PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

diumenge, de novembre 18, 2007


CF PALAUTORDERA (2)-PBB LA ROCA (1)

QUINS NERVIS!!!

UN PALAUTORDERA MOLT AMBICIOS I LLUITADOR,S'EMPORTA UNA VICTORIA TOTALMENT MERESCUDA.
DAVANT D' UN DELS EQUIPS FAVORITS PER PUJAR,LES PALAUENQUES VAN ACONSEGUIR UNA VICTORIA MASSA CURTA PER EL JOC I OCASIONS QUE VA CREAR.
EL PALAUTORDERA VA LLUITAR CONTRA UN ARBITRATGE VERGONYOS I AMB UNA GRAN ACTUACIÓ DE LA PORTERA VISITANT.

Alineació: Tere,Pili(Carla),Noemi,Núria G.(Txell),Paula,Clara(Meri)(Laia),Silvia(Sonia),Carole,Anna,Maria(Susan),Núria Ll.

Gols:Anna Riera,Núria Llavina.

Comentarí del partit:

Partit emocionant fins al final de dos dels maxims aspirants a estar entre les primeres posicions.Un Palautordera q ha fallat molt davant de porta i q ha sortit a decidir rapidament el partit,a dispusat en els primers 10 minuts de quatre clars 1x1 davant de la portera visitant i ha perdonat.
I en la primera arribada a porteria de la Roca,l'equip de casa ha rebut un gol amb un contratac rapid de la davantera de la roca i despres d'una errada defensiva s'ha plantat davant de la portera local i a marcat el 0-1.Lluny d'afectar la moral del equip de casa,el Palau a continuant atacant i creant clarissimas ocasions de gol,moltes d'elles errades per falta de definició i, d'altres amb una gran actuació de la portera de la roca.
L'insistencia en la busca del gol a tingut el seu premi el minut 36,quan despres d'una sacada de corner,l'Anna ha rematat una pilota al fons de la xarxa q l'ha servit la Carole.Amb el 1-1 s'arribava al descans.Resultat injust per els merits i ocasions creades per el Palau q havia tancat a la Roca dintre del seu camp.Nomes van tindre una ocasió clara de gol q va resoldre magistralment la Tere en 1x1.La roca en tota la primera part va arribar 3 vegades a porteria,però cada vegada q arribava el feia amb molt de perill per el bon nivell de les seves davanteres.

La segona part igual que la primera.Domini absolut del Palautordera,amb una Roca ben plantada al camp i defensant-se molt bè.El Palautordera va continuar disposant de moltissimas ocasions de gol que no va aprofitar.Fins que en el minut 69,amb una jugada de fortuna,la Núria Llavina va aprofitar una pilota morta dintre de l'area petita per fer el 2-1 final,resultat que feia justicia per les ocasions i merits de gol d'un i d'altre equip.

Comentari a part el arbitratge.Si la setmana passada a Vic van rebre un gran arbitratge(encara q vam perdre),avui ha sigut lamentable.Perque com tothom a pogut apreciar,a fet un arbitratge que lluny d'afavorir a la Roca el q pretenia era perjudicar el Palautordera.Unes mans de l'ultima jugadora de la Roca en una ocasió clara manifesta de gol quan marxava sola la nostra davantera, ni tarjeta,3 penals en l'area de la roca(i un en l'area del Palau)clarisims,faltes en contra del Palau per tallar jugadas d'atac i possibles gols i, per arrodonir la feina,en un canto del mig del camp,sense cap mena de perill,expulsa amb vermella directa a una jugadora del Palau per una falta.Allarga 5 minuts el partit cosint a faltes al palau per crear ocasions de gol a la Roca.
Quan va pitar el final del partit,i amb una jugadora del Palau(Noemi) a terra lesionada i cridant de dolor,va marxar del camp sense preocupar-se per el seu estat .Per contra,destacar l'actitut d'algunes jugadores de la Roca i entrenadors,que és van acostar fins on estava la Noemi lesionada,i a part de preocupar-se per el seu estat,és van quedar al seu costat interesant-se per ella fins q va ser retirada del camp.

