PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

diumenge, d’octubre 14, 2007


L'ENTREVISTA A... CAROLE G.


18 PREGUNTAS 18 RESPOSTES


EL GPS DE L'EQUIP






1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT?
Gimnastica durant 6 anys, tennis durant 6 anys també i handbol durant 2 anys.

2-PER QUÈ JUGAS HA FUTBOL?
Per què jugo a futbol ? uf... Mai m'havia fet aquesta pregunta... Suposo que perqué m'agrada. Jugo a futbol des de que tinc 5 anys més o menys. No recordo com m'ha picat el futbol però lo cert es que mai ho he deixat des de aquest moment però no vaig poder entrar en un equip de noies fins els 13 anys.

3-ERA EL QUE T'ESPERAVAS?
Respondre a aquesta pregunta presuposa que, abans de comenzar a jugar, ja tenia una idea de l'ho que seria formar part d'un equip de futbol. I quand vaig comenzar de petita, l'unic que m'interesaba era jugar !
Però si la pregunta va dirigida a si m'esperaba que aquest equip sigui aixi, clarament, diria que no ! Hi ha nivell i pinya, que més volem ??

4-LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI...
Doncs... que el camì que ens queda per que aquest esport estigui aceptat i que ja no faci "somriure", encara es llarg ! Lo positiu es que cada vegada es crean més equips femenins i cada vegada s'ensenya més futbol femeni a la premsa. Cada vegada es potencia més aquest esport en els clubs, en les federacions però encara hi han equips que es "satisfacen con" lo minim per el seu femeni i la ausencia d'un president de club a la final de la Copa Catalunya que juga el seu primer equip femeni en diu molt...

5-I DEL FUTBOL MASCULI?
Si parlem només de futbol, o sigui que deixem tot lo que té a veure amb "diners-poder-televisio-corrupcio-violencia...", diria que... mirant els partits del Barca vaig tornar a disfrutar d'un bon futbol, d'un grand futbol perquè lo que es veu a la tele a Francia es patetic... el nivell no té res a veure i es una pena que tots el jugadors bons de França hagin d'anar-se per cobrar més. O sigui que lo que penso del futbol masculi es que es massa dominat per tot lo "extra-futbol" i que lo que pateix d'aixo es el espectacle que ens poden donar cada cap de semana.

6-QUINA ÈS LA TEVA REFERENCIA FUTBOLISTICA (jugador/ora amb qui t'identificas al camp)?
Com a bona "gabacha" que soc, LA referencia es el Zidane ! Es el mejor, tecnicamente i al nivell de la seva visiò de joc. "On ficaba el ull, ficaba la pilota", com es diria aqui.
Però també miraba molt com jugaba el Beckam quand estava al Manchester United o el Pedros que va ser el meu idolo dels 10 anys a gaire bé els 18 anys. Es un jugador francés que va jugar molt de temps al Nantes, i també va formar part de l'equip de Francia.

7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÈS...
A veure... Tinc previstes 2 respostes. La oficial i la de veritat.
La resposta oficial es : Home !!! El Barça !!! Clar !
Y l'altre resposta es : No en tinc... ja sé que, per aqui, es molt rarrrrrro (!!) que algu no tingui equip preferit pero el equip d'on sòc (Rennes en la bretanya francesa), no m'agrada gent. Bé, podria ser del Olympique de Lyon però es que em fan rabia perquè treuen tot el suspens que podria tenir la lliga francesa.


8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENI DEL PALAU?
El bon rollo i el fet de que mai ens conformem amb un "hem jugat bastant bé". Sempre volen (i encara que guanyem) jugar molt bé ; a vegades aquest bon joc ens surt i altres no, però els unics dies que surtim contentes d'un partit es quand tenim la sensacion que ho em fet bé.

9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR?
El millor moment amb l'equip va ser a les colonies del fin de l'any passat perquè ens ho vam passar molt molt bé i que va tancar una temporada genial.
Y el pitjor va ser el dia del Gurb, en el seu camp. No en diré més perqué aquest any, hi tornem !!

10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA...
Molt bé. Estic molt optimista. no sé si acabarem primeres o si jujarem però em dona la sensacio que sì podem fer una bona temporada.


11-QUÈ CAMBIARIAS O MILLORARIAS DE L'EQUIP?
Aquestes petites coses que ja estem intentan corregir com la puntualitat, el fet de que, a vegades, ens emprenyem en el camp... Però crec que anem bé com anem.

12-I AL CLUB?
Al club ?? Rès... De veritat ! A mi, em dona la sensacio que ens tracten com a reinas !
Bueno, si... hay una cosa : els vestuaris. A veure, es poden trankilament utilizar però si podia cambiar una cosa, serian els vestuaris.

