PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimarts, d’octubre 23, 2007


ENTREVISTA A...MARIA SALUDAS



18 PREGUNTES-18 RESPOSTES

L'INTERIOR DRET DE L'EQUIP FEMENÍ




1.- Quins esports has practicat?

Natació, tennis, atletisme i futbol 11. Estan ordenats cronològicament i el que més he practicat de moment és el tennis.

2.- Per què jugues a futbol?

Suposo que perquè m’agrada molt, em fa desconectar de tot. Quan jugo a futbol només m’importa jugar, no penso en altres coses. Jugo a futbol perquè em diverteix un munt.

3.- Era el que t’esperaves?

Una mica si, sabia el que eren els entrenos i els partits perquè sempre he anat a veure al Brother. El que no m’esperava era que fos tan divertit formar part d’un equip. Els esports que havia practicat fins ara eren individuals i trobo que formar part d’un equip és genial. A més a més les meves companyes “estan tó lokas”...

4.-La teva opinió sobre l’estat del futbol femení...

Suposo que com tothom m’agradaria que estigués més reconegut. Potser no és tan espectacular com el masculí però és que tampoc deixen que ho sigui. Suposo que d’aquí uns anys el futbol femení atreurà més gent perquè cada cop hi haurà més jugadores que tinguin un bon nivell. Ara comença a haver-hi cantera femenina i són les nenes d’avui les que segurament faran explotar el futbol femení demà.

5.- I del futbol masculí?

Evidentment m’encanta. Sóc de les que mira qualsevol partit que facin. Si que crec que s’ha desvirtuat una mica per tots els interessos econòmics que comporta però lluitar contra això és molt difícil. M’encantaria que es fes això de la lliga europea, molaria molt veure jugar el Barça un cap de setmana contra el Milan, l’altre contra el Liverpool i l’altre contra qualsevol dels grans d’Europa.

6.- Quina és la teva referència futbolísitca? (jugador/a amb qui t’identifiques al camp)

Descaradament Andrés Iniesta. Des de fa temps sóc la seva millor fan. Porto molt de temps renegant perquè crec que hauria de jugar més. Per mi titular indiscutible i sembla ser que per fi l’entrenador del Barça també ho va entenent. M’agrada perquè sempre sap escollir la millor opció i cada cop que toca la bola porta perill, quan la controla i encara la porteria ja em poso nerviosa i espero a veure què fa. És un xaval amb molta tècnica i visió de joc, però per mi el millor que té és la seva actitud, al camp ho dóna tot i s’entrega al 100%, és dels jugadors més regulars que té el Barça i sempre està en bona forma. Juga on li diguin i sempre ho fa bé, l’he vist de lateral, de mig, d’interior... on sigui i sempre està a l’altura.

7.- El teu equip preferit és...

El Futbol Club Barcelona!!! Sóc culé fins a la mort i ho reconec, antimadridista sempre, jugui contra qui jugui el madrid sempre desitjo que perdi, no ho puc evitar... El meu segon equip és el Palau, fins i tot en sóc socia!! Però ja dic ara, per si un dia es dóna la ocasió, que en un Barça-Palau aniria descaradament a favor del Barça...

8.- Què destacaries del futbol femení del Palau?

Doncs a mi!!...jje no és broma... destacaria la pinya que hem fet. És el primer equip en el que estic, ja ho he dit, però estic segura que com el meu equip n’hi ha ben pocs. Em considero molt afortunada per les companyes que tinc i també per l’entrenador, que, pobret, cada dia fem que estigui amb el cap més pelat... També vull destacar la creació dels dos equips base, m’encanta que el club aposti per fer cantera.

9.- Quin ha sigut el teu millor moment a l’equip? i el pitjor?

No podria escollir un millor moment, diria les colònies, però també la victòria de l’any passat contra el Gurb a casa. També em va agradar molt la sensació que tenia abans del partit contra el Sant Quirze, era genial, m’encanta vaig sortir al camp com si haguéssim de jugar la final de la Champions i a sobre només començar la Rosó marca, brutal... llàstima del desenllaç...

Al igual que no tinc un únic millor moment per desgràcia tampoc tinc un pitjor moment ja que per mi han estat les dues tanganes que s’han organitzat al camp, per mi també va ser horrible el dia de Calafell i tota la setmana que el va seguir, la setmana més llarga de la meva vida...

10.- Com veus la nova temporada?

Doncs la veig amb molta il·lusió i ganes de fer bé les coses. Partit a partit i anar fent. Crec que aquesta temporada ha de servir per acabar de formar-nos com equip dins del camp perquè fora ja ho som. Aquesta temporada hem d’agafar més caràcter i aconseguir ser més regulars. Acabar d’establir el nostre sistema de joc i ser capaces de jugar “de memòria”, com diu el míster.