Canvi brutal d'actitut del Palautordera con respecte al partit del Vic,ja que avui s'ha vist un palautordera amb fam de victoria i que ha treballat durant 85 minuts sense descans per una victoria que finalment i merescudament aconseguit.La part negativa,a part de la lesió al final del partit de la Noe,ès que amb la gran quantitat ocasions de gol que s'han creat ,hem patit massa per la victoria.S'ha de continuar treballant per millorar la definició davant de porteria i vigilar els petits despistes darrera.

ENHORABONA NOIES PER EL GRAN PARTIT DISPUTAT I PER LA VICTORIA!!

ANIMS NOEMI I RECUPERAT AVIAT!!

Etiquetes de comentaris:

39 Comments:

Anonymous Anònim said...

Noies, dema sera un altre dia. Ara a dormir planes que dema hem de seguir treballant!!!!!!!!!

La noe esta relativament be. dema va a la mutua de la fede (estem del rotllo modern) pq sap q te algo q a granollers no li han detectat (no li han fet ni radiografies ni res, insisteix lanna a dir).

FELICITATS NOIES I CARLOS PER LA CRONICA. LAS BORDAO XAVALING

ANNA, NOE, CAROLE I NUTRIA (NO, NO MEQUIVOCO. MO MEREIXO Q AVUI HE FALLAT MOLT)

DEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

18 de novembre, 2007 23:18  
Anonymous Anònim said...

Ha sigut un partit genial. Hem hagut de treballar moltíssim perquèla Roca (i una mica l'àrbitre) ens ha posat les coses molt difícils. M'he cansat com mai, ara bé la satisfacció que tenim s'ho mereix...no?
Núria potser has fallat una mica, però m'ha fet tanta il·lusió el gol, m'he posat tan contenta... m'he emocionat... Anna amb el teu també...
Per cert, curiositat que crec que heu de saber, la Paula ha fet el que tothom pensava. Ha tocat el megamichelin de l'àrbitre, que fort no?...aquí ho deixo

Noe recupera't aviat, espero que no sigui res massa xungo i sobretot agafa la baixa al curro que necessites que el genoll descansi.. pto

A treballar fort que ara toca el Bellavista. A per totes!!!
Força Palau!!!

...Missae...

19 de novembre, 2007 00:05  
Anonymous Anònim said...

Aclariment sobre la tocada de michelin:

1. No era un mega michelin, aquella panxa era directament una megarrodona, una unitat...un tot!!!

2. Quan em van treure la tarjeta vermella (com tothom ja sap, injustament perquè no era ni falta...) vaig anar cap a ell i tocant-li, sense adonar-me'n, la panxolina, li vaig anar dient: "Això no m'ho pots fer, això no m'ho pots fer siusplau...!!"

I sí, sense volguer perquè no és el meu costum, li vaig tocar la panxolina a l'àrbit. Sense cap mala intenció eh? ja passa a vegades, que toques la part que més ressalta...

Noe, recupera't wapa, que fa molta ràbiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Partit genial noies, a seguir així eh???

19 de novembre, 2007 09:35  
Blogger FUTBOL FEMENÍ CATALÀ said...

felicitats per una victoria treballada, aixxxx paula hi ha coses q no es poden tocar, jejeje.

19 de novembre, 2007 09:44  
Anonymous Anònim said...

hola bon dia!!!!! UOOOOOO oleeee palau por fin se vio nel palau que a mi me gusta sois genialessssss,aunque bueno yo llevo gtres partidos que me han metido un gol en cada uno espero que ya se acabe ya estuvimos hablando la capitana y yo y bueno ya se vio en la segunda parte el cambio.haber si alkguien me puede pasar por mi correo el numero de movil de la noe que me gustaria llamarlo LO SIENTO NOE espero que no sea nada de verdad.CARLOS MULTA DE CINCO euros jajjajjaaaa bueno chicas un mega besazoooooooo a todas y animo a por el bellavista.AAAAAAAAAAAAAAAhhhh!!! por la del mensajito de que donde estan las del palau que no dicen nada pos bueno supongo que esta semana seras tu la que no diras nada JAJAJAAAAAA
TERE

19 de novembre, 2007 09:45  
Anonymous Anònim said...

