PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dimarts, de novembre 20, 2007


RESULTATS JORNADA 6

SEGONA FEMENÍ CAMPIONAT DE LLIGA 2007/2008
Grup: Jornada:
Equips
Resultats
SEVA, U.E. ''A'' - VALLES, C.AT. ''D''
12 - 0
PRADENC,F.C. ''A'' - TONA, U.E. ''A''
5 - 1
SANT JULIA DE VILATORTA,C.F. ''A'' - BELLAVISTA MILAN, C. ''A''
1 - 5
PALAUTORDERA, C.F. ''A'' - Pª BLANC BLAVA LA ROCA ''B''
2 - 1
Descansa - BASE VICREMEI, C.F. ''A''
-
TORELLO, C.F. ''A'' - SANTA EULALIA RONÇANA, C.F. ''A''
4 - 3
TARADELL, U.D. ''A'' - RIUDEPERES C.F. AT. ''A''
2 - 3
GURB, U.D. ''A'' - SANT QUIRZE BESORA, U.D. ''B''
9 - 0

Etiquetes de comentaris:

24 Comments:

Anonymous Anònim said...

Resultats travessa:

paula 4/7
maria 6/7
carole 6/7
carlos 5/7
núria g. 5/7

apa Paula!!

20 de novembre, 2007 12:21  
Anonymous Anònim said...

vols dir ke akest resultats estan bé? acabo de parlar amb la júlia, la portera del Sant Quirze i m'ha dit amb cara de pena ke li van fotre 10 gols. (no pas 9)

xiu

20 de novembre, 2007 12:27  
Anonymous Anònim said...

ROSÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! ONNNNNN EEEEEEEEEEEEEETTTTTTTSSSSSSSSSSSSSS??????????????????????????????????



xiu

20 de novembre, 2007 12:28  
Anonymous Anònim said...

el resultat valid és el q possa l'arbit a l'acte.

carlos.

20 de novembre, 2007 12:36  
Anonymous Anònim said...

Noies dels 6 partits jugats,hem jugat amb 4 dels 6 primers equips classificats i favorits per estar a dalt.Cap equip ho ha fet!!.No estar malament!!

20 de novembre, 2007 15:21  
Anonymous Anònim said...

Felicitats Palau x la victoria!!

Clara realment quan t'hi poses t'hi poses de veritat! Amb qualitat i color el mail. COM DÉU MANA!!
Et vas currar el mail pq et vaig dur fins a la porta de casa,oi?¿?

Vinga ens diem algo d'aquesta setmana!
Petons palauenques!

MUKA

PD_Xinxana com tens la teva pupa i els teus ganglis i el teu morat i....k pupes ets, no?¿? ojo pq et comences assemblar a la Sally! Cuidat molt pajara!

20 de novembre, 2007 16:26  
Anonymous Anònim said...

Hola Muka!!! parlant en nom de la Marieta Missae Garrula (em matarà!), t'informo que ja es troba millor la senyoreta. Suposo que ja t'informarà...jejejeje

Que malament que vaig fer la quiniela no? estic perdent credibilitat...vaya tonta!!!

Muaaaaaaaaaaa

20 de novembre, 2007 16:56  
Anonymous Anònim said...

Com està la Noe?

Antoni

20 de novembre, 2007 18:13  
Anonymous Anònim said...

No cal que dieu res, ja he llegit l'explicació que dona la mateixa Noe. Ànim doncs.

Antoni

20 de novembre, 2007 18:21  
Anonymous Anònim said...

A veure què està passant??..

Estic una mica xunguilla, però jo faig vida normal i per tan no sóc una pupas com la Sally...jjejje... Po merci per preocupar-te tant Muka, ja t'ho explicaré millor el dijous...

Paula, tres paraules: de què vas?..
Saps que si continues així patiràs oi?...Que quedi clar que jo no tinc cara d'insecte, ni puc volar ni sóc vermella amb topos negres, així que no em diguis així!!!

Bé que consti que aquesta setmana, la Carole i jo ens repertim el premi, de moment ningú ha aconseguit set de set no?

...Missae...

20 de novembre, 2007 19:26  
Anonymous Anònim said...

Borde

20 de novembre, 2007 19:28  
Anonymous Anònim said...

les 2 primeres jornades el mister,o sigui jo!!


carlos

20 de novembre, 2007 19:29  
Anonymous Anònim said...

les primeres no conten...

20 de novembre, 2007 19:32  
Anonymous Anònim said...

no sabeu perdre...

20 de novembre, 2007 19:43  
Anonymous Anònim said...

Maria, estic amb tu ! el primer dia, vaig preguntar qué es guanya si s'acerta la travessa i ningu m'a dit rés. crec que seria ora de dir lo que és pot guanyar i aixi, hi hauria una mica de challenge. Ho dic per la Maria i jo... jejej

20 de novembre, 2007 19:47  
Anonymous Anònim said...

"challenge", es diu ?

20 de novembre, 2007 19:47  
Anonymous Anònim said...

no ho se Carole, no sé què és challenge... amb català segur que no es diu així...
Però el cas és que té raó, quin és el premi?, ens repertim les multes de la setmana?...aquesta setmana hi ha bote gran...jjje... amb les tarjetes que s'han vist... Ens forrarem Carole!!

...Missae...

20 de novembre, 2007 19:52  
Anonymous Anònim said...

Carole...em sembla que "challenge" és a l'estil de "Tennis Man" no???

Jajajajajajajajjaja, com sempre, rient sola...

JO vull premis!!! aquesta setmana m'ha anat malament, però em considero bastant crakilla

Paula, ella se lo guisa y ella se lo como (ella s'ho cuina i ella s'ho menja...)

20 de novembre, 2007 19:56  
Anonymous Anònim said...

i en Carole?...

20 de novembre, 2007 20:00  
Anonymous Anònim said...

jajajaja de fet, tennisman, es en una sola paraula ;-)
Maria, lo de les tarjetes, no sé si em forraré perquè aquest arbitre m'ha ensenyat tarjeta groga a mi també..... encara no sé ben bé perquè. Però lo de repartir-se els diners de les multes em sembla molt bé ! jejej

20 de novembre, 2007 20:16  
Anonymous Anònim said...

perfecte doncs, podem començar aquesta setmana. Qui hagi de pagar una multa que ho faci. Ens ho podeu donar a mi o a la Carole, ja ens ho repartirem...jjje... He fet comptes i et surt a compte Carole...

Bé doncs, aquí queda...

petons...

...Missae...
(il·lusionada amb el premi...)

21 de novembre, 2007 00:11  
Anonymous Anònim said...

Aneu a pastar fang!!! si voleu premis per la travessa, potser ke ho feu al mètode tradicional, ki vulgui fer-la ke pagui, i llavors us repartiu el pot. Amb els diners dels altres no s'hi juga!!!!

xiu

21 de novembre, 2007 12:22  
Anonymous Anònim said...

Així es parla Xiu!!! seran moroses!!!

21 de novembre, 2007 16:53  
Anonymous Anònim said...

Hombreeeeeeee! yastà vien de tonto mamoneo.

xiu

22 de novembre, 2007 15:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home