PER POSAR-TE EN CONTACTE: femenipalautordera@hotmail.com
 

dijous, de febrer 22, 2007


LA PREGUNTA...DE FUTBOL I

1- Com definirias el fora de joc?

2-Una jugadora surt del mig camp,es regateja la portera a fora de l'àrea i xuta a porta buida desde fora de l'àrea.A l'alçada del punt de penal, la pilota explota i queda aturada.Què xiulara l'arbitre?

3-Una jugadora xuta un penalt,la pilota pica el pal i la recull la mateixa jugadora que la passa a una altre perque marqui gol.Xiularà gol l'arbit?

No fa falta que contesteu a totes!!

24 Comments:

Blogger Palau femení said...

Ostres!!Sembla un examen!!
Apa,apendre i divertir-se!!

22 de febrer, 2007 11:22  
Anonymous Anònim said...

La primera, fora de joc, la segona gol.

22 de febrer, 2007 11:47  
Anonymous Anònim said...

NO VAL ANONIMS!!I SON 3 PREGUNTES.

22 de febrer, 2007 11:55  
Anonymous Anònim said...

1: fora de joc: kuan una jugadora atacant sobrepassa l'última linia de les defenses o almenys la última defensa en linia perpendicular a les linies de banda, i li fan una passada. kuan la pilota i la jugadora passen akesta línia, sempre i kuan sigui la jugadora la primera de sobrepassar-la.

2: si la pilota explota: a) collons com xuta akesta tia, jo la fitxava pel palau. b) això deu haver estat un atemptat del seguidor femení. o c) NO ÉS GOL, ja ke el reglament diu ke la pilotat ha de tenir unes certes mides i en akest cas deixa de tenir-les.

3: Depen de lo bo ke sigui l'arbitre. Crec però que no serà gol (sinó no hauries posat akesta pregunta)

Només hi havien 3 preguntes???
ara ke m'havia animat!!

Ens possaras nota?


xiu

22 de febrer, 2007 13:50  
Anonymous Anònim said...

Felicitats Silvia per ser la primera valenta en contestar,tens nocions e idea pero les definicions....bueno ja donare el resultats demà.

22 de febrer, 2007 15:34  
Anonymous Anònim said...

Aviam...jo crec que el fora de joc es dóna quan una jugadora o jugadores, que estan en camp contrari, reben un pase d'una de les seves companyes i en el moment del pase es troben entre la línea de fons i l'última defensora...no serà fora de joc si la jugadora no té intenció de jugar la pilota, tampoc serà fora de joc si la pilota ve d'una contrària, d'un rebot o si es tracta d'un saque de banda...
Pel que fa a la segona pregunta estic amb la Sílvia, aquesta tia s'ha de fitxar...i si li passés això crec que l'àrbitre faria canviar la pilota, això és evident si no no es podria jugar i faria repetir la jugada perquè mai se sap si hagués entrat...no ho sé...però sembla el més normal...
Aviam a la tercera pregunta suposo que si sempre i quant la jugadora que reb el pase estigués fora l'àrea en en moment de xutar el penalt i a l'hora de rebre el pase no estigués en fora de joc...seria legal llavors no?...
Ai Carlos no ho sé...no sé res...m'ho he pensat tot molt però tinc la sensació d'haver respost molt malament...ens fas això perquè ens vols fer una classe de teoria i no saps com proposar-nos-la?...Demà em dius les respostes correctes ok?...dw...

...Missae...

22 de febrer, 2007 17:41  
Anonymous Anònim said...

1. Quan una jugadora vol passar-li la pilota a una companya i, en el moment exacte de passar-li, aquesta està més avançada que la última línia defensiva de l'equip contrari.
LLENGUATGE PLANER...NO EN SÉ MÉS...

2. Per flipar...m'ha recordat als dibuixos de l'Oliver i en Benji, que acabaven amb les pilotes despedaçades, les samarretes trencades, trinxats de mala manera...
No respondré a la resposta, casi que això només por passar si juguem contra el BELLAVISTA MILAN, que espero que no torni a passar!!!
O potser no la responc pq no ho sé...jejejejjee

3. SI NO???? ai jo que sé...joder que xungo. Mira,sóc lliure, a mi no em passarà, així que si fallo em perdones eh?

Em mereixo un canguro...;)

22 de febrer, 2007 17:42  
Anonymous Anònim said...

Maria...ets una machine amore mio...

22 de febrer, 2007 17:46  
Anonymous Anònim said...

Paula no sóc cap "machine"...m'has fet posar vermella...per cert Carlos a la segona pregunta que he dit que l'arbitre faria repetir la jugada, vull puntualitzar que crec que la faria repetir fent un bot neutral, des del lloc on la pilota ha quedat aturada...serà bot neutral perquè ha sigut l'arbitre qui ha parat el joc no?...no ho sé...ai, és que he estat tot el rato pensant-hi, mentres baixava...demà ens dius el què...jjjejje...
Fins demà...

...Missae...

22 de febrer, 2007 19:46  
Anonymous Anònim said...