Eva, moltes gràcies!!!! Va ser d'aquells partits que TU, precisament TU, acabaries plorant d'emoció.... jajajajjajaja

PETONS i felicitats a vosaltres tb!

19 de novembre, 2007 10:18  
Anonymous Anònim said...

Encara estem a 2455? Ja toca no?

19 de novembre, 2007 15:44  
Anonymous Anònim said...

no funciona,ho sento....el presupost nomes donava fins el 2455.

19 de novembre, 2007 15:47  
Anonymous Anònim said...

Ei quin partidàs el d'ahir... la veritat es que varem treballar moltíssim pero tot té la seva recompensa, i la d'ahir una victoria merescuda. Mentre s'allargava el partit m'estava desesperant... volia que pités el final per celebrar-ho. La llastima de tot, la lesió de la Noe i la tarjeta vermella de la Paula (totalment injusta)...., ara a continuar en la matexa linia, que sino ens farà correr en Carlos.

Muaks!!!

19 de novembre, 2007 16:05  
Anonymous Anònim said...

FELICITATS PER LA VICTORIA D'AHIR A TOT L'EQUIP.
LA VERITAT ES QUE JA TOCAVA QUE EN UN PARTIT IMPORTANT ES GUANYES. ARA JA HEU DEMOSTRAT QUE QUAN VOLEU PODEU GUANYAR A QUI SIGUI,.

AIXÍ QUE ARA A PEL BELLAVISTA.
VOSALTRES A JUGAR I A GUANYAR DINS DEL CAMP QUE DES DE FORA , COM PODEU VEURE, SE US ANIMA AMB TOTES LES FORCES.

ANIMS I A PER LA VICTORIA AMB EL BELLAVISTA I CONTINUAR LIDERS UNA SETMANA MÉS. ES L'ULTIM PARTIT UNA MICA COMPLICAT AMB LES QUE ESTARAN A DALT FINS QUE ARRIBI EL TARADELL.

ENS VEIEM DIUMENGE!!.

MIQUEL (AFICIONAT A CASA I A FORA)

19 de novembre, 2007 16:51  
Anonymous Anònim said...

PER CERT. ESPERO QUE LO DE LA NOE NO SIGUI RES.

ANIMS.

19 de novembre, 2007 16:52  
Anonymous Anònim said...

Quina gràcia que em fan els missatges de la tere!!! jajaja...els que els intento llegit tot d'un cop i se m'acaba la respiració!!! jejejejeje

Eres una crack porteraza!!

Muaaaaaaa

19 de novembre, 2007 17:38  
Anonymous Anònim said...

COMENTARI AL BLOG DE LA ROCA SOBRE EN CARLOS:

A aquestes alçades del partit semblava que el factor sort estava al nostre favor, cosa que va començar a possar nervios a l'equip contrari. Els nervis es van traduir en l'expulsió de l'entrenador local per protestar reiteradament l'actuació arbitral (dir en el seu descàrrec que aquest arbitre es bastant desquiciant)

19 de novembre, 2007 17:48  
Anonymous Anònim said...

Què vol dir descàrrec??????

Paula, la ignorant...

19 de novembre, 2007 19:15  
Anonymous Anònim said...

Paula quan ho sapigues m'ho dius!!

carlos,no ès ignorant però no l'entenc...

19 de novembre, 2007 19:48  
Anonymous Anònim said...

Això si,per sort la banqueta i tothom q amb coneix sap q no estava precisament nervios per el joc de la roca.Però encara q ho hagues estat,no ho canvio per la felicitat final!!

