PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

diumenge, de març 01, 2009


AE LA CANYA (0) - CF PALAUTORDERA (2)

Un Palautordera amb vuit baixes, sense portera i amb un arbitratge pèssim, s'ha imposat per 0-2 a l'equip de La Canya!!

Destacar el treball col·lectiu de l'equip en un partit com el d'avui!!


Alineació: Neus,Núria G.,Pili,Olga(Cris),Paula,Carole,Maria(Txell),Rosó,Sonia,Anna,Núria Ll.

Gols:0-1 Núria Llavina,0-2 Maria Saludas.


Crònica del partit:

Victòria molt treballada de les palauenques davant d'un equip molt treballador com La Canya. Amb nombroses baixes i sense portera (una vegada més, excepcional feina de la Neus sota els pals), el Palautordera es desplaçava al camp de la Canya amb l'handicap de que aquesta temporada no havien aconseguit encara cap punt en un camp de gespa natural.

El partit va començar amb una sortida revolucionada i sense control per part dels dos equips. Però a partir del minut cinc el Palau es va col.locar bé al camp i, fruit d'aquesta bona col.locació, va arribar el primer gol (minut vuit), amb un xut des de fora de l'àrea de la Núria Llavina. Poc després, una altra ocasió de gol que va provocar la Rosó, va acabar amb la pilotra al travesser.
Les Palauenques van fer-se amb el control del partit, encara que sense jugar amb comoditat per la lluita constant per recuperar la pilota de les locals. Defensivament, l'equip sempre s'anticipava a les accions ofensives locals. Abans del descans, les de palau van tenir vàries ocasions clares de gol que no es van saber aprofitar per la precipitació en la execució final de la jugada.
Durant la primera part, el colegiat va començar a ser el protagonista inèdit del partit, amb continuats errors cap als dos equips i, de manera inexplicable, centrant-los cada vegada més cap a les jugadores visitants. Errades com sacs de banda a favor de l'equip local quan la llençaven fora elles mateixes, fores de porteria quan la portera o la defensora local l'havien llençat a córner i un grapat de situacions similars van fer que en determinats moments les jugadores sortissin del partit. S'han de permetre errors tan continuats? és realment legítim respectar un àrbit quan no respecta el bon joc?
Sigui com sigui, el cas és que s'arribava al descans amb el 0-1 i amb un Palautordera que no va saber aprofitar les ocasions creades.
La segona part va començar com la primera. Als vuit minuts de la represa, la Maria Saludas marcava el 0-2 amb una bona combinació d'atac de l'equip visitant. Semblava que a partir d'aquí sentenciarien el partit, ja que poc després del gol van gaudir de tres ocasions més per marcar. Però l'espectacle arbitral va tornar a perjudicar de nou a les palauenques d'una manera encara més escandalosa. Per començar, no va xiular dos claríssims penals dins de l'àrea local (a més, un d'ells va suposar la lesió d'una de les jugadores). No conforme amb el seu espectacle, cada jugada de perill que creava el Palau era aturada per fora de joc, encara que hi haguessin 1 o 2 jugadores varis metres per darrere. I bé, la cosa no queda aquí: una pilotada tremenda a la cara d'una jugadora visitant just davant d'ell va ser considerada mans, provocant una jugada de perill per les defensores visitants. Però la rematada final va arribar a l'últim quart d'hora del partit, quan va deixar el Palau amb una jugadora menys per expulsiò en una jugada on la jugadora local anava cap al córner sense opció de fer gol i la defensora li va treure la pilota.
Tot i això, les jugadores van lluitar fins al final per no encaixar cap gol, tot i que l'arbitre va buscar amb insistència que l'equip local marqués.
Així va acabar el partit, amb un 0-2 just però curt, i on el trist protagonista va ser l'àrbitre, que amb poc respecte pel dos equips va arribar al camp a poc de començar el partit i sense ganes d'arbitrar, complicant un partit que es pitava sol per la tranquilitat i esportivitat dels dos equips i on ell va voler ser l'actor principal.
Felicitats a les jugadores pel gran esforç d'ahir i el treball d'equip. També a la Neus, per la seva actuació sota els pals. Tres puntets molt importants per continuar escalant posicions aquesta segona volta.
Diumenge que ve, partit complicadíssim amb un equip que per la seva qualitat no mereix estar tant avall i que sempre que hem jugat amb elles han sigut partits molt difícils de treure endavant. La P.B.Blava de la Roca està fent una molt bona segona volta i segur que serà un partit igualat i complicat, on el treball defensiu i l'encert de cara a porta seran claus per endur-se els tres punts.
A treballar fort aquesta setmana!! Enhorabona!!

Etiquetes de comentaris:

15 Comments:

Anonymous Anònim said...

A mi, el que més em fot de tot, és que amb aquesta mena d'energúmens puguis perdre injustament una jugadora per a partits posteriors. Aconsegueixes guanyar el partit, però ell, home que es vol ratificar com a dominant del partit (perquè a casa seva la seva dona el deu portar a ratlla), ja ha aconseguit deixar la seva petjada per a la posteritat...