13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL...
Llegir, el bon menjar (de fet aquest mitjdia, em faré formatjes amb marmelada i vi negre !!), i no fer rés

14-ESTUDIES O TREBALLES?I DE QUÈ?
Estudio i treballo. Estic fent l'ultim any de la licenciatura de filologia francesa i a la vegada faig el CAP de francès per ser professora de francès. I treballo de professora de francès en alguna academia, o empresa.

15-EL TEU PLAT PREFERIT ÈS....
Les crepes de la meva mare !

16-I LA TEVA BEGUDA?
Diria la cidre, encara que aqui no en bec molt. I si no, el café !! ...

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA....
Carlos, aquesta pregunta es molt tipica de les entrevistes però mai m'ha agradat. Depend molt del moment i de l'epoca de la vida. Però bueno, contestaré. Diria : "Haz de tu vida un sueño, y de tu sueño una realidad" (Antoine de St Exupéry) sino mai haguès vingut a viure aqui.

18-SELECCIONS CATALANES,SI O NO?
Ja entrem en els debats filosofics i en les preocupaciones de veritat !!
Suposo que al igual que m'emociono molt quand juga França, els catalans que es senten catalans i no pas espanyols poden voler tenir un equip propri per viure emociones molt fortes amb el seu equip nacional.

Etiquetes de comentaris:

11 Comments:

Blogger Núria said...

Així es parla, nena!!!!!!

Núria

15 d’octubre, 2007 07:02  
Anonymous Anònim said...

Jajajajaj!! carole, no podia parar de riure quan he llegit que un dels teus hobbies és no fer res...és que t'he vist estirada al sofà o al llit...com fas alguna vegada que tens temps!!! COM HO AGRAEIXES EH???

I m'ha encantat la resposta sobre les seleccions catalanes...T'ESTIMO!!!

Per cert, de nou felicitar-te per com escrius cada vegada millor en català. SIMPLEMENT FANTÀSTIC!!

un petó wapi!!!

15 d’octubre, 2007 09:44  
Anonymous Anònim said...

Carole et felicito pel teu català cada cop és millor. Gràcies per l'esforç que estas fent per apendre la nostra llengua...
per cert m'hen encantat totes i cada una de les teves respostes!!!

15 d’octubre, 2007 17:37  
Anonymous Anònim said...

m'han encantat volia dir... no sé qui ha escrit m'hen... jo segur k no!!! quina vergonya!!

15 d’octubre, 2007 17:38  
Anonymous Anònim said...

Ay gracias mis amores tan vellos ! jejej

15 d’octubre, 2007 20:27  
Anonymous Anònim said...

Rectifico para Nùria ! ya sé que "bello" va con B ! era para la broma !

15 d’octubre, 2007 20:28  
Blogger Unknown said...

Coucou pauv'cul! J'ai à peu près tout compris et j'ai meme traduit à Daddy Cool, admire les progrès en Catalan. Et vive Reynald!!

Y tambe, un beso à tots!
Joanne

15 d’octubre, 2007 20:55  
Anonymous Anònim said...

yaaaa poh! hermanita, te felicito por haber podido nombrar en la entrevista a reynald, los crepes de mamá y a saint exupéry!!
estoy impresionada con tu calán!! no entendi todo pero.... OYE!! y como que ahora le vas a lyon??? ghghghghghgh y el mitico stade rennais?? jeje

desde chile, saludos a todas!!
ta grande, zazouxkskskskskksksks

16 d’octubre, 2007 00:44  
Anonymous Anònim said...

Hombre!!! las hermanas de Carole!! que fuerte que fuerte!! esta página es internacional!!!

Jajajajaja, esto es fantástico!!

Todo bien Joanne?? y Sandrine?? bienvenidas a nuestro blog, espero que os guste y que podais estar al día del buen futbol de vuestra hermana!

Un besazo!!

p.d. Carole, he reido tanto con lo de mis amores tan bellos!! recuerdo la imagen perfectamente la temgo tan presente!!! muaaaa!!

16 d’octubre, 2007 01:42  
Anonymous Anònim said...

Salut les boulettes !
Vous m'avez fait mourrir de rire avec vos commentaires ! Vous êtes fooooooormidables ! C cool que vous veniez visiter ce site parfois, ça prouve que même étant loin les unes des autres, on se suit quand même !
Ma zazouks, podia oir tu acento chileno con solo leerte !!
Boub, muy bien la traduccion del catalan para Daddy Cool ! Vive Reynald !
Un beso enorme para las 2 !
Cac

17 d’octubre, 2007 17:57  
Anonymous Anònim said...

Coucou ma Cac,
j'ai pas eu le courage de tout lire car moi je parle pas cet espagnol là!!!
Tu es la meilleure!!!!
J'te fais de gros bisous
PS : tu traduiras pour tes copines!

Coco

27 de desembre, 2007 21:47  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home