19 de novembre, 2007 19:52  
Anonymous Anònim said...

Per cert,qui ha possat el comentari del blog de la Roca tambè pot possar el seu nom,q no crec q passi res!!No es menjant a ningù.

carlos

19 de novembre, 2007 19:57  
Anonymous Anònim said...

Carlos aquest cop l'has clavat!!
Ser entrenador no és gens fàcil i motivar un equip perke surti amb ganes i ho doni tot al camp encara costa més... però aquest cop vas donar en el clau! la teva habilitat estratègica i psicologia femenina va fer revifar en nosaltres la il.lusió i les ganes de lluitar per guanyar com fos, després de tota la típica xarla estratègica de cada partit, va ser la clau de tot, les últimes paraules abans de sortir al camp! crec ke després d'allò tothom volia guanyar com fos! Semblaves tonto però no en tens ni un pèl! eh! molt bé, molt bé! cada dia em sorprens més i m'en adono de lo bon entrenador ke ets!!

xiu (les desconvocatòries aquelles com les portem?)

19 de novembre, 2007 22:55  
Anonymous Anònim said...

jjjje.. des de quan es fa la pilota a un entrenador xk et descomboqui???... som un equip tan surrealista de vegades... deu meu, on anirem a parar!!??

...Missae...

19 de novembre, 2007 23:34  
Anonymous Anònim said...

Ho sento Xiu però no ha culat lo del bon entrenador.Encara q ets un crak no tens el sou del Ronaldinho per escaquejar-te de partits i entrenos.Per cert,lo d ni un pèl de tonto......anava amb segonas??????

20 de novembre, 2007 00:05  
Anonymous Anònim said...

Una jugadora del Vic remei escriu un comentari en la cronica del partit de vic.

20 de novembre, 2007 00:18  
Anonymous Anònim said...

No trobo el comentari.... A quina crònica?????

20 de novembre, 2007 09:24  
Anonymous Anònim said...

Ja ho he trobat....

Que cutre que sóc... He estat voltant per la web del Vic... i tot quedava a casa!

RECORDS!

20 de novembre, 2007 09:29  
Anonymous Anònim said...

Jejejejej...garrula!!!

20 de novembre, 2007 11:20  
Anonymous Anònim said...

Ni sóc una crack ni res d'això, només tinc el meu criteri i si, reconec ke ets un bon entrenador, i ke consti ke n'he tingut molts, tinc el títol d'entrenadora de bàsquet i ser com ha de ser, i valorant-ho tot, he arribat a la conclusió ke si ke ho ets, no és per fer-te la pilota, perke m'ès ben igual, no en trec res de profit com pots comprovar. Però si algú fa la feina ven feta li agrada ke la gent li reconegui, o no tinc raó? i lo de "ni un pèl de tonto" no anava amb segones però reconec ke vaig riure kuan ho vaig escriure, però res més.

Aprofito per donar ànims a la Noe, espero ke et recuperis molt aviat ke et necessitem "camicaze"!! i tu Tere viam si vigilem! kom menys siguem pitjor!!!

xiu

20 de novembre, 2007 12:21  
Anonymous Anònim said...

jajajajaja...xiu!! quina putada t'ha fet la Tere!!!
Per cert,la Noe te per unes setmanes!!
Gracies, ja ser q no és per fer-me la pilota lo de bon entrenador(no ès el teu estil) i com tu saps q ets entrenadora,tambè ens agrada q de tant en tant algu valori positivament la nostre feina,sempre plena de critics).
El q no amb convenç gaira ès la teva explicacio del pel,sobre tot si reias mentre escribies.

carlos

20 de novembre, 2007 12:32  
Anonymous Anònim said...

hola a tothom, aquest es el segon intent d'escriure un comentari, perque després d'explaiar-me com 45 minuts teclejant l'ordenador ha fet un ERROR i s'ha borrat tot..... ja ser que estic de baixa i tinc tot el temps del món, però el tema paciència encara no m´ha donat temps de treballar-lo massa. jejejeje. Optu per anar apretant el "Publicar comentario" de tant en tant per si les mosques... allà voy. Creueu els dits

20 de novembre, 2007 16:25  
Anonymous Anònim said...