Em fa una ràbia que t'hi cagues. I a sobre mentider...

Núria

02 de març, 2009 10:39  
Anonymous Anònim said...

Diga-m'ho a mí...ja sé que els meus crits quan vaig veure la tarjeta són totalment injustificats, però també és cert que ens vam haver de menjar molta merda durant tot el partit...

Tens raó, la seva dona el deu portar a ratlla Núria, no pot ser que una persona és cregui tan omnipotent...

Gran victòria noies!!!!

02 de març, 2009 11:12  
Anonymous Anònim said...

ueueue!!! molt bé Palauuuuuu!!!

02 de març, 2009 11:25  
Anonymous Anònim said...

Amb el gol de la Núria de diumenge,arriba els 80 gols en partits oficials en la tercera temporada com a jugadora del Palautordera.

02 de març, 2009 12:41  
Anonymous Anònim said...

Per desgràcia àrbitres així n'hi han a patades. Nosaltres aquesta temporada encara en tenim d'acceptables.. la caguen però bé no trenquen el partit, d'aquests només en vam tenir un que no n'havia vist mai cap de tant prepotent i dolent!

Tot i l'excessiu protagonisme de l'àrbitre, felicitats per la victòria Palau! Que 3 puntets són 3 puntets!


Tere

02 de març, 2009 14:27  
Anonymous Anònim said...

Gràcies Teresa, ja veus si són importants aquest puntets, moltíssim!!!

Núria, felicitats campeanona!!!

02 de març, 2009 16:16  
Anonymous Anònim said...

S'han de permetre errors tan continuats? és realment legítim respectar un àrbit quan no respecta el bon joc?

Volia comentar respecta la petita modificació que heu possat a la crònica original,on és pregunta si s'ha de respetar a un àrbit quan no respecta el bon joc.

Primer com a comentari personal,no estic d'acord amb aquestes preguntes.Seguidament comentar en que si,si s'han de respectar sempre l'àrbit per molt malament que ho faci,sempre.
Primer de tot,sempre tens les de perdre,pq pot possar en un acte tot el que vulgui q la federació sempre li farà cas a ell.Segon,si tothom fa la guerra pel seu compta no hi haurian àrbits i per sort no tots son iguals.Ès molt dificil arbitrar i no equivocar-se.Estic d'acord que l'actitud d'aquell home no VA SER LA CORRECTA,que encara hi ha molt masclisme entre els àrbits però mai s'ha de perdre els papers.Injust si,però quan t'expulsan és millor marxa si no sempre tens les e perdre!!.

Carlos.

03 de març, 2009 11:18  
Anonymous Anònim said...

S'han de permetre errors tan continuats? és realment legítim respectar un àrbit quan no respecta el bon joc?

Volia comentar respecta la petita modificació que heu possat a la crònica original,on és pregunta si s'ha de respetar a un àrbit quan no respecta el bon joc.

Primer com a comentari personal,no estic d'acord amb aquestes preguntes.Seguidament comentar en que si,si s'han de respectar sempre l'àrbit per molt malament que ho faci,sempre.
Primer de tot,sempre tens les de perdre,pq pot possar en un acte tot el que vulgui q la federació sempre li farà cas a ell.Segon,si tothom fa la guerra pel seu compta no hi haurian àrbits i per sort no tots son iguals.Ès molt dificil arbitrar i no equivocar-se.Estic d'acord que l'actitud d'aquell home no VA SER LA CORRECTA,que encara hi ha molt masclisme entre els àrbits però mai s'ha de perdre els papers.Injust si,però quan t'expulsan és millor marxa si no sempre tens les e perdre!!.

Carlos.

03 de març, 2009 11:19  
Anonymous Anònim said...

Doncs sincerament...penso que quan una persona no respecta un conjunt ampli de persones aquesta no es mereix aboslutament res...ho sento molt però és així...i més igual si és l'àrbit o no. Quan una cosa és injusta és injusta. Si no diguéssim ni féssim res al respecte, les coses ni tansols millorarien. El món funciona així...si el món millora és perquè algú posa mans a l'assumpe davant les injustícies...sino malament...

I ho dic jo, una persona que es considera respectuosa...a més no poder...

03 de març, 2009 16:11  
Anonymous Anònim said...

En la nostre actitud durant el partit, vam fer veure que la nostre posicio era : s'ha de respetar al arbitre tot i que el no respeti ni al joc, ni a les jugadores, ni als "staffs tecnics", ni al public. En cap moment el vam insultar ni passar la ratlla de la mala educacio. I mira que quan va expulsar una de les nostres jugadores, no vam dir rés, només que era "injust" ! Perque es que era injust !

En fi... No tornarem a fer el partit, les coses van passar i, per desgracia, no es pot fer rés més. Llastima, perque aquest home continuara tan trankil a destrozar els partits i, a més a més, cobrant !!!!!

03 de març, 2009 16:47  
Anonymous Anònim said...