11.- Què canviaries o milloraries de l’equip?

Pràcticament res, m’agrada com està, per mi és perfecte. Ja hem vist els errors i ja estem treballant per arreglar-los. Crec que si canviéssim qualsevol cosa només seria per anar a pitjor, és impossible millorar el funcionament de l’equip!! El joc si, però això ja ho fem als entrenaments.

12.- I al club?

El presi!! Noooooooo és broma!! Jjjejje... del club canviaria els vestuaris però de fet són del camp i per tant és equipament municipal, no crec que el club hi pugui fer res. El que també canviaria és que el primer equip femení no hagués de vendre loteria de Nadal, no ho soporto l’any passat em va costar molt i segur que aquest també.

A part d’això vull donar les gràcies públicament al club per tot el suport que ens estan donant, tinc la sensació de que dur aquest projecte és bastant més difícil del que sembla, aquest any potser ja no tant però l’any passat segur i crec que no sóc la única que se sent orgullosa de pertànyer a aquest club que s’ha compromès de veritat amb el futbol femení, digui el què digui la gent. També vull donar les gràcies al bar del camp que des de fa una setmana ja tenen cocacola zero!!

13.- Un hobby a part del futbol...

Sortir de festa!!!... bé també m’agrada molt llegir i escoltar música, però quan tinc temps lliure acostumo a dedicar-lo a quedar amb les amigues o a escriure que també m’agarada molt. Una altre passió que tinc és conduir, el problema és que quasi mai tinc pasta per la benzina!! Un altre dels meus hobbys és la Missae, la meva gossa, però més que un hobby és una necessitat!!

14.- Estudies o treballes? De què?

Estudio filosofia a la UAB, em queden uns tres anyets. Treballar el que se’n diu treballar no, podria dir que vaig fent. Faig classes particulars i després em dedico a fer el que surti...

15.- El teu plat preferit és...

Els pèsols, el gelat, l’arròs de verdures i el formatge.

16.- I la teva beguda?

La cocacola zero, el cacaolat, la birra, el cubata de malibú i el cava.

17.- Una frase o lema de la vida...

Home, jo no te’n puc dir només un, jo en tinc molts però he fet una petita selecció de les frases que crec que reflecteixen més el meu tarannà...

Si els homes han nascut amb dos ulls, dues orelles i una sola llengua, és perquè s'ha d'escoltar i mirar dues vegades abans de xerrar.” Madame de Sevigné

“No estic d'acord amb allò que dius, però defensaré amb la meva vida el teu dret a expressar-ho.” Voltaire

“Si plores perquè s'ha post el Sol, les llàgrimes t'impediran veure les estrelles.” Tagore

18.- Seleccions catalanes si o no?

PER DESCOMPTAT QUE SI, ÉS QUE JA TARDEN!! Jo, realment no veig la pega per enlloc. A qui no li agradi que no la segueixi, però que ens deixin ser feliços. Ho fan per tocar els ous o és que tenen por?...

Com poden rebutjar-me per estimar la meva història, les tradicions amb què he crescut, la llengua amb la que parlo i penso, la meva cultura i en definitiva tot allò que m’identifica? Què farien ells en la meva situació?...

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

mariAAAAA, si juga el teu equip, o el de les nenes, amb el Barça qué?
Et posaràs malalta? O podrem confiar amb tu?



Antoni

24 d’octubre, 2007 13:50  
Anonymous Anònim said...

Antoni...aquest dimarts va ser molt dur per la Maria...va haver d'escollir entre l'entreno del Palau i mirar el Barça. Al final va guanyar la primera opció...però ja li val!!!!!!!!!!!!!

Però si últimament el barça fa ràbia cony!!!!

L'altra dia la rosó freudiana i aquesta setmana la Maria la filòsofa...on anirem a parar???

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

24 d’octubre, 2007 16:57  
Anonymous Anònim said...

Qualsevol es mou!!! La Roso els hi fa un psicoanàlisi a les contraries i desprès la MariA els hi explica "La Crítica de la Raó Pura" i només cal esperar tranquilament... pufff els fusibles a fer punyetes.

Antoni

24 d’octubre, 2007 18:41  
Anonymous Anònim said...

Quina entrevista tan xula, m'ha agradat molt!!

25 d’octubre, 2007 00:18  
Anonymous Anònim said...

Carlos, que sàpigues que has posat L'interior dret de l'quip... no hi ha dret que t'equivoquis a la meva entrevista... (equip s'escriu amb "e")... vaya tela...

25 d’octubre, 2007 00:30  
Anonymous Anònim said...

DEMANO DISCULPES MARIA,PERÒ MIRA L'HORA Q ERA!!

carlos.

25 d’octubre, 2007 08:42  
Anonymous Anònim said...

no hi ha excuses!!

25 d’octubre, 2007 12:19  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home