PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimarts, d’octubre 16, 2007


ENTREVISTA A...ROSÓ MORATÓ


18 PREGUNTES-18 RESPOSTES

LA "CAPI" DE L'EQUIP







1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT? He practicat tennis, handbol, futbol esquí, aeròbic, esquí aquàtic (wake), paintball i ara ping pong amb l'Alina i la Maria. Qui dóna més?

2-PER QUÈ JUGUES A FUTBOL? Perquè és l'esport q més m'agrada (tot i que la meva analista no creuria que aquesta fos la resposta adequada)

3-ERA EL QUE T'ESPERAVES? No. M'esperava menys, sense dubte.

4-LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI. Ens queda molt camí per recórrer, però sento enveja (sana) per les petites que poden escollir el futbol.

5-I DEL FUTBOL MASCULÍ? Se li dóna més importància de la que té. Els homes magnifiquen tot allò relacionat amb la potència, fins a límits insospitats.

6-QUINA ÉS LA TEVA REFERÈNCIA FUTBOLÍTICA (jugador/ora amb qui t'identifiques al camp)? La veritat és no m'identifico amb cap jugador. No tinc res a veure amb els jugadors del barça, per exemple.

7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÉS... el Palautordera femení.

8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENÍ DEL PALAU? La intel·ligència, tot i que últimament sembla que està de baixa. Esperem que aviat li donguem l'alta (jajaja).

9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR? El pitjor quan em van dir que m'havia trencat el nas (quin susto!). El millor, despertar un dia i tenir la sensació de que podíem pujar a primera.

10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA. Difícil, ara ja hem aconseguit un nivell i serà difícil superar-nos, però tot està a les nostres mans.

11-QUÈ CAMBIARIES O MILLORARIES DE L'EQUIP? Samarretes de la talla S ;-). M'agrada el meu equip.

12-I DEL CLUB? Donar importància real a l'equip femení.

13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL. L'esquí aquàtic i sobre neu.

14-ESTUDIES O TREBALLES? I DE QUÈ? Treballo de psicòloga i m'estic formant per ser psicoanalista (encara que això no acaba mai).

15-EL TEU PLAT PREFERIT ÉS. La pizza

16-I LA TEVA BEGUDA? Un bon vi, tot i que mai diré que no a una Coca-Cola o a una cervesa

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA. Posar paraules al patiment ens ajuda a alliberar-nos d'ell.

18-SELECCIONS CATALANES, SI O NO? és una broma, la pregunta? VISCA CATALUNYA!

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nena...ets tan racional...tan que em fas por xavala!! i el pitjo de tot és que l'entrevista m'ha encantat!! ets tan tu!!!

Jejejeje...escolta, he anat a veure en Freud a casa seva i m'ha comentat que et va ajudar en alguna resposta...

Té raó o m'ha enganyat???

VISCA EL PSICOANALISI!!

17 d’octubre, 2007 09:02  
Anonymous Anònim said...

pitjo va amb "r" final!!!!!!!!!!!!

17 d’octubre, 2007 09:03  
Blogger Núria said...

"tot i que la meva analista no creuria que aquesta fos la resposta adequada..."

"Els homes magnifiquen tot allò relacionat amb la potència, fins a límits insospitats"

"està de baixa. Esperem que aviat li donguem l'alta" (per lo dels pacients i tal...)

"Treballo de psicòloga i m'estic formant per ser psicoanalista (encara que això no acaba mai)"

"Posar paraules al patiment ens ajuda a alliberar-nos d'ell"

5 REFERÈNCIES FROIDIANES. DÉU MÉU.... NO CALEN COMENTARIS!!!! JAJAJAJAJAJA

MOLT BONA ROSÓ!

17 d’octubre, 2007 10:05  
Anonymous Anònim said...

POSO EL MISSATGE AQUÍ PERQUÈ NO SÉ ON POSAR-LO

DE DIJOUS A DIUMENGE NO TINC PAPIS A CASA I ERA PERQUÈ SI US ANIMEU PODEM FER UN SOPAR/DINAR A CA MEU...aixó si, és a barcelona...es el k hiha..jeje
ke me'n dieu?!?!

Clara

18 d’octubre, 2007 00:30  
Anonymous Anònim said...

Jo m'apunto...el que no sé és quan!!!! ja em diràs...

18 d’octubre, 2007 00:54  
Anonymous Anònim said...

kuan vulgueu vosaltres!
ja saps que la carrera que faig no dóna cap mena d'stress ni feina ni res de res..x tant puc sempre aixi que quan us vagi millor a valtros!

18 d’octubre, 2007 01:12  
Blogger Núria said...

I pq no fem un dinaret el dissabte???

El problema és que el dissabte a la nit, almenys jo, tinc un sopar de celebració d'aniversari.

Jo proposo!!!!

Núria

18 d’octubre, 2007 11:16  
Anonymous Anònim said...

A mi per dinar tb em sembla bé!!! qui s'apunta???

18 d’octubre, 2007 11:37  
Anonymous Anònim said...

jo

18 d’octubre, 2007 15:42  
Anonymous Anònim said...

jo tbé !

18 d’octubre, 2007 21:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home