Posiblement estic d'acord amb moltes coses q dieu,però és una batalla perduda que ni pels nois ni noies hi ha cap solució.

No hi han arbits suficients i la federació sempre defensara a l'arbitre.Per això per evitar problemas,marxar i ni mirarli a la cara quan t'expulsa,pq pot pensar malament i acusarte d'acoso.No ser quants partits poden caure per això.En serio,tenen llibertat de fer el q volen i possar l'acte el q vulguin q sempre creuren la seva paraula.L'unic q tinguis la sort q estigui per allà mirant el partit un delegat federatiu i pugui desmentir l'arbitre,si no sempre faran cas a l'acte arbitral.

Injust,molt injust,si.Tambè dir q és molt dificil arbitrar,encara q no va ser el cas del diumenge q ell solet es va liar.

Quan tens un arbitre q manifiesta intencionadament q vol q guany l'equip de casa l'unic q pots fer és esforçar-te més i intentar marcar cada vegada q arribas per el q pugui pasar,ja q de moment,gols no poden fer.

Va que us vau portar molt bé amb una situació com la del altre dia.És va saber aguantar encara q era injust patir aquest arbitratge i vau treballar molt pq per moltes ganes q poses l'arbitre no van poder marcar.Ja se q es una putada q a sobra q t'expulsan injustament,i despres de 2 clars penals a la seva àrea q a més eran expulsions i suposa la lesió d'una jugadora,el tio possi a l'acte q era una entrada per darrera amb traveta,amb jugada manifesta de gol,etc,tot exagerat...quan va ser pel costat i dirreció al corner sense perill pq hi havian més jugadores a l'alçada de la jugadora expulsada.La noia es va aixecar sense fer-se res i en cap moment esperavan q expulses a nigu..I per fer observacions a l'expulsio a sobre digui q li faltes al respecte.Per això es millor marxar una vegada expulsada,per evitar q el tio tingui excusas per posar coses.

carlos

03 de març, 2009 17:55  
Anonymous Anònim said...

tio yo me voy hacer arbitro tienes poder y dinero, k mas da lo k la gente diga ejejejje

04 de març, 2009 19:47  
Anonymous Anònim said...

Jo vull afegir que se suposa veracitat a les actes dels àrbitres. Per "destruir" aquesta veracitat calen proves i mai, mai, mai podrem tenir proves respecte a les manifestacions que far constar l'àrbitre. Per tant, sempre, sempre, sempre sancionaran als jugadors, tècnics i club.
Els àrbitres normalment posen el que veuen, o escolten, però ni ha alguns que a més posen el que imaginen i fins i tot hi ha algun que directament i amb mala fe s'inventa el que posa a l'acta... això fa temps que ho sabem, perquè de vegades ens hi trobem. Si fos un funcionari públic d'això se'n diria prevaricació, aquí en diem d'una altra manera que m'estalvio d'utilitzar.
Per tant, els àrbitres s'han de respectar, perquè gairebé tots ho volen fer be i s'equivoquen com ho faríem nosaltres... però com a tot arreu i col·lectiu sempre hi ha qui no és honest. Quan som víctimes d'una injustícia, es a dir, quan un àrbitre "s'equivoca" saben que s'equivoca i volent equivocar-se o, fins i tot, quan s'inventa l'acta, a la pràctica no hi podem fer res. Desprès de tot nomes estem parlant d'un partit de futbol...
Per cert, qualsevol "problema" d'un equip amb un àrbitre, repercuteix en tots els equips del club... a sobre.

05 de març, 2009 12:46  
Anonymous Anònim said...

Bones

He llegit tots els comentaris que heu fet sobre l'arbitratge del partit. Considero que com a totes les professions hi ha gent que fa bé la seva feina i gent que no. Una bona part del col.lectiu intentem fer bé la nostra feina. Primer perquè ens agrada arbitrar, segon perquè estem cobrant per fer-ho i tercer per pura ètica. Nosaltres som els encarregats d'impartir justícia i igualtat pels dos equips.

Entenc que podeu haver patit un mal arbitratge però no caigueu en el joc. Els jugadors i jugadores teniu les de perdre i per això heu de pensar abans d'actuar (és un consell).

Només volia donar el punt de vista de l'àrbitre.

Sort

06 de març, 2009 14:04  
Anonymous Anònim said...

Està molt bé el teu punt de vista com a àrbit, però l'únic que sé és que aquest cap de setmana jo no podré jugar per una tarjeta vermella directa en una falta inexistent i per una acta enganyosa...hi ha errors i errors...

I no ho dic per res eh? només perquè per molts errors que es facin, i per molt que siguin del tot perdonables, a vegades també es pot ser més flexible, i més quan se sap del cert que s'està fent expressament. Que costava no enganyar a l'acta?? que costava?? aquí ja entren altres qüestions de moralitat que si no es tenen en compte malament anem...

Una cosa són els errors futbolístics...una altra és mentir...

07 de març, 2009 10:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home