Això ja estar millor. Doncs segueixo amb l'objectiu d'avui. Es donar les gràcies a totes les noies de l'equip, entrenador i algun que altre aficionat per preocupar-se del meu estat. Sempre físic, es clar.
La veritat es que es una mica durillo pensar que tardaré a estar de nou corrent pel camp de futbol darrera la pilota i seguint lluitant com fins ara, però la vida es així. ( semblo una iaia...jejeje)
El cas es que tot i no poder entrenar, he demanat en Carlos que em deixi ajudar-lo a portar el tema físic. Sí heu lleguit bé. FFFFÍÍÍÍSSSSIIIICCCCC!!!!! que tant us agrada i sobre tot a la Paula. Oi?.

Voldria aprofitar per dir-li a la Tere que no es preocupi per mi. El joc es el joc i que era d'esperar que pases algun dia alguna coseta així. Ja ens haviem xocat alguna altre vegada sense cap mena de problema, però clar aquest diumenge no vaig corre la mateixa sort i les circunstancies tampoc eren les mateixes i haviem de treure la pilota fos com fos i bueno, al final la pilota i la noe pels aires....jejejeje
M'he fet un ESGUINÇ al lligament COLATERAL del genoll i segons el metge m'he escapat d'una bona. Algu es algu no?. Ara estic pendent d'unes radiografies i divendres em diran més cosetes.
Bueno,dir-vos que estic molt orgullosa de pertanyer a un equip com aquest tant lluitador, amb tant de coratge i tant bon cor com el nostre senior femení. I també dir-li en Carlos que ho estàs fent genial. Ets un dels millors entrenadors amb els que m'he trobat mai. A per totes noies!!!!
Petons a tothom i ens veiem aquesta nit faci fred o calor. Ara si plou, us esperaré a casa sota la manteta....jejejej

20 de novembre, 2007 16:45  
Anonymous Anònim said...

Noe ets tu?????????? quina ilu que escriguis al blog!!! saps que m'agrada??? que entre els teus comentaris hi haurà el meu per entremig!!! jajajajaja...que warrona que sóc!! i tocacollons!!!

Un petó wapíxima!!

20 de novembre, 2007 16:46  
Anonymous Anònim said...

Merda, que no he sigut a temps!!! com diu la xiu, ets una camicaze, fins i tot escrivint!!! que m'has adelantat!!!!!!!!!!

20 de novembre, 2007 16:47  
Anonymous Anònim said...

Vale vale vale...ara després d'intentar adelantar-te en tots els escrits, acabo de llegir que et continuaré veient bastant sovint per un tema que no m'acaba de fer el pes!!!! (pujant el to de veu a mesura que vaig escrivint!!!!).

M'hagués agradat més veure't per veure una pinícula, per fer una raclette, per veure un partit del Barça o per fer dolenteries els dissabtes per la nit...jejejeje...el que no m'esperava és que potser...aquesta nit...les meves orelles i el meu cervell hauran de tornar a escoltar aquelles dures i temeroses paraules que t'han i tan m'han fet plorar: "COMPTA!!! COMPTA!!! COMPTA!!"

Jajajajajaja...m'estic pixant de riure jo sola!!! jejejeje,...mira, sigui com sigui, m'encantarà que vinguis, que mai t'he vist amb crosses i segur que estaràs d'atractiva en amunt!

Paula, la teva admiradora secreta!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

20 de novembre, 2007 16:52  
Anonymous Anònim said...

jajajaj Compta Paula, Compta !!! k bò !
Noe, estem d'acord que quand dius el tema "fisic", et refieres a aixo dels masatjes i no pas a correr sense objectiu donant voltes al camp... perquè jo, estic fatal des del partit del diumenge. No m'aguanto. Em fa mal tot. Es que, no vam estirar i a la meva etat, aquestes coses no perdonen ! jejej
Bueno noies, ens veiem a la nit. Qué bona la sensasiò d'anar al entreno sabiendo que el Carlos estarà content... no com el dimarts passat !

