arribar amb un 0-3 al marcador, i amb nombroses ocasions errades per part de les visitants. A la represa, les locals van sortir amb ganes, i es van llançar endevant, però patien constants ocasions a la contra que salvàven com podien. Al final, el Seva va poder marcar al xutar molt bé una falta a la frontal, molt protestada per les visitants. Del global del partit destaquem la magnífica actuació de la portera local, que va salvar el Seva en nombroses ocasions.
http://taradell-femeni.blogspot.com/

Etiquetes de comentaris:

15 Comments:

Anonymous Anònim said...

Suposo ke la Carole té una bona clàusula de recisió i el seu contracte no venç fins el 2010 oi?
Carlos no la deixis pas marxar ni ke ens la prenguin, que és el meu punt de referència, si ella no juga no se pas on col.locar-me.

11 de desembre, 2007 12:30  
Anonymous Anònim said...

Va, sabeu que m'han vingut ganes de plorar oi? imagineu-me, que se m'ha posat la pell de gallina mentre llegia (i encara la tinc...).

Joder, em sento tan orgullosa de tenir la Carole a l'equip. Sempre li he dit que és la nostre Zidanne...és tan francesa en la manera de jugar...

Recordo que quan va començar li dèiem que li faltaven la garra i la força necessàries per jugar a un equip català i no pas francès. Aquí, a Catalunya (i per extensió a Espanya), el futbol femení és molt més dur, no tan com el francès. Ella estava acostumada al joc francès, el qual, evidentment, feia a la perfecció. Ara, amb el temps, ha anat agafant aquella força i garra que li faltaven i, unit amb una tècnica i una visió de joc extraodinària, han donat un resultat inigualable.

I a sobre, intel.ligent collons...joder és que és una màquina

VISCA EL PALAU, VISCA CATALUNYA, VISCA RENNES I VISCA LA BRETANYA FRANCESA!!!

11 de desembre, 2007 13:38  
Anonymous Anònim said...

Carlos, per què has ficat aquest article al blog ? em vols fer plorar ?? Direm que aixo, el es regal del equip pel meu cumple !
La veritat es que estic flipant ! Encara no m'ho puc creure. Algunes em direu "flipada" però es super emocionant que diguin aixo de tu !!
Xiu, no et preocupis, segun tu, encara em quedan 3 anys al Palau, o sigui que ens queda molt per disfrutar !
Paula, de veritat vols que plori d'una vegada, no ? jejeje

11 de desembre, 2007 13:58  
Anonymous Anònim said...

Paula,semblas una entrenadora,q definicions del joc de la Carole.Per una vegada estic d'acord amb la Paula,a definit molt bè la Carole,ja q a la seva el.legancia amb la pilota els peus li faltava una mica de garra i sacrifici(q normalment no tenen les jugadores o jugadors de les seves caracteristiques)i q aquest any a treballat i aconseguit tenir.Quan va acabar la temporada i vam analitzar el seu joc,va dir q aquest any volia q fos el millor any seu futbolistic i millorar individualment.Personalment crec q va cami de fer-ho.Ara sì(aqui faig d'aguafiestas)te q continuar amb el cap ben possat,com fins ara i, l'article del Pere de Taradell te q ser per motivar-te a continuar igual,treballant.

he dicho...

11 de desembre, 2007 15:00  
Anonymous Anònim said...

dicho está!!! jejejejeje

11 de desembre, 2007 16:35  
Anonymous Anònim said...

uuuuuiiiiiiiii cuidado nuria que estan te la quieren quitar!!!!jajajaaa
La verdad es que si que Carol es una gran jugadora y bueno como el resto del equipo que para mi son las mejores y siempre lo seran
TERE

11 de desembre, 2007 17:11  
Blogger Pere said...

Mmmmm m'alegra no ser l'unic que es mira la meva web xD de fet vaig trucar el contador de visites pk no quedés tant trist, en lloc de 0 vam començar pel 1550 jeje. Dir-vos que si existeix la web del taradell es pk vaig trobar la vostra per casualitat i vaig decidir ferne una, no tant currada pero mica en mica nem fent coses. Dos detalls, primer, seguiu jugant igual pero no us adormiu, que hi ha equips que apreten fort des de baix i no es pot confiar algu que vol estar a dalt, per tant a sortir a per totes a cada partit, i segon, per la vostre 10, el Rennes va quedar 4rt l'any passat i té bons jugadors com en Bruno Cheyrou i en Sorlin, o sigui que a fer poble (weno ciutat xD). Vinga, molta sort i vagi bé!

