PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dilluns, d’octubre 08, 2007


L'ENTREVISTA A...NÚRIA LLAVINA




18 PREGUNTES-18 RESPOSTES

Màxima golejadora de l'equip la temporada pasada amb 22gols.




1-QUINS ESPORTS HAS PRACTICAT? Handbol, futbol i tota mena d'activitats físiques i lúdiques. I ara que m'hi poso a pensar, m'encantava el frontón i hi jugava sempre de petita. Quins records...

2-PER QUÈ JUGAS HA FUTBOL? Perquè m'encanta, l'adoro, l'estimo. Perquè crec que no se'm dóna del tot malament.

3-ERA EL QUE T'ESPERAVAS? Era més del que m'esperava. Tinc enveja sana de les nenes petites que poden jugar des dels cinc anys i aprendre, aprendre i no parar d'aprendre.

4-LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'ESTAT DEL FUTBOL FEMENI... Crec es fingeix treballar en el seu potenciament. Un món d'homes controlat per homes mai aconseguirà potenciar-lo. Necessitem dones que des de dalt i sense el victimisme de que "mai ens han reconegut" comenci a treballar de debò.

5-I DEL FUTBOL MASCULI? Odio que m'agradi tant. Tinc un sentiment de contradicció perquè, si bé sento quasi fàstic dels avantatges que tenen, dels sous, de tot el que es fa per ells, cada setmana estic davant del televisor per veure el barça i qualsevol partit que em pugui resultar interessant.

6-QUINA ÈS LA TEVA REFERENCIA FUTBOLISTICA (jugador/ora amb qui t'identificas al camp)? Doncs la veritat és q no ho sé. M'agrada molt l'Abidal, i és estrany pq jo sóc davantera centre jajajaja. Potser l'Iniesta m'està sorprenent més del que m'esperava. Últimament he de recollir les babetes quan el veig jugar. És tan complet...

7-EL TEU EQUIP PREFERIT ÈS... el F.C. BARCELONA i el meu.

8-QUÈ DESTACARIES DEL FUTBOL FEMENI DEL PALAU? El caràcter de l'equip i el recolzament que ha rebut des de sempre. Crec que totes estem d'acord que no ens trobem en la situació de molts equips femenins. A nosaltres ens volen...

9-QUIN HA SIGUT EL TEU MILLOR MOMENT A L'EQUIP? I EL PITJOR? Home, el pitjor moment va ser perdre opcions de pujar a primera contra el Sant Quirze... i el millor moment tots els moments divertits que hem passat, sense distinció!!!

10-COM VEUS LA NOVA TEMPORADA... Veig la nova temporada com la de consolidació. Ho podem aconseguir tot o no aconseguir el que ara
jasí que hauria de ser el nostre objectiu, pujar. Tot depèn de l'actitud!

11-QUÈ CAMBIARIAS O MILLORARIAS DE L'EQUIP? Crec que no cambiaria res, perquè tot ha funcionat bé tal i com funciona. Em costa saber què passaria si forcéssim del tot la màquina i fóssim molt més exigents. Em costa saber quines conseqúències tindran les mesures preses. Espero q no afectin!

12-I AL CLUB? Crec que és un tema tabú, però algunes coses del primer equip masculí.

13-UN HOBBY A PART DEL FUTBOL... MMMM... Cine amb txutxes? No sóc de hobbies....

14-ESTUDIES O TREBALLES?I DE QUÈ? Treballo d'editora

15-EL TEU PLAT PREFERIT ÈS.... Crec que les esbergínies farcides de la meva mare.

16-I LA TEVA BEGUDA? El vichi. Quina putada, m'han dit que va fatal pels genolls, i jo els tinc fatal.

17-UNA FRASE O LEMA DE LA VIDA.... Viu i deixa viure (les coses tòpiques són tòpiques perquè són certes)

18-SELECCIONS CATALANES,SI O NO? Made de déu oi tant com si (a l'estil CADOD DOVIDA)


Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Blogger Núria said...

Que lletja a la foto... Em pregunto què em va passar pel cap quan vaig pensar q el cabell curt em quedava bé....

Núria

09 d’octubre, 2007 09:28  
Blogger FUTBOL FEMENÍ CATALÀ said...

SI ES CERT A LA FOTU NO SURTS D'ALLÒ MES BÉ PERÒ.............MIRA QUE ARRIVES A SER TEATRERA NURIA, JAJAJA, PERO MENCANTES MENCANTES MENCANTES, JAJAJA.

ABIDAL..........JAJAJAJA NO HOME NOOOO

EVA Y LOREN. JAJAJA. PERO HEM RIGUT MOLT . UNA ABRAÇADA PALAUTORDERA

09 d’octubre, 2007 10:25  
Blogger Núria said...

Eva, em penedeixo del petó que et vaig fer de "Bona Nit" quan vaig marxar de casa la Sandra i tu estaves dormint la mona...

JAJAJAJAJA

M'encantes tu tb!!!!

M'agrada q estigueu per aquí, al tanto de tó lo q se menea.

PETONS!

Núria

09 d’octubre, 2007 10:47  
Anonymous Anònim said...

Ei Núria...la del Cadod Dovida genial!!!

És que el veig!! me l'imagino tan!! sóc tan visual!! puc deixar de ser tan visual?????

Guai l'entrevista xavala!!

p.d. m'ha fet por la resposta número 17...hem respòs el mateix!! brrrrrrrrrrrrrrrrrr (Bob...)

09 d’octubre, 2007 13:31  
Anonymous Anònim said...

NURIA NO M'ENRECORDOOOOOOO DEUUUUU, CREC Q ANAVA PITJOR Q LA PAULA, JAJAJA.

APALIIIIIII DEUUUUUUUUU

11 d’octubre, 2007 16:13  
Anonymous Anònim said...

Aixì m'agradar,esportites davant de tot...

El q posarà la paula a la banqueta...

11 d’octubre, 2007 16:17  
Anonymous Anònim said...

Aviam aviam aviam...quines dues persones han usat el meu nom als seus escrits i després no han signat amb el seu nom? primerament perquè no sé de que tracta el que diuen, i en segon lloc pel tema aquest de la banqueta!!!

QUI SOU????

11 d’octubre, 2007 18:30  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home