Ahir vaig estra una mica liada a la feina i no vaig poder contestar, espero que la resposta d'avui serveixi.
1- Fora de joc: Es quan una jugadora rep la pilota en camp contrari, hi aquesta es troba per darrera de l'ultima defensa en el moment del pase, sempre i quan la pilota no surti de banda o de corner.
2- Com diu la Maria hauria de ser bot neutral per que no se sap la trajectòria de la pilota en el moment en que explota, no???
3- Si la jugadora que rep la pilota no es troba fora de joc, l'arbit xiularà gol.

No has dit quin és el premi!!!

23 de febrer, 2007 08:13  
Anonymous Anònim said...

Hem aprovat????????

23 de febrer, 2007 11:25  
Anonymous Anònim said...

A LA TARDA POSSARE LES RESPOSTES,ESPERO ALGUNA DEFINICÓ MÉS D'ALGUNA JUGADORA O CONVIDAT.ENS FALTA UNA MICA DE TEÓRICA ENCARA,PERO TAMPOC ANEU GAIRE DESENCAMINADAS EN ALGUNA DEFINICIÓ.

23 de febrer, 2007 11:37  
Anonymous Anònim said...

Les respostes:
1- un jugador estar en posició de fora de joc quan es troba més aprop de la línea de meta contraria que la pilota i el penúltim adversari.

2-En aquesta al final la gent s'ha entonat una mica.Sí,seria un bote neutral on la pilota a explotat.

3-Aqui bastant malament,MAI seria gol ,perquè el pal no conte i la jugadora que ha xutat no pot tornar a tocar la pilota hasta que la tocat una adversaria o una altre company.

Bueno si tenim en conte que alguna pregunta les definicions las he complicat una mica per liar a la gent,tampoc ha estat malament,teniam una idea pero una mica confusa.Igualment felicitats per intentar-ho,no tothom ho ha intentat.

23 de febrer, 2007 15:40  
Anonymous Anònim said...

Carlos jo contesto perque espero que estigui en lo cert pero encara ningu mo ha confirmat... 1)es el moment en el que el jugador de l'equip que ataca rep un pase estan com a minim entre l'ultim defensor i el porter "en el cas de que participi a la jugada,si no participa a al jugada no es fora de joc" per ser fore de joc a d'estar en la`posicio antirreglamenaria en el moment que la pilota fa el contacte amb el peu...
2)no es gol perque la pilota no a atravessat la linea de gol,el partit es tornaria a possar en marxa amb un bot neutral...
(espero que sigu aixo si no ja veure amb en Carlos la que em lia...)
3)aqeusta ja no es tan dificil, no es gol perque la pugui tornar a tocar el mateix jugador que xuta la te que tocar el porter o un altre jugador... no es gol i a sobre falta en contra per tocar la pilota dos cops...

23 de febrer, 2007 16:22  
Anonymous Anònim said...

JO TINC UN DUBTE SI UN PENAL ES UN TIR LIURE DIRECTE ES POT PICAR INDIRECTE?
Crlos tu no contestis jo ja se la resposta...

23 de febrer, 2007 16:23  
Anonymous Anònim said...

ueno, Carlos no està malament...jjejje...
Em sembla molt bé això, cada setmana ens hauries de posar un exàmen, així ens acabariem aprenent el reglament de veritat i a fons...
Vinga fins després...

...Missae...

23 de febrer, 2007 16:24  
Anonymous Anònim said...

e contestat perque no e vist les respostes... estic dormit estava mig adormit i per no dormirme me conectat un rato...

23 de febrer, 2007 16:32  
Anonymous Anònim said...

Aquesta tarda possaré les preguntes per la pròxima setmana, a veure si s'anima més gent i com diu la Maria serveix per coneixer el regalment.

23 de febrer, 2007 16:41  
Anonymous Anònim said...

Eric, jo tinc la resposta, però no sé si ho diré al revés:

Si la falta és directa només éspot tirar a porteria.

Si la falta és indirecta es pot fer ús de les dues ocpions: tirar directament a porteria o passar-li a un company.

Que talo???

23 de febrer, 2007 16:59  
Anonymous Anònim said...

al reves...
si es directe es pot tirar indirecte pero si es indirecte no es pot tirar directe... pero si es un penal¿?

23 de febrer, 2007 17:04  
Anonymous Anònim said...

Sabia que ho diria al revés...no dóno més de mi avui...estic estressada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 de febrer, 2007 17:22  
Anonymous Anònim said...

Eric en la teva segona resposta dius que la pilota no atravesat la linia de gol,pero si en el moment d'explotar estar en l'aire i al caure entra dintre de la porteria,que pitaria l'arbitre?

23 de febrer, 2007 18:19  
Anonymous Anònim said...

seria bot neutral igualment no?...perquè la pilota no entraria reglamentàriament perquè estaria rebentada no?...

...Missae...

23 de febrer, 2007 18:48  
Anonymous Anònim said...

jo crec que si seria gol perque l'arbitre no ha dit que la pilota es pogues canviar per que no esta dins el reglament pero per una altra banda jo diria que no perque ets tan rebuscat que... bueno la meva ultima paraula es que si es gol perque com es a sobre de la linea i l'arbit s'espantaria no sabria si es dins o fora per lo just que es i com diu el reglament si te dubte ha de deixar seguir el joc...

26 de febrer, 2007 17:35  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home