20 de novembre, 2007 19:43  
Anonymous Anònim said...

Carole,la gent es pensara q soc un ogro...ho no es per tant!!!...amb lo bo q soc.


carlos

20 de novembre, 2007 19:45  
Anonymous Anònim said...

jajajaj Carlos, crec que precisement aquesta semana, la gent no es pot pensar que ets un ogro amb les flores que t'han tirat, amb raò, les noies en aquest blog !! ;-)

20 de novembre, 2007 20:20  
Anonymous Anònim said...

Ei, hola,hola,hola... Sé que encara esteu entrenant pq us acabo de deixar al camp intentant fer un d'aquells exercicis que quan sens creua el cable no hi ha manera. Doncs bé. Us volia dir que ........ Bona nit i fins demà jejejeje. Per cert he notat l'absència de la XIU i la TERE. Us espero el divendres sens falta.
PD: si la paula es la meva admiradora secreta jo tb vull ser-ho de la paula.
I de quedar per veure pinícules, raclettes i soparets d'aquests que tant ens agrada. Quan vulguis...jijiji però jo al teu costat jajajaj per si m'adormo com sempre. En el fons sòc bona companyia no?
Pilotes de futbol per totes

20 de novembre, 2007 21:58  
Anonymous Anònim said...

Noe espero q a partir d'ara no deixis de participar en el blog,sobre tot per possar a puesto a la gent en el tema FISIC!!
Ahir va ser un entrenament per recuperar forçes despres del partit del diumenge(moooolt suaauuu) però divendres tornem a fer-les treballar.Axì q porta la muleta q intimida molt.

un petò noe i recuperat aviat,q els estiraments van ser un desastre ahir.Va faltar un ....COMPTA COMPTA o un PORQUE NO TE CALLAS!!

carlos

21 de novembre, 2007 09:17  
Anonymous Anònim said...

hola a todos UOOOOOO noe que putada LO SIENTO menuda mierda que te hayas lesionado,jooooo me siento bastante mal.Esta semana curro de tarde asi que no podre asistir a los entrenos.EHHHH paula ahora te costara menos leer ya e puesto comas y puntosss jajajajaa.Los mensajes los escribo corriendo porque trabajo y tengo poco tiempo.Bueno chicas no se vosotras pero yo estoy ansiosa por que llegue el domningo ufffff bueno un besazooooo enorme a todas
tere

21 de novembre, 2007 10:06  
Anonymous Anònim said...

Jajajajaj...perfecto Tere...esta vez te aseguro que el tema respiración ha ido mucho mejor!!!

Noe!!! jajajaj...he rigut molt amb el teu comentari! El millor de tot...el to revolucionari del final, com qui no vol la cosa...

PILOTES DE FUTBOL PER TOTES!!! JAJAJAJAJAJAJ

21 de novembre, 2007 11:14  
Anonymous Anònim said...

Ostres! la Noe no es pot estar quieta ni kuan no pot caminar? això vol dir ke divendres vindrà a fotren's canya??? bufff!! la meva absència ahir va ser perke sincerament em feia molt pal, estava destrossada, un dia molt dur, molt mal de cap... fins i tot després de trucar al carlos em vaig posar el termometre i tenia febre. Jo crec ke deu ser alergia als entrenos. A vegades em passa, ke alguna forÇa major m'inpedeix assistir-hi, però jo us estimo igualment!!!

(veus Carlos com no sóc la única que et diu ke ets un bon entrenador?) i tampoc li cal fer la pilota, i menys ara!! un petonas Noe i recupera't aviat!!!

Sou guais eh!!!

xiu

21 de novembre, 2007 12:34  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home