11 de desembre, 2007 17:11  
Anonymous Anònim said...

Y bueno el entrenador Carlos que tenemos tambien vale mucho
jejejee

11 de desembre, 2007 17:12  
Anonymous Anònim said...

Pere, primer, gracies per el teu article !!
Y secon, no dubto pas de que tenim bons jugadors al Rennes. De fet, el Wiltord, el Kalstrom, el Reveillère, el Escudé (que juga al Sevilla) van forma part del equip de Rennes. Lo que passa es que hi ha bons jugadors o sigui que hi ha possibilitats de ser un gran equip (i a més a més perquè la cantera es molt bona) però no es gaire constant i un any estem a UEFA i l'altre, lluitem per no baixar a segona; un partit guanyem el Lyon i l'altre, perdem de molt... en fin, em feien patir massa aixi que vaig deixar de ser del Rennes. jeje
Carlos, a mi tbé em va sorprendre molt la Paula quand parlava de mi amb termes de futbol molt tecnics ! Si qu'en sap de futbol la nostra capitana !! jejeje

11 de desembre, 2007 18:25  
Anonymous Anònim said...

Jejejjeejej...Carole m'ho he currat eh? es que quan parlo, parlo amb fonament!!!

Ja saps q et tinc mimadeta a més...

Muaaaaaaaa

11 de desembre, 2007 18:50  
Anonymous Anònim said...

Com a persona propera a la Carole, només puc expressar la meva grata satisfacció pel que acabo de llegirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (m'he anat espitant a poc a poc...)

Francesa, rennesa i, sobretot, bretona (us he dit mai que si fos bretona jo en voldria la independència, de la regió?). Però en un altre ordre de coses i tornant al tema en qüestió... francesa, rennesa i sobretot, bretona... No només el seu físic espectacular (amb coneixement de causa), la seva cara nòrdica (jajajaja) i la seva intel·ligència xominista la delaten... També el toc de pilota, la manera de córrer, l'amour français pour le football, l'elegància i la visió de joc no deixen indiferent a ningú.

I ara veig que en parlen i tot des de terres osonenques. Que orgullosa que me'n sento, de tu, nena (sense cap mena de reminiscència de l'Espanya profunda amb el néna).

Aprofito l'avinentesa per felicitar-te. D'aquí a quatre dies 24!!!!! No paris de créixer, que guanyaràs en experiència futbolera!!!!

MUAKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

P.D. Tere, tia, no me asustes que se me vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

11 de desembre, 2007 19:15  
Anonymous Anònim said...

Ostres Carole, si no has plorat ja pots començar a fer-ho, que aquestes coses tant maques no te les deuen dir cada dia! me adonat que el 2010 queda molt aprop, volia dir el 3010!!! A i m'encanta jugar darrera teu, perke no haig de fer gran cosa, totes les pilotes les baixes com si res, en canvi si m'arriben a mi bufff, o les deixo passar, o em produeixen un mal de cap terrible o se'n van a la conxinxina... en resum, em fas d'escut i a més veig bon futbol de ben a prop. Viam si un dia ens n'ensenyes a totes a controlar i a tocar a l'estil francès.
Felicitats!!!

12 de desembre, 2007 12:33  
Anonymous Anònim said...

Xiu tu no et quedes enrere....y lo sabes!!!

Mua!!!

12 de desembre, 2007 15:10  
Anonymous Anònim said...

Xiu, ja saps que m'encanta jugar amb tu perquè considero que estem molt complementaries en un camp. Lo que passa es que pot ser, fas mes la feina bruta, la que no es veu però que es essencial i jo, més la de crear que, clar, es nota més.
A veure quan vens al entreno per que parlem d'aquest estil francès ! ;-)

12 de desembre, 2007 16:09  
Anonymous Anònim said...

Jo ja intento venir als entrenos, no us creieu! però sempre em surgeix algo a última hora i m'impedeix anar-hi. Però ja sabeu ke us estimo molt, que m'ho passo de puta mare amb vosaltres, que els entrenos estan molt bé (menys kuan anem a correr a fora) i que el mister en sap un munt, però tot i així em falta temps per gaudir de totes les coses bones de la vida.

us estimo molt! divendres vindré (si no passa res)

12 de desembre, 2007 20:51  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home