PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimecres, d’octubre 10, 2007


L'ENTREVISTA A...NÚRIA GARCIA


18 PREGUNTES-18 RESPOSTES

Lateral esquerra de l'equip senior femení.







1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT?

Uff, de petita vaig començar fent marxa atlètica, després vaig passar a fer atletisme en general... i ja de més grandeta doncs a futbol-sala i des de l’any passat a futbol.


2-PER QUÈ JUGAS HA FUTBOL?

Doncs per que és dels esport que m’agrada més i no m’avorreix com és el cas del basquet.


3-ERA EL QUE T’ESPERAVES?

Sincerament al principi nooooo, de fet vaig estar a punt de deixar-ho. Venia d’haver jugat a futbol-sala i em trobava que era molt diferent.... el joc, les posicions, el camp, la pilota... però en Carlos hi va insistir i no me’n penedeixo per res del món.


4-LA TEVA OPINIÓ“ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI...

Suposo que opinaré com d’altres companyes meves... desigualtat en tots els sentits; però penso que hem de ser nosaltres mateixes les que hem de promoure a la societat en general per que no es produeixi aquesta discriminació ( no sé si m’explico...). Crec que hi ha molta gent que es sorprèn al assabentar-se de l’existència d’equips femenins i de veure’ls jugar, i també s’ha de fer canviar la mentalitat d’aquells que comparen els homes amb les dones en la practica del futbol.


5-I DEL FUTBOL MASCULI?

El futbol masculí en alça com sempre, un esport que en un moment o altre el practiquen el 99% dels homes, nois o nens.


6-QUINA ÈS LA TEVA REFERENCIA FUTBOLISTICA (jugador/ora amb qui t’identifiques al camp)?

De petita i encara ara m’agrada l’IVAN DE LA PEÑA... abans del BARÇA i ara de l’ESPANYOL. Té una visió de joc i de jugades que algun dia m’agradaria tenir. Crec que tècnicament no és cap meravella (com jo), però la seva mentalitat per a mi és el que més val. (jejeje, algú deu esta al·lucinant amb la meva referència futbolistica)


7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÈS...

Per suposat que del BARÇA, per tota la vida i fins que visqui!!!


8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENI DEL PALAU?

Destacar, destacar... TOT. L’equip és genial... el club ha confiat en el projecte i resultat ha sigut.. Buff “Im-pressionante”


9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR?

El millor, les colònies segur... però també la derrota a casa del VIC en la 2ª volta de la temporada passada, per a mi va ser una satisfacció.

El pitjor, les anècdotes que tots sabem (BELLAVISTA – EF BONAIRE).


10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA...

De moment treballant molt, i espero i desitjo que acabant com a primeres de grup i pujant de categoria. Ara lluitar partit a partit, treballant i fent bon joc.


11-QUÈ CAMBIARIAS O MILLORARIAS DE L'EQUIP?

Canviar res, per mi tot està bé com estar. Millorar... l’actitud que en moments donats tenim.


12-I AL CLUB?

Soc critica, però penso que no ens tracten igual que al primer equip masculí del club... no vull dir que no se’ns tracti bé.. però no som iguals. (uff, el presi no deu pensar el mateix ...., però es la meva opinió)


13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL...

Anar a caminar per la muntanya, passejar.. i de tant en tant fer el gos

14-ESTUDIES O TREBALLES?I DE QUȈ?

Com que encara no soc milionària.. haig de treballar cada per poder pagar les despeses... com tots.


15-EL TEU PLAT PREFERIT ÈS....

Tots els que hem feia el meu pare.. m’agrada gairebé tot el menjar, o sigui que ja sabeu!!!

16-I LA TEVA BEGUDA? Un shandy, una Coronita.. uff que també m’agraden moltes coses.

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA....

“carpe diem”


18-SELECCIONS CATALANES,SI O NO?

I tant que sí, així hi haurà més veritat.

Etiquetes de comentaris: